Заняття з дистанційного курсу. "Додавання і віднімання десяткових дробів"

Про матеріал
Вашій увазі пропонується заняття з дистанційного курсу «Десяткові дроби» для 5 класу загальноосвітньої школи. Дана робота розроблена для засвоєння, повторення, систематизації знань з теми. Учні матимуть змогу досконало підготуватися до контролю знань. Представлені завдання дають можливість удосконалити навички вміння читати й записувати десяткові дроби, порівнювати десяткові дроби, виконувати округлення чисел до будь-якого розряду, виконувати дії додавання і віднімання, множення і ділення десяткових дробів; розвивають логічне мислення, пам'ять, творчі здібності, уміння узагальнювати й систематизувати матеріал, відбирати головне. Використання мультимедійної презентації, схем, таблиць робить матеріал цікавим, змістовним та насиченим, сприяє активності учнів і кращому засвоєнню вивченого матеріалу. Курс включає 7 занять, кожна тема містить теоретичний матеріал, практичні завдання, тести. Все це забезпечує закріплення необхідних теоретичних знань, допомагає набути практичних навичок, які поліпшують подальше вивчення теми. Курс складено відповідно до «Програми з математики для загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804»
Зміст архіву
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Додавання і віднімання десяткових дробів.

Номер слайду 2

Правило додавання (віднімання) десяткових дробів. Щоб додати (відняти) десяткові дроби, потрібно: 1. зрівняти в цих дробах кількість знаків після коми;2. записати їх один під одним так, щоб кома була записана під комою;3. виконати додавання (віднімання), не звертаючи уваги на коми;4. поставити у відповіді кому під комою в даних дробах.

Номер слайду 3

Правило знаходження невідомого компонента арифметичних дійбез змін.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Україна – найбільша за площею країна, територія якої повністю лежить у Європі. (Територія Європи становить10,6 млн.км2).

Номер слайду 6

Україна – найбільша за площею країна, територія якої повністю лежить у Європі. (Територія Європи становить10,6 млн.км2). Розв’яжіть рівняння, дізнайтесь площу території України. (тисяч км2)(х+329,79) – 128,9=805,09

Перегляд файлу

Заняття №4

Тема:  Додавання  і віднімання десяткових дробів.

Цілі: cформувати  вміння  виконувати  дії  додавання і віднімання  десяткових дробів, застосовувати закони додавання і віднімання;

розвивати  логічне мислення, математичні здібності, обчислювальні навички;  

виховувати  культуру математичних записів та мови, уміння аналізувати і робити висновки, кмітливість, увагу;

виховувати любов до  України, національну гордість за свою державу.

    Алгоритм роботи:

1. Знайомство з теоретичним матеріалом, таблицею та презентацією.

2. Виконання практичних вправ репродуктивного, конструктивного та творчого характеру.

3. Повторення термінів.

4. Перевірка знань, умінь та навичок (тестова робота).

D:\Документы\Разное\Курс дистанційного навчання\Українська мова\ОЧР Цикл уроків з презентаціями\Дистанційний курс ОЧР\21883835.jpgМатеріал для засвоєння.

Додавання десяткових дробів

Додавання десяткових дробів виконується порозрядно.

Зручно це виконувати в стовпчик.

 При цьому десяткові дроби підписують одне під одним так, щоб кома була під комою. Додають десяткові дроби, як натуральні числа, не зважаючи на коми. У результаті кому ставлять під комами.

 Додаючи десяткові дроби з різною кількістю десяткових знаків, пам’ятайте, що цю кількість можна зрівняти, дописавши нулі в кінці числа.

    Наприклад:

http://zno.academia.in.ua/pluginfile.php/4761/mod_book/chapter/651/l31.jpg

 Для десяткових дробів справджуються властивості додавання натуральних чисел.

 

Згадайте!

Віднімання десяткових дробів

Віднімання десяткових дробів виконується порозрядно.

Зручно це виконувати в стовпчик.

При цьому десяткові дроби підписують одне під одним так, щоб кома була під комою. Віднімають десяткові дроби, як натуральні числа, не зважаючи на коми. У результаті кому ставлять під комами.

Віднімаючи десяткові дроби з різною кількістю десяткових знаків, пам’ятайте, що цю кількість можна зрівняти, дописавши нулі в кінці числа.

Наприклад:

http://zno.academia.in.ua/pluginfile.php/4761/mod_book/chapter/652/l32.jpg

 

D:\Документы\Разное\Курс дистанційного навчання\Українська мова\ОЧР Цикл уроків з презентаціями\Дистанційний курс ОЧР\unnamed.png Згадайте!

D:\Документы\Разное\Курс дистанційного навчання\Українська мова\ОЧР Цикл уроків з презентаціями\Дистанційний курс ОЧР\1340984373_pero-i-chernilnica.jpegПрактичні завдання.

Завдання 1. Виконайте дії:

1.  2,4+2,6   

  А.4,10     Б.5        В.4,46         Г.5,1

2. 13,08-0,06  

А.13,02       Б.13,68       В.10,2           Г.13,14

3. 24,5+5,5      

А.29,10      Б.31           В.30            Г.29,55

4. 19 +0,4      

  А.19,4        Б.23          В.19,04      Г.1,94

5.  0,86-0,2   

   А.0,84        Б.0,286      В.0,64         Г.0,66

 

Хвилинка ерудита.

6.Розставити коми по своїх місцях. 

  42 +18=6;        3 - 108   =192;        53-27 =503;

  53+10 = 63;      623-423 =2;          89+4 =129.      

7. Замінити зірочки знаками на + або -

3,78* 12,921 *11,01 = 5,691. 

8.Замість зірочок записати такі цифри, щоб утворився правильний вираз.

      + 3*,8*4           +  4*,*2*

           4,72*                 6,2*3

         *0, *85              * 0,057.

9. Україна – найбільша за площею країна, територія якої повністю лежить у Європі. (Територія Європи становить10,6 млн.км2). Розв’яжіть рівняння, дізнайтесь площу території України. (тисяч км2)

(х+329,79) – 128,9=805,09

D:\Документы\Разное\Курс дистанційного навчання\Українська мова\ОЧР Цикл уроків з презентаціями\Дистанційний курс ОЧР\blue-question-mark-clipart__k15356392.jpgПеревір себе!

  •  Сформулюйте правило додавання десяткових  дробів?
  • Сформулюйте правило  віднімання  десяткових  дробів?
  • Сформулюйте переставну властивість додавання?
  • Сформулюйте сполучну властивість додавання?
  • Як знайти  елементи арифметичних дій: доданок, від’ємник, зменшуване?

 

   D:\Документы\Разное\Курс дистанційного навчання\Українська мова\ОЧР Цикл уроків з презентаціями\Дистанційний курс ОЧР\product_100676_1_orig.jpgТестові завдання

Завдання 1- 6 мають по 4 варіанти відповіді,

серед яких 1 правильний (за кожне 1,5 б.)

1. Укажіть приклад, в якому додавання виконано правильно:

 А.371,02      Б. 821,72      В. 75,25         Г. 87,451

 + 0,2639       + 23,021          + 0,20        _ + 3,722

    497,41        105,193           75,45            90,173

2.  Укажіть значення суми 38,5 + 0,86:

А. 39,36;

Б. 3,71;

В. 37,1;

Г. 38,91 .

3. Укажіть значення різниці 22,6 – 1,234:

А.10,26;

Б.21,366;

В.1,026;

Г.21,772.

4. Укажіть значення виразу 7,32 – 1,7 + 3,42 – 0,04 :

А.10,17;

Б. 9,08;

В.9;

Г.8

5. Коренем рівняння х – 0,47 = 5,812 є число:

А. 5,859;

Б.5,765;

В. 5,342;

Г.6,282.

6. Швидкість човна по озеру 24,3 км/год. Швидкість течії річки - 2,8 км/год. Укажіть правильні твердження:

А. швидкість човна в стоячій воді 24,3 км/год.;

Б. швидкість човна за течією 27,1 км/год.;

В. швидкість човна проти течії 27,1 км/год.;

Г. за течією та проти течії човен рухається з однаковою швидкістю – 21,5 км/год.

 

У завданні 7-8 необхідно указати відповідь.

(кожне завдання — 1,5 б.)

7. Яку цифру можна підставити замість *, щоб виконувалась

рівність *2,3 + *,* = 102,2.

Відповідь: __________________

8. Знайдіть пропущене число:

 (18,325+10,7) - ____=0,375 

Відповідь: __________________

 

 

zip
Додав(-ла)
Шамрай Ольга
Додано
29 серпня 2020
Переглядів
1330
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку