Заняття з елементами тренінгу "Я за безпечний Інтернет"

Про матеріал
Інтернет - це чудове місце для вивчення нового, але для безпечного використання мережі корисно вивчати правила безпеки онлайн. У даному занятті підібрані різні форми роботи для учнів 4 класу, для того. щоб вчити учнів обережності щодо віртуального спілкування, а також дати зрозуміти, що надмірне користування гаджетами шкодить як фізичному так і психологічному здоров'ю.
Перегляд файлу

Тема: «Я за безпечний Інтернет»

Мета: ознайомити учнів з можливостями та небезпеками, які є в Інтернеті; показати можливості безпечного користування Інтернетом; сформулювати загальні правила користування Інтернетом; розвивати творчі здібності учнів; спонукати учнів поглянути на глобальну комп'ютерну мережу Internet з різних сторін; розвивати пізнавальний інтерес, творчу активність учнів; розвивати у школярів уміння висловлювати думки, моделювати ситуацію; виховувати винахідливість, уміння працювати в команді.

Обладнання: шаблони пристроїв, відеоматеріал, кольорові стікери, ілюстративні картини, маркери, правила класу, пам’ятки для учнів, зображення дерева, цеглинки Лего.

Вікова категорія: учні 4 класу

Хід уроку

І. Вправа «Відправ листа»

Стоячи у колі і тримаючись за руки, учасники по черзі передають сигнал, стискаючі долоні сусіда. Потім іде пояснення вчителя:

100 років тому, коли не було Інтернету, лист від родичів з України в Америку плив пароплавом та доставлявся сушею місяць. Потім стільки ж люди чекали відповідь. З появою літаків ми на відправку листа і відповідь стали чекати вже не 2 місяці, а 2 тижні. З появою Інтернету лист відправляється і отримується відповідь через кілька секунд. Ми з вами зараз показали з якою швидкістю працює Інтернет.

ІІ. Повідомлення теми і мети тренінгу

Сьогодні ми поговоримо про світ, з яким ви стикаєтесь кожного дня – про світ Інтернету. Сьогодні 6 лютого у всьому світі відзначають День безпечного Інтернету.

- Що таке інтернет?

Саме тому сьогоднішнє наше заняття ми присвятимо темі «Безпечний Інтернет». Спробуємо дослідити  позитивні і негативні наслідки Інтернету, сформулювати та засвоїти правила безпечної роботи в Інтернеті.

- Давайте сформулюємо правила поведінки під час  тренінгу. 

  1.               Цінувати час 
  2.               Говорити по черзі
  3.               Говорити коротко і по темі
  4.               Говорити тільки від свого імені 
  5.               Бути позитивними до себе та до інших
  6.               Правило додавання (Я + Ти + Ми)   
  7.               Правило поваги до присутніх
  8.               Правило добровільної активності

 

ІІІ.  Вправа «Мій гаджет»

На партах у дітей лежать шаблони гаджетів. Їхнє завдання: написати яку користь мають діти, користуючись інтернетом

Інтернет – це цікавий та захоплюючий світ, який дозволяє вам дізнаватись про світ цікавого, спілкуватись з людьми в різних кінцях світу, грати в цікаві ігри та ділитись з іншими своїми думками та захопленнями. Але як і в любому іншому світі в Інтернеті є свої правила, яких треба суворо дотримуватись, для того, щоб уникнути неприємних та небезпечних ситуацій.

На сьогодні в Україні проблема безпеки дітей в Інтернеті постала особливо гостро. Аудиторія користувачів всесвітньої мережі дедалі розширюється, і її переважну частину становлять діти, які не усвідомлюють повністю загроз, що можуть чекати у віртуальному просторі.

ІV. Вправа «Мій вибір»

Серд запропонованих серій картинок, потрібно обрати ті, які  розкривають негативні наслідки надмірного використання інтернету. Пояснити свій вибір.

Надмірне використання різноманітних пристроїв призводить до комп'ютерної залежності. Постійно ми відчуває потяг до сидіння за гаджетами, а це не на користь нам.

V. Руханка «Розмовляючі руки»

Учасники об’єднуються у дві групи "день-ніч". «День» утворюють внутрішнє коло, «ніч» - зовнішнє коло, стоячи обличчям один до одного. Ведучий дає команди учасникам, які необхідно виконати мовчки руками у створених парах: привітатися, поборотися руками, помиритися руками, висловити підтримку, пожаліти руками, висловити радість, побажати удачу, попрощатися. По команді вчителя учасники зовнішнього кола переходять за годинниковою стрілкою до інших учасників внутрішнього кола.

- Діти. Були моменти, коли ви не знали як виразити свої почуття і вам хотілося заговорити? Усвідомте, що ніякі ґаджети не замінять вам живого спілкування.

VІ. Перегляд мультфільму «Хапі та її суперсила»

https://www.youtube.com/watch?v=6iI77X1hoIw

Обговорення:

- Чи потрібно довіряти незнайомцям?

- Чи достатньо освіченою щодо вибору друзів у соцмережах була головна героїня?

- Яка небезпека може очікувати нас у соцмережах?

- чи повинні ми дотримуватися правил безпечного користування Інтернетом?

VІІ. Шерінг. Гра «Так чи ні»

Для того, щоб краще запам’ятати правила безпечного користування Інтернетом, пограємо гру. Буду вам проговорювати ситуації, а ви показуватиме відповідний колір цеглинки: зелений – погоджуєтеся, червоний – не погоджуєтеся.

При онлайн спілкуванні з незнайомими людьми:

     Мене звати Оленка

     У мене світле волосся

     Я живу у м.Рівне на вулиці С. Бандери 13/43

     Мій тато працює у банку

     Я люблю читати книги

     Вечора я вдома одна, так як батьки до 20 год працюють

     У мене є менша сестричка

     Цими вихідними ми всією сім’єю  поїдемо до бабусі

     Кожного дня о 16 год я одна гуляю у парку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
8 лютого
Переглядів
229
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку