Заняття з математики "Чарівне дерево", молодший вік

Про матеріал
Мета заняття — закріпити знання дітей про геометричні фігури (коло, квадрат, трикутник), а також основні кольори (зелений, червоний, синій, жовтий). Діти вчаться рахувати до трьох, розрізняти кількість предметів і співвідносити їх з числами. Заняття спрямоване на розвиток дрібної моторики, уваги та мислення, а також виховання бажання допомагати іншим.
Перегляд файлу

«Чарівне дерево»

 

 

Мета: Закріпити уявлення дітей про геометричні фігури; вміння розпізнавати геометричні фігури: коло, квадрат, трикутник. Закріпити знання основних кольорів: зелений, червоний, синій, жовтий. Закріпити рахунок до трьох. Продовжувати вчити розрізняти кількість предметів і співвідносити їх з числом. Розвивати у дітей дрібну моторику, увагу, мислення. Виховувати бажання допомагати іншим.

 

Матеріал: Макет дерева, на ньому 4 яскравих мішечка з кольоровими  бантиками. Маска кота, ведмедик, кошеня, рахункові палички, нитки, глечик, геометричні фігури, горіхи, розрізана картинка «Сніговик».

 

Попередня робота: Читання казок, порядкова лічба, геометричні фігури, основні кольори, знайомство з іграшками звірів, знайомство з частинками картинок та з`єднання їх у одне ціле, розучування д/г «Кіт і миші».

 

Хід заняття:

Вихователь: Ми сьогодні побуваємо в казці. Все буде по-казковому.(В групі стоять ялинки і на одній висять яскраві мішечки з кольоровими бантиками).

Біля наших воріт

Чудо-дерево росте.

Чудо, чудо, чудо, чудо

Пречудове!

Не листочки на ньому,

А мішочки на ньому,

Немов даруночки!

-Подивіться, діти, ось воно, яке чарівне дерево! Давайте подивимося, які ж на ньому виросли «Мішочки». Ці  мішочки з завданнями . За кожне виконане завдання дерево подарить сюрприз-частинку від картинки.

1.Вихователь знімає з гілки один з мішечків.

-Якого кольору бантик? Хто це? Так це ведмедик. Що любить їсти ведмедик?(мед).

Вихователь дістає глечик.

-Давайте подивимось може ведмежатко забув свій мед(трясе глечиком)Ні там не мед. Зараз я подивлюсь що там?(заглядаю в глечик)

-Ой, як цікаво! Там лежать геометричні фігури. Але ви повинні самі відгадати, які фігури заховав ведмедик в глечику.

По черзі підходить до дітей, вини дістаючи фігури називають їх. Всі діти спостерігають та  допомагають тій дитині, яка не може справитись із завданням.

2.Вихователь : -Знімаємо інший мішечок.

-Якого кольору бантик? Подивимось що там….Ой а тут горішки!

-Дітки, а скільки горішків?(багато)

-А яка тваринка любить їсти горішки?(білочка)

-А скільки у нас білочок?(одна)

-А давайте пригостимо нашу білочку горішками, давайте порахуємо(один, два, три)-молодці!

3.Вихователь : -Є ще один мішечок. Якого кольору цей бантик?

-Там в нас рахункові палички і нитки. Із паличок нам потрібно зробити квадрат, трикутник, а із ниток-коло.

Діти підходять до столу і виконують завдання. Молодці!!!

4.Вихователь : -Діти, ви нічого не чули? Мені здалося, що хтось нявчить (заглядають в останній мішечок). Хто ж там? Кішка!

Рухлива гра «Кіт і миші»

Вихователь дістає маску кота. Одягає на одного із дітей. Ти у нас сьогодні будеш котиком, а ви дітки-мишками. Мишки повинні заховатися від котика. Ховайтеся. Діти сидять на колінах. Кіт «спить» на стільчику навпроти мишок. «Миші в норочках сидять і на котика глядять, кігтиками шкребуть пол. Ах, як багато мишек тут!!!

-Тихше мишки,кіт іде.Він вас всіх підстереже!»

Кіт виходить, обходить норки, голосно нявкає. «Котик мишок не знайшов, погуляв і спать пішов! Тільки котик засинає, мишки танці починають». Мишки танцюють.

-Тихше мишки, кіт  іде. Він вас всіх підстереже!»

-От і пограли ми з вами. Молодці!

-А скільки мишок у нас було?(багато),а котиків?(один).Дітки за те, що ви гарно впорались із завданнями, Чарівне дерево, за кожен мішечок дає вам по картинці. І нам іі потрібно скласти, щоб побачити що зображено на малюнку.

-Молодці, склали. Хто це в нас вийшов? Правильно, сніговик.

-Як ви гадаєте чому дерево саме таку картинку нам подарувало?(відповіді дітей).

-Яка зараз пора року? Правильно зима. Тому дерево вирішило порадувати нас зимовим подарунком. Вам сподобався  його дарунок?

Давайте йому подякуємо!!!

-А які ми сьогодні бачили геометричні фігури? Показую, а діти називають назву фігури.

-Вам сподобалось в казці? Мені теж дуже сподобалось. І ми з нетерпінням будемо знову чекати Чарівне дерево в гості!

 

 

 

 

 

docx
Додано
7 жовтня
Переглядів
114
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку