Заняття з елементами тренінгу "Кольори моїх емоцій"

Про матеріал
Заняття призначене для учнів початкових класів. Сприяє розвитку творчих здібностей, креативності, зняттю напруження
Перегляд файлу

Заняття з елементами тренінгу

«Кольори моїх емоцій»

Мета: відпрацьовувати навички розуміння власного емоційного стану та емоцій оточуючих; розвивати емпатію; сприяти згуртуванню учнівського коллективу; розвивати творчі здібності.

 Розраховано на учнів 1-3 класів.

Обладнання: клубок ниток, ватман з прописаними правилами, ватман з намальованою квіткою, стікери-метелики, картки з емоціями, фломастери, олівці, маркери, листя дерев, роздруківка мандали  на листі А3, роздруківка силуету людини на листі А3.

Розподіл часу:

Вправа на знайомство «Павутинка» - 5 хв.

Прийняття правил групи – 2 хв.

Очікування – 3 хв.

Вправа «Знайди близнюка» - 7 хв.

Вправа «Калейдоскоп» - 7 хв.

Руханка «Гра сухими листочками» - 5 хв.

Вправа «Портрет» - 8 хв.

Зворотній зв'язок – 3 хв.

Хід заняття

І. Початок

Вправа на знайомство «Павутинка»

Учні по колу передають клубок ниток. Кожен, хто його тримає, називає своє ім'я та одним реченням розповідає про своє улюблене заняття, намотуючи трохи нитки на палець. Таким чином на завершення вправи утвориться «павутинка» групи.

Прийняття правил групи

Психолог пропонує правила та роз'яснює їх значення. За бажанням учасників правила можно доповнити.

Очікування

Кожен учень пише своє очікування від заняття на стікері та зачитує його групі, після чого кріпить стікер на квітку.

ІІ. Основна частина

Вправа «Знайди близнюка»

Учні витягують картки з зображенням певної емоції та її назвою. За допомогою міміки їм треба зобразити цю емоцію та знайти серед учасників таку ж саму. По закінченні діти називають зображувану емоцію.

 Вправа «Калейдоскоп»

Учасникам групи видається підготовлене зображення мандали та олівці та фломастери. Разом розмальовують заготовку.

 Руханка «Гра сухими листочками»

«Листопад» - ведучий стає на стілець та кидає листя донизу. Діти ловлять якомога більше листочків. «Феєрверк» - діти набирають листя та підкидають його вгору.

 Вправа «Портрет»

Дітям роздаються роздруковані силуети людини, які треба розмалювати тими кольорами, якими, на думку дітей, мають бути різні згадані емоції.

ІІІ. Завершення

 Очікування

Чи здійснилися очікування учасників групи? Діти промовляють, чим корисним для них було заняття і чи здійснились їх очікування. Якщо так, то підходять до квітки зі стікерами і метелики «злітають» у повітря.

Заняття закінчуємо оплесками.

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
18 травня 2020
Переглядів
522
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку