Заняття з німецької мови "В універмазі.Відділи універмагу"

Про матеріал
Методика проведення заняття з німецької мови (за професійним спрямуванням) на тему "В універмазі. Відділи універмагу" із застосуванням новітніх технологій та методів навчання: скрайбінг-презентацій, гронування, методу-проектів, синквейну, перевернутого та дистанційного навчання.
Перегляд файлу

Мукачівський кооперативний торговельний-економічний коледж

 

 

 

 

Методика проведення заняття з іноземної мови(німецька) на тему «В універмазі. Відділи універмагу»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                     Викладач: Хвостенко Н.В.

 

 

 

 

 

2019

 


План

відкритого заняття

з дисципліни «Іноземна мова (німецька)

за професійним спрямуванням»

Група: 

Дата: 

Тема: « В універмазі. Відділи універмагу».

Мета заняття:

Навчальна: повторити ,узагальнити та систематизувати  лексико-граматичний матеріал з теми, навчати описувати одяг людини, вживати означені займенники та прикметники в ролі означення, розвивати навички діалогічного мовлення у парі « Продавець-покупець», вдосконалювати навички читання,  аудіювання, письма й усного мовлення.

Розвивальна: розвивати вміння застосовувати набуті теоретичні знання  у практичній діяльності майбутньої спеціальності, пізнавальну активність, самостійність, креативні здібності студентів, уяву, увагу та мовленнєву реакцію, сприяти виробленню комунікативної компетенції.

Виховна: виховувати  культуру  спілкування, прагнення до отримання та вдосконалення знань, умінь та навичок, формувати вміння співпрацювати в ході спільної навчальної діяльності, виховувати  таки риси характеру, як доброзичливість,  ввічливість, толерантність, повагу.

Кваліфікаційні вимоги: студент повинен знати: професійно орієнтовний лексико-граматичний матеріал, що використовується в різних мовних ситуаціях, розмовні штампи ділового етикету та мовної поведінки, професійні терміни і поняття, добре володіти знанням лексики з теми, працювати за комп’ютером з програмою дистанційного навчання  Deutsch De Luxe, передавати основний зміст почутого та прочитаного.

Студент повинен вміти:  використовувати інформаційні технології при опрацюванні професійно орієнтовних іншомовних джерел, пристосовуватись до нових умов спілкування, мобілізувати власні компетенції та поповнювати лексичний і граматичний матеріал, вести бесіду іноземною мовою, складати діалоги на задану тему, будувати зв’язні висловлювання,  використовуючи засвоєний граматичний матеріал, складати « синквейн», рекламувати товар, давати товарознавчу характеристику товарів, узагальнювати зміст почутого та прочитаного.

Методичні цілі: реалізувати інноваційні методи навчання, шляхом використання комп’ютерних технологій, удосконалити методику організації діяльності студентів на занятті на основі проектної роботи, роботи у групах, застосування методу «скрайбінг».

Вид заняття:  комбінований.(Практичне заняття).

Форма проведення: практичне заняття із застосуванням скрайбінг-презентацій.

Методи  та прийоми: формування мовленнєвої діяльності,  робота в групах,  скрайбінг, гронування, метод проектів, синквейн, перевернуте та дистанційне навчання.

Місце проведення: кабінет інформатики та комп’ютерної техніки №6.

Час проведення: 80 хвилин

Міждисциплінарні зв’язки: «Інформатика та комп’ютерна техніка», «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)», «Географія», «Культурологія»,  «Комерційна діяльність», «Товарознавство », «Основи маркетингу», «Українська мова»,  «Українська  література», «Етика бізнесу та основи психології».

 

     Забезпечення  заняття

Роздатковий матеріал: Інструктивно-методичні матеріали до виконання практичного заняття,зразки одягу.

Технічні засоби: Мультимедійний центр, комп’ютери, навушники.

Використані  джерела інформації:

1.Горбач Л. «Ігрові моменти на уроках німецької  мови». - Тернопіль: Підручники і посібники, 2008.

2. Горбач Л. «Проектна робота на уроці німецької мови». – Київ: Шкільний світ, 2012

3. Горбач Л. «Новітні технології на уроках німецької мови». – Київ: Редакції газет, 2012.

4. Горбач Л. «Інтерактивні прийоми у вивченні німецької мови. – Київ: Шкільний світ, 2011.

5. Грицюк І. Gesprächsthemen. Поговоримо німецькою! 200 усних розмовних  тем.- Тернопіль: Підручники і посібники,  2016.

6. Зайчиков Л.  Газета «Deutsch» Geschäfte und Einkäufe.  Februar,2010.

7. www. Testdaf.de

www. Goethe. De

www. Dialang.org

http: // www. Deutsch – perfekt.com/

http:// www. Sprachtest. De/

8. Grüner M., Hassert T. Computer im Deutschunterricht – Berlin.: Langenscheidt,2000.

9. Дутка М.В., Навчально- методичний посібник з граматики німецької мови.- Тернопіль, 2012.

 

 

 

 

 

 

 

 

    Stundenverlauf:

    Хід заняття:

І. Beginn der Stunde.

Організація студентів до заняття.

-Перевірка присутності студентів.

-Перевірка  підготовки студентів та аудиторії до заняття.

Guten Tag, liebe Studenten! Es freut mich sehr euch zu sehen. Wie geht’s? Welcher Laune sind sie heute? Haben Sie gute Laune?Heute haben wir eine ungewöhnliche Stunde.

 

 

ІІ. Повідомлення теми, мети та завдань заняття.

- Лексична розминка.

 Wortschatzarbeit

Студенти передивляються відео-ролик і самі визначають тему заняття.

Das Thema heißt „Im Warenhaus“. Heute sprecht  ihr über den Kleiderkauf in einem Warenhaus und erfahrt viel Interessantes.

Das Ziel der Stunde:

1)Die Wörter wiederholen

2) Die Aussprache üben

3) Sprachkenntnisse zu systematisieren

4) Logisches Denken entwickeln

5) Sprachmodelle zu automatisieren

6) Fotos und Bilder zu präsentieren

7) Übungen machen

8) Die Interesse zur deutschen Sprache entwickeln

 

- Повідомлення плану та правил роботи на занятті.

                     Einige Regeln der Stunde.

                                 Das sind:

  1. Wir arbeiten fleissig, aktiv und kreativ.
  2. Wir sprechen nur Deutsch.
  3. Jeder Student hat Recht auf seine eigene Meinung.

                            Plan:

  1. Gruppenarbeit: Wortigel:“Das Geschäft“, „Die Abteilung“, „Die Kleidung“
  2. Präsentation des Projekts
  3. Sprechen
  4. Schreiben
  5. Hörverstehen
  6. Lesen
  7. Dialoge bilden
  8. Spielen

Lehrer: Ich hoffe, unsere Stunde macht euch viel Spaß.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  1. Мовна зарядка.

 

-    Прислів’я.

Lehrer: Ihr lest Sprichwörter und sucht ihre Übersetzung.

1. Gute Ware lobt sich selbst.

2. Kleider machen Leute.

3. Wer die Wahl hat die Qual.

4. Über den Geschmack lässt sich nicht streiten.

2. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

ІV. Актуалізація знань, умінь, навичок.

  • Поняття торгівля, види торгівлі, головне правило торгівлі.

Was bedeutet der Begriff „Handel“?

- Die Gesamtheit aller Handelsbetriebe

- Die Tätigkeit von Unternehmen

 

                                               Die Hauptregel des Handels

 

  • Типи магазинів.

Види тканин. Захист прав споживачів (Der Verbraucherschutz)

Wo kaufen Sie die Kleidung? Wie oft gehen Sie ins Warenhaus?

Студенти дивляться на малюнок і називають відділи магазину, види тканин, розповідають про захист прав споживачів.

  • Презентація проектів методом «скрайбінг» (домашнє завдання).

( Студенти були  поділені на три групи і готували три проекти методом «комп’ютерного скрайбінгу» Керівники груп презентують свої проекти).

V. Виконання практичних завдань.   (додаток 1).

1.  Доповнити речення.(In jeder Abteilung des Warenhauses gibt es verschiedene Waren. Wenn wir wissen, wie die Abteilung heißt, wissen wir, was wir dort kaufen können. Lest die Namen und findet passende Waren für jede Abteilung. In welchen Abteilungen kann man diese Sachen kaufen? Ergänze die Sätze)

2. Позитивне чи негативне?(Findet ihr alle Waren im Warenhaus gut? Wie kann man sie bewerten? Einige findet man gut, einige schlecht. Ist das positiv oder negativ? Sortiert die Wörter in zwei Gruppen)

3. Викресли  зайве і поясни чому?(Nicht alles, was es in einem Warenhaus gibt, passt allen Menschen. Und was passt nicht in diese Wortreihen? Streicht die Wörter durch, die nicht in die Reihe passen. Erklärt auch, warum?)

4.З’ єднати частини речень.(Verbinden Sie die Sätze)

5. Утворити речення з набору слів.(Bilden Sie die Sätze. Bringen Sie die Wörter in die richtige Reihenfolge.)

6. Складання «синквейну» на задану тему: «Товар», «Продавець», «Якість».

7. Діалогічне мовлення. Складання та інсценізація  діалогів на задану тему.(Bilden Sie Dialoge zwischen den Verkäufer und Käufer.)

8. Реклама непродовольчих товарів. Застосування методу «Перевернутого навчання» (домашнє завдання)

                          Die Werbung der Waren.

 Студенти рекламують любий товар непродовольчого магазину.

  1. Товарознавча характеристика дитячого одягу .(Студенти по зразкам дитячого одягу дають товарознавчу характеристику одягу німецькою мовою)

Die Warenbeschreibung.

Die Charakteristik von Kinderkleidung.

Der Stoff……  Die Textur/die Stofftextur…..  Die Farben……   Der Schitt/die Fasson.  Die Bestandteile.

  1. Виконання вправ на комп’ютері з програмою дистанційного навчання  Deutsch DeLuxe. (Чоловічий та жіночий одяг)

                 Jetzt spielen wir mit dem Computer.

а) Знайдіть вірне слово

в) Правопис слів

с) Граматична вправа на визначення роду іменника.

d). Аудіювання діалогу  із завданням.

e). Виконання тестових завдань на знання лексичного та граматичного матеріалу.

 

VI. Підведення підсумків заняття. Zusammenfassung.

 Оцінювання. Самооцінювання.Самоаналіз.

. Прийом «Плюс-мінус- цікаво»

Wie findet ihr unsere heutige Stunde?  Was habt ihr heute gemacht? War die Stunde interessant(inhaltsreich)? Was hat euch gut/nicht gut gefallen? Habt ihr heute viel Neues erfahren? Wer war der beste/ der schnellste? Was war positiv? Warum?

 

Lehrer: Heutige Stunde ist fast zu Ende. Es ist Zeit, Schlussfolgerungen zu machen. Alle sind heute sehr gut gearbeitet. Ich bedanke mich, herzlich bei allen für die Zusammenarbeit.

Auf Wiedersehen! Alles Gute!

 

VII. Домашнє завдання. Hausaufgabe.

Написати твір на тему: «Мода і одяг».

Lehrer: Ich würde euch vorschlagen für das nächste Mal einen Aufsatz zum Thema:“Mode und Kleidung“ zu schreiben.

 

 

              Викладач:                  Хвостенко Н.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     Практична робота             Додаток 1

Тема: "В універмазі. Відділи універмагу"( Im Warenhaus)

Мета: Активізувати лексичні вимовні навички за темою. Вдосконалювати навички діалогічного мовлення у парі "Продавець-покупець", читання та аудіювання. Розвивати креативні здібності,уяву, увагу та мовленнєву реакцію.

Обладнання: Роздатковий матеріал, словники, комп ютери, програма дистанційного навчання Deutsch DeLuxe, диски, ноутбук, навушники,зразки одягу.

   

     Stundenverlauf:

Хід заняття:

1. Лексична розминка.

Фронтальне опитування по видам та правилам  торгівлі, типам магазинів,видам тканин.

2.  In welchen Abteilungen kann man diese Sachen kaufen? Ergänze die Sätze.

1. Puppen, Spielautos, Lego-Spiele, Puzzles und Spielzeuge kann man in der.........kaufen.

2. Sportschuhe, Kinderschuhe, Stiefel, Sandalen, Hausschuhe, Damen-und Herrenschuhe  kann man..........kaufen.

3. Stereoanlagen, Kopfhörer, CDs, DVDs, Fernseher und CD- Player……..kaufen.

4.Kleider, T-Shirts, Pullover, Hosen und Wäsche……kaufen.

5. Tennisbälle, Tennisschläger, Volleybälle, Schlittschuhe und Rollschuhe……kaufen.

6. Filme, Kameras, Fotoapparate und Fotoalben…….kaufen.

3. Ist das positiv oder negativ?

Teile die Wörter in zwei Gruppen.

echt cool, schön, scheußlich, total, hässlich, fantastisch, witzig, schick, schrecklich, recht elegant, toll, super, modern, doof, komisch, furchtbar, sehr hübsch.

Lösung:

 

4. Was passt nicht? Streiche durch.   Erklärt auch, warum?

1). scheußlich, schrecklich, schick, doof, furchtbar ;

2). grau, grün, gelb, bunt, weiß;

3). cool, komisch, super, toll, fantastisch;

4). Gemüse, Brot, Milch, Käse, Hemden;

5). Puzzles, Stereoanlagen, Fernsehen, DVD-Player;

6). Fußball, Tennisschläger, Handys, Eishockeyscheiben;

7). Sandalen, Sportschuhe, Puppen, Stiefel, Hausschuhe;

8). Hemden, Krawatten, Hosen, Schlafanzuge.

Lösung:

5.  Verbinden Sie  die Sätze.

1 .Das ist das Geschäft,

2.  Ich habe gestern einen Anzug gesehen,  

3. Ich trage den Schal,

4. Er kauft die Lederschuhe,

5. Das ist der Junge.

a) den mir die Oma gestrickt hat.       

b) die heute modisch sind.

c) das ist gestern besucht habe.

d) dessen Vater im Warenhaus arbeitet

e) der mir sehr gefallen hat.

Lösung: 1-c,2-e,3-a,4-b ,5-d

 

6. Bilden  Sie die Sätze. Bringen Sie die Wörter in die richtige Reihenfolge.

1. Passen, ihr Kostüm, gut, diese Ledertasche, diese Handschuhe, zu, und.

2. Er, Socken, Taschentücher, Handschuhe, brauchen.

3. Das Warenhaus, in, unser, es gibt, Waren, eine Auswahl, groß, von.

4. In, die Umkleidekabine, ich, ein neuer Anzug, anprobieren.

5. Die Verkäuferin, der Kassenzettel, ausschreiben.

6. Die Wäsche, bunt, mir, gefallen.

7. Der Mantel, und, der Anzug, in, man, kaufen, die Konfektionsabteilung.

8. Ich, der Freund, in das Kaufhaus, begleiten.

 

 

 

 

 

 

 

Lösung:

 

7. Bilden Sie ein Gedicht.

 Складання « синквейну»  на задану тему.

8. Bilden Sie Dialoge zwischen den Verkäufer und Käufer.

Складання діалогів на тему: «Продавець та покупець».

9. Die Werbung der Waren.

Реклама непродовольчих товарів із застосуванням методу «Перевернутого навчання».

10. Die Warenbeschreibung. Die Charakteristik von Kinderwaren.

Товарознавча характеристика непродовольчих товарів.

11.  Вправи на компютері:    Чоловічий та жіночий одяг.

 

1). Лексична вправа "Знайдіть вірне слово".

2). Правопис слів.

3). Граматична вправа на визначення роду  іменників.

4). Аудіювання  діалогу із завданням.

5). Виконання тестових завдань.

12. Zusammenfassung. Підведення підсумків заняття. Оцінювання. Самооцінювання. Взаємооцінювання.

 Прийом «Плюс – мінус – цікаво»

13. Hausaufgabe.

  Домашнє завдання.

 Написати твір на тему:  «Мода і одяг»


doc
Додано
17 березня 2019
Переглядів
2802
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку