Заняття з елементами тренінгу "Світ емоцій"

Про матеріал
Заняття з елементами тренінгу для 5 класу "Світ емоцій". Мета: ˗ Ознайомити учнів з емоціями; ˗ Формувати уміння визначати емоційні стани інших людей; ˗ Тренувати вміння володіти своїми емоціями.
Перегляд файлу

Практичний психолог Тітікова Христина Леонідівна

Заняття з елементами тренінгу «Світ емоцій» 5 клас

Мета: 

  • Ознайомити учнів з емоціями;
  • Формувати уміння визначати емоційні стани інших людей;
  • Тренувати вміння володіти своїми емоціями.

Обладнання: плакат зі схематичним зображенням емоцій,картки із завданнями, бланки з назвами емоцій, м’яч, фломастери, олівці, невеличкі папірці.

Хід заняття

  1. Вправа «Колір настрою».
  2. Правила заняття

Діти самі вигадують правила на першому занятті.

Правила можуть бути такі:

  • Правило піднятої руки
  • Правило добровільної активності
  • «Я» висловлювання
  • Повага до спікера
  • Цінувати час тощо.
  1. Бесіда «Що таке емоції»

Діти ви часто чуєте такі слова як: сум, радість, щастя. А як ці слова можна назвати одним словом? (відповіді дітей). Так правильно – це емоції.

  •    А скажіть, будь ласка, якщо емоції стають глибшими, як ми її називаємо? Наприклад щастя. Якщо поглибити цю емоцію? ( відповіді дітей). Це вже буде почуття. Правильно.

4.Енерджайзер «Арам-зам-зам».

А зараз ми з вами трошки потанцюємо.

https://youtu.be/GjyQQ6UHnoI

5. Вправа «Покажи та відгадай емоцію».

На столі у психолога лежать картки із зображенням емоцій. Зображенням вниз. Діти за бажанням виходять, обирають картку та показують без слів емоцію зображену на картці. Коли емоцію відгадано, психолог прикріплює на дошку зображення емоції. Можна з назвою.

6.  Вправа «Зобрази на обличчі».

На одному із столів лежать картки з завданнями. На кожній картці фраза із двох слів. Учасники за бажанням виходять, тягнуть картку. Їхнє завдання показати фразу без слів. А інші учасники повинні відгадати фразу.

7. Гра з анкетами

Психолог заздалегідь готує 5-7 запитань стосовно вподобань дітей.

Кожен учень отримує невеличкий папірець. Пише на ньому своє ім’я. Та по черзі записує відповіді на питання, які пропонує психолог. Потом папірці відають ведучому. Він зачитує тільки відповіді на питання. А діти повинні відгадати про кого це йдеться.

8. Вправа «Встаньте ті хто…»

Діти сидять  у колі на стільцях. Стільців повинно бути на один менше ніж потрібно. Ведучий каже: «Встаньте ті хто…» та називає ознаку, або вподобання. Ті учасники у яких є ця ознака чи вподобання повинні пересісти на інше місце. А той хто залишився без стільця стає ведучим.

9. Рефлексія

10. Прощання «Усмішка по колу».

docx
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Додано
30 листопада 2020
Переглядів
1223
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку