Заняття з математика для молодшої групи

Про матеріал

Мета: - удосконалювати уміння класифікувати предмети за декількома

ознаками;

- закріплювати знання дітей про геометричні фігури;

- здійснювати серіацію предметів за величиною та кольором;

- виховувати цілеспрямованість, уміння діяти спільно та культуру

поведінки;

- розвивати логічне мислення, пам'ять, уяву
Перегляд файлу

Математика

Молодша група

 Мета:  - удосконалювати уміння класифікувати предмети за декількома

                       ознаками;

                    - закріплювати знання дітей про геометричні фігури;

                    - здійснювати серіацію предметів за величиною та кольором;  

                    - виховувати цілеспрямованість, уміння діяти спільно та культуру

                      поведінки;

                    - розвивати логічне мислення, пам'ять, уяву.

 

      Обладнання: ноутбук, флешка, конструктор Лего-Дупло, синя тканина для струмка та озера, гумові качки, жабенята, блоки Дьенеша, пазли «серіація», малюнки із зображенням геометричних фігур.

Хід заняття:

Діти заходять до групи та вітаються з гостями. Стають на півколо. 

  • Ой, діти, подивіться що я знайшла! Це флешка. Що ж на ній записано? Щоб це перевірити необхідно її підєднати до комп’ютера.
  • ( на екрані з’являється лего-хлопчик, який пропонує дітям відвідати країну «Лего», та дарує скриню, в якій лего-цеглинки  - квитки на потяг).
  • А ось ще скринька чарівна.

– На скрині висить замок. Щоб зняти замок і відкрити скриню, потрібно плеснути в долоні перед собою, над головою, біля вушка, за спиною. 
– А тепер можна відкрити скриню і зазирнути, а що ж у ній? Це цеглинки конструктора «Лего». Але це не звичайні цеглинки, це квитки на потяг, на якому ми і вирушмо з вами до чарівної країни «Лего». (діти беруть по одній цеглині лего та знаходять стільчик з таким же кольором як і цеглинка).

 - Я буду вашим контролером, і я хочу перевірити, чи правильно ви обрали свої місця? 

Наш потяг рушає,

Вагони біжать,

А в поїзді цьому

Малята сидять.

Чох-чох-чох.

(грає музика)

Перша зупинка «Зламаний місточок», серіація предмета за величиною.

 - Діти, погляньте скільки тут чарівних квіточок, а якого вони кольору? А яких квіток більше, жовтих чи помаранчевих? Давайте підемо далі.

 - Подивіться, перед нами струмок. А хто це в ньому плаває? (качка), А скільки качок? (дві), а хто ще сидить біля струмочка? (жабка). А скільки жабенят? (одна), а кого більше? (качок). Діти, а скажіть мені будь ласка, а який наш струмок, широкий чи вузький? (вузький). Правильно, він вузький.  А якого він кольору? (синього). А як ви вважаєте, ми зможемо його перестрибнути? (так) Перестрибуємо! Ось так дивіться, присіли, руки відводимо назад, всі разом.

  • Молодці, давайте підемо далі. Ой,  а тут взагалі озеро!  А яке озеро, вузьке чи широке? (широке) А якого воно кольору? (синє), згадайте будь ласка, а струмок якого був кольору? (також  синього). Чи відрізняється струмок та озеро за кольором? (Ні, вони однакові за кольором) А чи зможемо ми його перестрибнути? (ні). А як же нам перейти на другий бік? (по місточку, перепливти на човні). А ось і він, але він зламаний!

- Треба спробувати його полагодити. (Перед собою діти бачуть великі пазли на яких намальовані жовті та червоні кола, жовті маленького розміру, червоні великого, між ними в двох місцях пропущений пазл, дітям необхідно вставити пропущену фігуру, щоб відбулась серіація предметів.)

 - Наш місточок відремонтований і ми зможемо по ньому перейти, руки треба відвести в сторони, та давайте йти на носочках, бо він тоненький, щоб ми не впали у воду. Не забувайте щоб спинка була рівною та не опускайте голову вниз. 

- Ви мабуть всі втомились, давайте трохи відпочинемо. Візьміть всі в руки свої квитки (цеглинки Лего).

Фізхвилинка

Лего в руки ми  візьмемо
І весело всі посміхнемось.
Кубик, кубик покажись
І всім гостям вклонись.

Затанцюєм, закружляєм

І ось так поприсідаєм
Кубик вгору, кубик вниз

На сусіда подивись!
Постукали, поплескали

Кубик, кубик ти втомився?

Ляж полеж…

Побігали, пострибали.
Кубик знову ми візьмемо
І на місце  повернемо.

 

Сідайте всі на свої місця і ми вирушаємо далі.

Наш потяг рушає,

Вагони біжать,

А в поїзді цьому

Малята сидять.

Чох-чох-чох.

(грає музика)

Наступна наша зупинка.

  • Нас зустрічають мешканці лего-країни. Вони дуже хитрі, тому щоб їх побачити нам необхідно відгадати про кожного з них загадку.

1. Він не круг і не квадрат
    І не прямокутник.
    Має тільки три кути
    Звуть його ...
        (Трикутник)

(На малюнку трикутник жовтого кольору, руки більші за розміром ніж ноги)

2.  Не стоїть і не стрибає
     Жодного кута не має   
         оло)

(На малюнку сине коло, руки та ноги однакові за розміром)

3. Він давно знайомий мій, 
    Кожен кут у нім прямий. 
    Всі чотири сторони 
    Однієї довжини.
         (Квадрат)

(На малюнку червоний квадрат, руки менші ніж ноги за розміром)

Обговорення кожного лего-людини (за кольором, розміром, формою очей та носа).

Сідайте всі на свої місця і ми вирушаємо далі.

Наш потяг рушає,

Вагони біжать,

А в поїзді цьому

Малята сидять.

Чох-чох-чох.

(грає музика)

 

Наступна зупинка «Розгублені деталі»

 - Дивіться, знову наші вже знайомі лего-чоловічки! Але ж подивіться, вони розгубили свої деталі. Давайте ми з вам їх роздивимось.

Завдання з Блоками Дьенеша»

Питання до дітей:

  1. Візьміть собі фігуру не таку як у мене.
  2. Візьміть собі всі любу фігуру червоного кольору.
  3. Візьміть собі фігуру маленьку за розміром.
  4. Візьміть собі фігуру, яка за формою та кольором нагадує сонечко.
  5. Візьміть собі фігуру таку як у мене за кольором але іншої за формою.
  6. Візьміть фігуру, таку як у мене але іншою за розміром.

Молодці, тепер треба всі деталі віддати лего – чоловічкам.

  • Згадайте, кого ми з вами зустріли першого? (трикутника). Тож давайте складемо до скрині всі фігури жовті та трикутні.
  • А кого другого? (Коло) Тож давайте тепер кладіть всі сині кола.
  • А хто був третім? (Квадрат) А тепер червоні та квадратні. Ну а тепер всі що залишились.

На екрані з’являється робот і пригощає дітей солодощами. Діти сідають на потяг та повертаються до дитячого садочка.

 

  • Сідайте на свої місця, ми повертаємось до дитячого садочка. 

Наш потяг рушає,

Вагони біжать,

А в поїзді цьому

Малята сидять.

Чох-чох-чох.

(грає музика)

 

  • Діти, ось ми і повернулись!
  • Вам сподобалась подорож? А що сподобалось більше всього, яке завдання?
  • Куди ми з вами їздили? (до Лего-країни)
  • А на чому ми мандрували? (на потязі)
  • Кого зустріли по дорозі? (лего-мешканців)
  • А що ж вам подарував Лего-друг? (цукерки)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Mioass Vass
Додано
18 жовтня 2018
Переглядів
9544
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку