Заняття з художньої літератури "Томучко і Чомучко"

Про матеріал
Продовжувати знаомити дітей із жанрами усної народної творчості, збагатити уявлення дітей про прислів’я, вчити розуміти їх значення. Активізувати мовлення дітей новими прислів’ями. Продовжувати знайомити вихованців з історією українського народу в контексті формування уявлень про основи здоров’я. Розвивати уяву, пам’ять, комунікативні здібності. Виховувати бажання вести здоровий спосіб життя.
Перегляд файлу

ПРОГРАМОВИЙ ЗМІСТ:

 

Продовжувати знаомити дітей із жанрами усної народної творчості, збагатити уявлення дітей про прислів’я, вчити розуміти їх значення. Активізувати мовлення дітей новими прислів’ями. Продовжувати знайомити вихованців з історією українського народу в контексті формування уявлень про основи здоров’я. Розвивати уяву, пам’ять, комунікативні здібності. Виховувати бажання вести здоровий спосіб життя.

 

 

 

 

 ХІД ЗАНЯТТЯ

 

  1. Організація дітей, ігровий прийом, проблемна ситуація.
  • До нас у гості прийшов Томучко і Чомучка і принесли вам книгу.
  • Як ви думаєте, що може бути в цій книзі ?
  • Як про це можна дізнатись?

Педагог уточнює уявлення дітей про будову книги.

  • Але Томучко і Чомучка ще не вміють читати, хто з вас зможе прочитати назву книги?

Діти за бажанням читають назву книги («Книга здоров’я»).

2. Мотивація діяльності дітей на занятті.

- Як ви думаєте, чому ця книга має таку назву?

- Чому нас може навчити ця книга?

- Хочете дізнатись, що ж у ній?

3. Актуалізація опорних знань дітей.

- Що таке здоров’я ?

- Що треба робити, щоб бути здоровим?

3.1. Спільна ігрова діяльність дітей з педагогом (Д/гра «Відгадай твір»):

- Пропоную вам пограти в гру і спробувати відгадати, які ж є твори у цій книзі.

Педагог зачитує уривки з творів різних фольклорних жанрів відповідно до теми заняття, діти називають жанр твору, наприклад:

 

Вийди, вийди, сонечко (закличка)

 

Брат з братлм через дорогу живуть,

А один одного не бачуть (загадка)

 

Хлюп, хлюп, водиченько... (потішка)

 

Найбільше багатство – здоров’я (прислів’я)

 

  • Скажіть, які уривки творів мають відношення до здоров’я?
  • Спробуйте довести свою думку.

4. Пізнавальна діяльність

- А зараз давайте спробуємо визначити, що ж таке прислів’я (ІАМ «Мозкова атака»)

Педагог підводить дітей до висновку:

  • Прислів’я – це короткі мудрі висловлювання. Вони вчать, як треба поводитись і чого не варть робити.
  • Поясніть значення прислів’я з нащої книги здоров’я (ІАМ «Мікрофон»)
  • Які ви ще знаєте прислів’я про здоров’я? Хочете вивчити ще одне?

Педагог пропонує дітям пограти в гру «Карусель» і, використовуючи ІАМ «Карусель», діти вивчають напам’ять наступне прислів’я:

 

Багато ходити – довго жити.

5. Робота в групах ( завдання  - диференційовані за складністю).

Завдання 1: скласти слова у речення, прочитати прислів’я та пояснити його значення:

  1. Лікар лікує, а природа – зцілює.
  2. Довга коса – жіноча краса.
  3. Чистота дорожча за багатство.

Завдання 2: знайти на дошці  картинку, яка підходить до змісту прислів’я, пояснити свій вибір.

  1. Підсумок заняття (ІАМ «Незакінчені речення»)

Щоб буьт здоровим, треба...

    Руки потрібно мити з милом, тому,  що

   Не можна їсти багато цукерок і тістечок тому, що...

  Щоб довго жити, потрібно...

- То чому вчать книги про здоров’я? Яка людина зможе прожити довше: та, яка тільки читає книги про здоров’я чи та, яка читає і робить так, як радить книга? Як будете робити ви?

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
1 березня 2023
Переглядів
534
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку