ПРОГРАМОВИЙ ЗМІСТ:
Продовжувати знаомити дітей із жанрами усної народної творчості, збагатити уявлення дітей про прислів’я, вчити розуміти їх значення. Активізувати мовлення дітей новими прислів’ями. Продовжувати знайомити вихованців з історією українського народу в контексті формування уявлень про основи здоров’я. Розвивати уяву, пам’ять, комунікативні здібності. Виховувати бажання вести здоровий спосіб життя.
ХІД ЗАНЯТТЯ
Педагог уточнює уявлення дітей про будову книги.
Діти за бажанням читають назву книги («Книга здоров’я»).
2. Мотивація діяльності дітей на занятті.
- Як ви думаєте, чому ця книга має таку назву?
- Чому нас може навчити ця книга?
- Хочете дізнатись, що ж у ній?
3. Актуалізація опорних знань дітей.
- Що таке здоров’я ?
- Що треба робити, щоб бути здоровим?
3.1. Спільна ігрова діяльність дітей з педагогом (Д/гра «Відгадай твір»):
- Пропоную вам пограти в гру і спробувати відгадати, які ж є твори у цій книзі.
Педагог зачитує уривки з творів різних фольклорних жанрів відповідно до теми заняття, діти називають жанр твору, наприклад:
Вийди, вийди, сонечко (закличка)
Брат з братлм через дорогу живуть,
А один одного не бачуть (загадка)
Хлюп, хлюп, водиченько... (потішка)
Найбільше багатство – здоров’я (прислів’я)
4. Пізнавальна діяльність
- А зараз давайте спробуємо визначити, що ж таке прислів’я (ІАМ «Мозкова атака»)
Педагог підводить дітей до висновку:
Педагог пропонує дітям пограти в гру «Карусель» і, використовуючи ІАМ «Карусель», діти вивчають напам’ять наступне прислів’я:
Багато ходити – довго жити.
5. Робота в групах ( завдання - диференційовані за складністю).
Завдання 1: скласти слова у речення, прочитати прислів’я та пояснити його значення:
Завдання 2: знайти на дошці картинку, яка підходить до змісту прислів’я, пояснити свій вибір.
Щоб буьт здоровим, треба...
Руки потрібно мити з милом, тому, що
Не можна їсти багато цукерок і тістечок тому, що...
Щоб довго жити, потрібно...
- То чому вчать книги про здоров’я? Яка людина зможе прожити довше: та, яка тільки читає книги про здоров’я чи та, яка читає і робить так, як радить книга? Як будете робити ви?