Заняття №7
Тема: Тематичний контроль «Десяткові дроби»
Цілі: з’ясувати рівень здобутих учнями знань і сформованості вмінь з теми «Десяткові дроби», а також рівень сформованості комунікативних умінь, зокрема будувати та досліджувати математичні моделі процесів;
розвивати логічне мислення, пам’ять, уміння використовувати здобуті знання на практиці;
виховувати самостійність, відповідальність.
Алгоритм роботи:
1. Перевірка знань, умінь та навичок (тестова робота).
Тестові завдання
Початковий і середній рівень навчальних досягнень
Завдання 1- 6 мають по 4 варіанти відповіді,
серед яких 1 правильний (за кожне 1 б.)
Укажіть букву, що відповідає правильній відповіді.
1. Запишіть у вигляді десяткового дробу число 6.
А. 0,636;
Б. 6,360;
В. 6,036;
Г. 6,0036.
2. Яке з чисел дістанемо, округливши до сотих дріб 8,917?
А.9,9;
Б.8,91;
В.8,901;
Г.8,92.
3. Знайдіть суму чисел 67,24 і 2,6
А.67,5;
Б.93,24;
В. 69,84;
Г.69,3.
4. Який з наведених добутків найменший?
А.1,1·4,3;
Б. 28·0,17;
В.0,25·19;
Г.0,6·0,9
5. Знайдіть частку 4,68: 2,4
А. 1,95;
Б.19,5;
В. 15,9;
Г.1,59.
6. Коренем рівняння х : 4,2= 12,6 є число:
А.3;
Б.52,92;
В. 0,03;
Г.520,8.
Достатній рівень навчальних досягнень
Завдання 7- 8 — встановлення відповідності між рядками. До кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть відповідник, позначений буквою. (кожне завдання — 1,5 бали).
7. Установіть відповідність між виразом та його значенням при а=23,4.
1. а-14 2. а: 0,09 3. 100а
|
А.2340 Б. 23,400 В. 260 Г. 9,4 |
8. Установіть відповідність між виразом та його значенням.
1. 34,96:4,6 – 1,6·3,2 2. 251,6:37 + 0,32:0,1 3. 1,5·22,1-1,5·21,9
|
А.0,3 Б. 2,48 В. 10 Г. 24,8 |
Високий рівень навчальних досягнень
(кожне завдання — 1,5 б.)
9. Розв’яжіть рівняння: 52 : (х+15,7)=0,65
10. З Харкова і Полтави (відстань між ними 133,32 км) одночасно назустріч один одному виїхали два автобуси. Швидкість одного з них дорівнює 50,5 км/год, а швидкість другого в 1,2 рази більша. Через скільки годин автобуси зустрінуться?