Заняття з фізичної культури у старшій групі на тему: «Моряки»

Про матеріал
У конспекті розкриваються методи і прийоми проведення сюжетного фізкультурного заняття з дітьми старшої групи. Під час основних рухів, рухливої гри використовується нетрадиційне обладнання «краби», «степи»; нетрадиційні форми роботи – дихальна гімнастика у віршованій формі, рефлексія.
Перегляд файлу

Заняття з фізичної культури у старшій групі

Тема: «Моряки»

Програмовий зміст: Вправляти  у повзанні по гімнастичній лаві на животі, стрибках через предмети, лазінні по канату, бігу по «купинкам», ходьбі по гімнастичній палиці, підлізанні в тунель. Розвивати координацію рухів,  стрибучість, рівновагу, швидкість, спритність, увагу, уяву і фантазію. Виховувати  цілеспрямованість бажання займатися спортом.

Обладнання: гімнастична лава, гімнастична палиця, дуги – 2 шт.,

степи – 2 шт., канат, гімнастичний мат, «купинки», «краби», тунель, мультимедійне обладнання.

Спосіб організації: груповий.

Хід заняття

І. Підготовча частина

Діти входять в зал, шикуються в одну шеренгу.

(Звучить музика «шум моря».)

Інструктор з фізкультури: Діти, а що це за звуки?

А вам подобається море? Чому?

Загадка

Хто пливе на кораблі

До незвіданої землі?

Веселун він і добряк.

Як звуть його? (Моряк)

Діти, а ви хотіли б бути моряками? А подорожувати ви любите?

Тоді відправляємося в подорож до чарівного острова на якому знаходиться «Школа юних моряків», де змагаються моряки в силі, спритності, витривалості.

Час нам моряками стати

(діти та інструктор з фізкультури одягають безкозирки )

 подорож розпочати,

 цікаву, незвичайну,

 не просту, а морську.

 Острів  там на нас чекає,

 Моряків він гукає!

1. Різновиди ходьби:

- «моряки крокують дружно», звичайним кроком;

 - «чайки в небі полетіли», на носках;

- «пливемо, як ті дельфіни», з високим підніманням колін, руки зігнуті в ліктях, відводимо руки назад;

- «яблучко танцюємо», ходьба на п'ятках, руки перед грудьми;

- «по палубі в шторм крокуємо», боковий галоп ;

2. Треба поспішати, біг зі зміною темпу.

Інструктор: ось ми з вами йшли, бігли і потрапили до моря.

Тож далі ми попливемо на човниках. Човники у нас є, але ж не має весел. Що ж робити?

Діти: зробимо весла.

Інструктор: Весла зробили, ну що по пливли?

Комплекс загально розвиваючих вправ «На човні» з «веслами»

1. Дивимось куди пливти.

В.п. – ноги зігнуті перед собою, руки на стопах ніг, «весла» на ногах.

1 - поворот голови праворуч,

2-4 – в.п.

3 - поворот голови ліворуч.

2. Попливли.

В.п. – сидячи, ноги нарізно, «весло» в обох руках паралельно підлозі,

руки зігнуті біля грудей.

1- руки відвести праворуч,

2- в.п.

3-4- теж вліво

3.Перевіримо глибину. В.п. – теж. Руки з веслом угорі.

1- нахил вправо, «весло» у правій руці, торкнутися підлоги.      

2- в.п.

3-4– теж вліво.

4.Нікого не загубили?

В.п. – сидять на колінах, сідниці між ногами, руки і «весло» на колінах.

1.- поворот праворуч, правою рукою торкнутися дитини, яка сидить позаду.

2. – в.п.

3-4- теж вліво.

5. Попрацюємо ніжками.

В.п. – Лежачи на спині, руки  з  «веслом» угорі, ноги підняті і зігнуті в колінах.

1-16 – виконання вправи «велосипед».

6. Ура! Земля!

В.п. – ноги разом «весло» вгорі в обох руках.

Стрибки на місці, ноги разом – ноги в сторони.

7. Сходимо з човника.

В.п. – стати ногами на «весло» серединою стопи, руки на поясі.

1-4 – ходьба по «веслу» вправо

5-8- вліво.

8. «Насолоджуємося морським повітрям» Вправа на дихання

 

 

 

 

ІІ. Основна частина

Інструктор з фізкультури: Ось ми і потрапили до «Школи юних моряків»

 А погляньте, яка тут смуга перешкод.  Чи зможете ви її подолати?

Основні  рухи

1. «Високі щогли» (лазити по канату)

2 «Звільни парус» (повзати на животі по лаві)

3.«Шторм» (біг по «купинах»)

4. «Перейти на сусідню щоглу» (ходити по гімнастичній палиці способом п’яти на палиці, носки на підлозі)

5. «Спуститися в трюм» (підлізати в тунель)

6. «Перестрибнути через крабів» (стрибати на двох ногах без зупинок через «крабів» потрійний стрибок)

 Гра-естафета «Веселі дельфіни»

 (Діти стоять у двох колонах. Перед ними по два степи та по дві дуги (стоять чергуючись степ, дуга, степ, дуга). Через степи діти перестрибують, під другу –  підлізають.

ІІІ. Заключна  частина

Дихальна гімнастика «Веселий морячок»

 Жив веселий морячок

 Маленького зросту,

 І сміявся морячок

 Надзвичайно просто:

 (Вдих через ніс –  на видиху ротом говорити):

 «Ха-ха-ха», «хо-хо-хо», «хі-хі-хі», «хе-хе-хе».

Рефлексія

Інструктор з фізкультури: Діти, оцініть  себе, як ви сьогодні тренувалися.

Хто вважає, що у нього на тренуванні все вийшло?

Діти, ви молодці, вам все вдалося, ви проявили свою спритність, влучність, швидкість!  Кожен з вас в майбутньому може стати капітаном корабля!

Наше заняття закінчилося я бажаю Вам здоров'я і стати справжніми моряками.

А зараз нам треба повертатися до садочка. (знімаємо безкозирки і перетворюємося на дітей)

 

 

docx
Додано
22 травня 2020
Переглядів
1432
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку