Заняття з дистанційного курсу. Тематичний контроль з теми "Десяткові дроби""

Про матеріал
Вашій увазі пропонується заняття з дистанційного курсу «Десяткові дроби» для 5 класу загальноосвітньої школи. Дана робота розроблена для засвоєння, повторення, систематизації знань з теми. Учні матимуть змогу досконало підготуватися до контролю знань. Представлені завдання дають можливість удосконалити навички вміння читати й записувати десяткові дроби, порівнювати десяткові дроби, виконувати округлення чисел до будь-якого розряду, виконувати дії додавання і віднімання, множення і ділення десяткових дробів; розвивають логічне мислення, пам'ять, творчі здібності, уміння узагальнювати й систематизувати матеріал, відбирати головне. Використання мультимедійної презентації, схем, таблиць робить матеріал цікавим, змістовним та насиченим, сприяє активності учнів і кращому засвоєнню вивченого матеріалу. Курс включає 7 занять, кожна тема містить теоретичний матеріал, практичні завдання, тести. Все це забезпечує закріплення необхідних теоретичних знань, допомагає набути практичних навичок, які поліпшують подальше вивчення теми. Курс складено відповідно до «Програми з математики для загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804»
Перегляд файлу

Заняття №7

Тема: Тематичний контроль «Десяткові дроби»

Цілі: з’ясувати рівень здобутих учнями знань і сформованості вмінь з теми «Десяткові дроби», а також рівень сформованості комунікативних умінь, зокрема будувати та досліджувати математичні моделі процесів;

розвивати логічне мислення, пам’ять, уміння використовувати здобуті знання на практиці;

виховувати самостійність, відповідальність.

    Алгоритм роботи:

1. Перевірка знань, умінь та навичок (тестова робота).

D:\Документы\Разное\Курс дистанційного навчання\Українська мова\ОЧР Цикл уроків з презентаціями\Дистанційний курс ОЧР\product_100676_1_orig.jpgТестові завдання

Початковий і середній рівень навчальних досягнень

 Завдання 1- 6 мають по 4 варіанти відповіді,

серед яких 1 правильний (за кожне 1 б.)

Укажіть букву, що відповідає правильній відповіді.

1. Запишіть у вигляді десяткового дробу число 6.

А. 0,636;

Б. 6,360;

В. 6,036;

Г. 6,0036.

2.  Яке з чисел дістанемо, округливши до сотих дріб 8,917?

А.9,9;

Б.8,91;

В.8,901;

Г.8,92.

3. Знайдіть суму чисел 67,24 і 2,6

А.67,5;

Б.93,24;

В. 69,84;

Г.69,3.

4. Який з наведених добутків найменший?

А.1,1·4,3;

Б. 28·0,17;

В.0,25·19;

Г.0,6·0,9

5. Знайдіть частку 4,68: 2,4

А. 1,95;

Б.19,5;

В. 15,9;

Г.1,59.

6. Коренем рівняння  х : 4,2= 12,6 є число:

А.3;

Б.52,92;

В. 0,03;

Г.520,8.

Достатній рівень навчальних досягнень

Завдання 7- 8 — встановлення відповідності між рядками. До кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть відповідник, позначений буквою. (кожне завдання — 1,5 бали).

7. Установіть відповідність між виразом та його значенням при а=23,4.

1. а-14

2. а: 0,09

3. 100а

 

А.2340

Б. 23,400

В. 260

Г. 9,4

 

8. Установіть відповідність між виразом та його значенням.

1. 34,96:4,6 – 1,6·3,2

2. 251,6:37 + 0,32:0,1

3. 1,5·22,1-1,5·21,9

 

А.0,3

Б. 2,48

В. 10

Г. 24,8

 

Високий рівень навчальних досягнень

 (кожне завдання — 1,5 б.)

9. Розв’яжіть рівняння: 52 : (х+15,7)=0,65

10. З Харкова і Полтави (відстань між ними 133,32 км) одночасно назустріч один одному виїхали два автобуси. Швидкість одного з них дорівнює 50,5 км/год, а швидкість другого в 1,2 рази більша. Через скільки годин автобуси зустрінуться?

 

 

docx
Додав(-ла)
Шамрай Ольга
Додано
29 серпня 2020
Переглядів
832
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку