Заняття 1
Тема: Let`s get aquainted
Мета:
ознайомити дітей з культурою іншої країни(Англії),дати уявлення про іноземну мову(англійську), продовжувати ознайомлювати дітей із глобусом,ввести в дитячий словник іншомовні слова: English,hello,bye-bye.Вчити дітей відповідати на питання What is your name?- My name is …;
розвивати логічне мислення та увагу дошкільнят,слухову пам’ять,увагу,ініціативність;
виховувати у дітей бажання вчити англійську мову та висловлюватися нею.
Обладнання: глобус, зображення прапора Англії та визначних місць Лондона- столиці Англії,ноутбук для перегляду міні-мультику на англійській мові,лялька хлопчика та дівчинки англійців,заохочувальні фішки.
Хід заняття.
1.Доброго дня ,діти!Сьогодні у нас розпочнеться нова гра,у яку ми будемо гратися щотижня!Головне бути уважним.
Сьогодні до нас прилетіла тітка Ворона. Вона зібралася у гості в іншу країну –Англію. Дітки ,а ви знаєте щось про цю країну?Так. Там розмовляють незрозумілою мовою.А в якій краіні ми живемо? Так. В Україні.Якою мовою ми з вами розмовляємо?Так.Українською.Ось ви вже знаєте де на глобусі відшукати Україну!Аде ж знаходиться Англія?Давайте підійдемо до глобуса і розглянемо його!(шукаємо Англію разом з дітьми ) Ось сюди тітонька Ворона зібралася летіти.Як ви думаєте якою мовою розмовляють в Англії?Так.Англійською.І тітонька Ворона не розуміє тієї мови!Допоможемо їй вивчити англійську мову?(відповіді дітей)А ще коли ми допомагатимемо - і самі станемо розумнішими,будемо розмовляти англійською мовою!
-Що ж це за мова така!Хтось коли – небудь чув її?(відповіді дітей)
Ось давайте ми з вами переглянемо мультфільм.(діти переглядають короткий мультфільм на 5 хв).
Тітонька Ворона-Нічого собі!Я нічого не зрозуміла!А ви?(відповіді дітей)
Вихователь: -Не хвилюйся тітонько!Ми тобі допоможемо. Правда ж?
2.Ой.А хто це ще до нас завітав ?(прихід ляльок – іноземців)
- Hello!
- Hello! (Вихователь мотивує і спонукає дітей до привітання з гостями)
-Давайте ми разом привітаємося ! Hello!
-А тепер пограємо у гру «Тихо-гучно»
-Привітаємося тихо - Hello!
-Привітаємося гучно - Hello!
(Промовляємо по 2-3 рази)
-Звідки ви до нас завітали?
Гості: -We are from England.We are from London.
Вихователь: –З Англії? З міста Лондон?
Гості: -YES
Вихователь: What is your name?
Гості:-My name is Ann!
Гості:-My name is Dan!
And what is your name?
Вихователь:- My name is Olena Oleksandrivna!
-Діти, Ен і Ден хочуть знати як вас звати?Щоб відповісти нам потрібно сказати –My name is …і назвати своє ім’я.
-Давайте усі разом скажемо: My name is…(повтор 4-5 р)
-Зіграємо у гру»Павутинка»
(У вихователя знаходиться клубок з нитками,діти сидять по колу,коли вихователь кидає клубочок дитині-задає питання What is your name?,дитина ловить клубок і відповідає My name is…Гра повторюється поки всі діти дадуть відповіді.Дітей заохочуємо фішками за відповіді.)
Ворона: - Ой як втомилася я! Давайте ми з вами станемо в коло і заспіваємо пісеньку »What is your name?”
WHAT IS YOUR NAME?-3 р
NOW TELL ME PLEASE WHAT IS YOUR NAME?
My name is…- 3р
That`s my name - 2р
(Вперше вихователь співає сам,спонукаючи дітей до запам’ятовування,чітко проспівує слова,інтонаційно. Пісня проспівується 2-3 рази.)
3.Вихователь:- Наші гості вже зібралися відлітати до Англії! Давайте скажемо їм BYE-BYE! (Повторюємо гучно і тихо по 4-5 раз)
(а можна проспівати, з рухами рук правої і лівої долоні почергово.)
-Дітки, як ви думаєте,зможемо ми з вами допомогти Тітоньці Вороні вивчити англійську мову?Так.Ви молодці сьогодні.Яку мову ми з вами сьогодні почули вперше?Так.Англійську.А як вітаються в Англії?Так.Hello!А як ми відповідаємо ,коли нас запитують про наше ім’я-What is your name?-My name is…Молодці.
-А тепер давайте проспіваємо-BYE-BYE! BYE-BYE!
Заняття 2
Тема: Let`s get aquainted
Мета:
продовжувати ознайомлювати дітей з культурою іншої країни(Англії),продовжувати розширювати уявлення дітей про іноземну мову(англійську), формувати елементарні мовленнєві навички,розширювати словник дітей,продовжувати вводити в активний словник дітей іноземні слова: I am 5-6 years .Закріпити слова ,введені на минулому занятті.Вчити дітей відповідати на питання What is your name?- My name is …,How old are you?-I am…years;
розвивати логічне мислення та увагу дошкільнят,слухову пам’ять,увагу,ініціативність,уяву;
виховувати у дітей бажання вчити англійську мову та висловлюватися нею.
Обладнання: заохочувальні фішки, міні-мультфільм,ноутбук,іграшкова ворона.
Хід.
1.-Hello!
Сьогодні ми з вами продовжимо гратися та вчити нашу гостю Тітоньку Ворону!
Давайте заспіваємо пісеньку привітання”Hello”
2.Ми з вами уже навчилися знайомитися англійською мовою,лише давайте нагадаємо нашій Тітоньці Вороні !
Повторюємо усі разом!My name is…
А тепер пограємо у гру «Тихо-Гучно»
ТИХО - My name is…
ГУЧНО - My name is…
Тітонька Ворона:-Цікаво!А як мене зватимуть у Англії?
Вихователь:- У Англії до жінок звертаються місіс ,а до дівчаток-міс.Англійською мовою ворона буде звучати – CROWN.MSS.CROWN.THAT`S YOUR NAME!
MSS.CROWN -Hurray!Nice name!I like it!
Вихователь:-Дітки!Власні імена не перекладаються,тобто якщо моє ім’я –ОЛЕНА,то і англійською мовою воно звучатиме Олена!
-Давайте зіграємо у гру «Павутинка» і кожний з вас дасть відповідь як кого звати!(What is your name?-My name is…)
А тепер давайте відпочинемо трішки!Заспіваємо пісеньку What is your name?
Вихователь:- Ok!Sit down!(вихователь показує жестами рук сісти)
Вихователь:-Ми з вами ще багато чого не знаємо!Якщо ми будемо уважними- то вивчимо багато цікавого.До того ж ми пообіцяли місіс Краун навчити її.
Місіс Краун:- А якщо мене у Англії запитають ск мені років!?
Вихователь:-Хм!Так!Щоб запитати ск тобі років ми кажемо так- How old are you?- а відповідаємо -I am … years!
Давайте спочатку запитаємо.Пограємо у гру «Гучно- тихо»
А тепер скажемо ск нам років.Пограємо у гру»Гучно-тихо»
А тепер заспіваємо пісеньку»How old are you?”
HOW OLD ARE U?-3
I AM… YEARS-3
THAT`S MY AGE-2
-Very good!Sit down!
3.Ви сьогодні молодці!Гарно попрацювали і наша місіс Краун теж багато навчилася нового!Дякує вам і дарує фішки для того,хто гарно сьогодні попрацював!
А тепер скажемо – Bye-bye! А тепер проспіваємо Bye-bye!