Заняття з елементами тренінгу "Усі ми різні, але такі однакові"

Про матеріал

Заняття можна використовувати як на уроках "Основ здоров'я", так і як позакласний захід з предмета або на виховних годинах для учнів 1 класу. Метою заходу є формування доброзичливого ставлення одне до одного, розвиток навичок спілкування в різних життєвих ситуаціях, виховання дружелюбності, бажання товаришувати, разом цікаво проводити час.

Перегляд файлу

Заняття з елементами тренінгу

«Усі ми різні, але такі однакові», 1 клас

Мета:

- довести дітям унікальність кожного з них;

- формувати доброзичливе ставлення одне до одного;

- розвивати навички спілкування в різних життєвих ситуаціях;

- виховувати дружелюбність, бажання товаришувати.

Обладнання: кольорові стрічки, ілюстрації до казки, аркуш ватману, фарби, фломастери, капелюх.

 

ХІД ЗАНЯТТЯ

Вправа 1. Привітання

Діти сидять у колі разом із ведучим. Він пропонує привіта­тися, передаючи в долонях уявну усмішку. Закінчує привітання ведучий.

Вправа 2. «Я і ми»

Учні утворюють пари (за допомогою кольорових стрічок) і про­тягом кількох хвилин розглядають одне одного. Потім кожна пара по черзі називає, чим вони відмінні, а чим схожі (зріст, колір очей, довжина волосся, одяг).

Вправа 3. «Наша казка»

Завдання. Скласти казку за малюнками.

Ведучий починає казку, а діти по черзі придумують її продов­ження.

Вправа 4. Руханка «Хто як ходить»

Завдання. Покажіть, як ходить солдат, задавака, людина, яка поспішає.

  •       Чим відрізняється манера пересуватися у цих осіб?

Вправа 5. Етюд «Хто це?»

Учням пропонується загадати якусь тваринку, не називаю­чи її.

Завдання. Показати цю тваринку рухами, поведінкою, мімі­кою, жестами. Інші діти вгадують, хто це.

На яку тварину ви хотіли би перетворитися хоча б на день? Чому?

Вправа 6. «Кольорові руки — личка»

Учні малюють веселе полотно із зображенням дитячих до­лоньок. Замість пензлика — дитяча рука. Учасники обирають фарбу, яка їм сподобалася. Занурюючи її неї долоню, вони по черзі роблять відтиск на папері. Таким чином па картині залишають­ся різнокольорові зображення долоні, усіх дітей групи. Ведучий слідкує, щоб після роботи з фарбами учні ретельно вимили руки.

Поки фарби підсихають на ватмані, школярі розмірковують над запитаннями ведучого:

  • Чи однакові зображення на малюнку?
  • Що це за тоненькі лінії на ваших долоньках?
  • Чи схожі вони?
  • Про що це говорить? (Про унікальність кожної дитини)
  • А що спільного на малюнку?

Після обговорення запитань діти можуть фломастерами домалювати на своїх «портретах долонь» веселі обличчя (у кожної дитини воно вийде індивідуальне, неповторне).

Вправа 7. «Я — Чарівник»

Діти по черзі одягають незвичайний капелюх і, уявляючи себе чарівником, говорять, що б вони зробили для батьків, друзів, педагогів.

Вправа 8. «Я вмію»

Завдання. Поміркувати, що ви вмісте робити краще за все. Сказати про це одним реченням. Не повторювати те, що говорили попередні учасники.

Вправа 9. Релаксація «Ласкавинки»

Завдання. Назвати наступного учасника по колу ласкавим іменем і сказати щось гарне про нього. Наприклад: «Марина — добра й лагідна».

Вправа 10. Рефлексія

  • Для чого ми робили різні вправи й завдання?
  • Що вам сподобалося? Чому?
  • Що запам'яталося найбільше? Чому?

 

Висновок. Усі ми у чомусь схожі між собою, а чимось від­різняємося одне від одного. Кожна людина є унікальною, єдиною і неповторною.

 

docx
Додано
23 березня 2018
Переглядів
1827
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку