Заняття з профілактики емоційного вигорання вчителів «Різдвяна арт-майстерня»

Про матеріал
Розробка допоможе вчителям зняти напругу, познайомитися з цілющою силою арт-терапії, результативно комунікувати та отримати емоційну розрядку
Перегляд файлу

Заняття з профілактики емоційного вигорання вчителів

«Різдвяна арт-майстерня»

 

Мета: профілактика СЕВ, єднання колективу, пошук ресурсу через розкриття творчого потенціалу.

 

Обладнання : матеріали для створення різдвяного віночка з побажаннями-прикрасами; білі аркуші А-2 (з розрахунку 1 на 5 учасників), фарби, пензлі, обладнання для перегляду відеокліпів, шаблони завдань по кількості учасників, ручки, сувеніри, глечик.

 

Заняття:

  1. Привітання у колі . Вправа «Якби я була квіткою, то була б…»

 

  1. Тренер: Доброго дня! Сьогодні ми зібрались у тісному колі щоб разом відчути дух Різдва , поділитися почуттями і емоціями. Відпочити і отримати заряд гарного настрою і енергії. Бо, не дарма кажуть , що головна нагорода для спеціаліста – це час, який він може приділити собі. То ж сьогодні ми маємо отримати кожен свою нагороду. Щоб іще більше мотивувати вас, пропоную звернутися до метафори – дайте відповідь (разом) на запитання: який стан вам більше прийнятний, вигідний, цікавий і т.п.– «повний» чи «пустий» :

-         Гаманець

-         Дім

-         Глечик

-         Людина?

Так, повний по вінця глечик більш цікавий своїм «змістом», так і кожна людина  - коли вона сповнена енергією, позитивом, знаннями – приваблива та цікава  для інших. То ж, бажаю всім нам позитиву, гарного настрою та відкриттів!

  1. Таємний санта.

Під музику «Щедрівка» у виконанні групи Пентатонікс учасники складають рецепт – побажання таємному другу на листівці. Потім гуртом плетуть вінок із заготованих заздалегідь гілочок і прикрас і розвішують свої листівки на ньому.

  1. Вправа «10 дієслів» (О.Тараріна)

Обговорення. Чому так відбувається?

  1. Наступна вправа допоможе нам розібратися у цьому питанні. Вправа «Незакінчені речення: Жив собі вчитель»

Інструкція: Вам потрібно закінчити запропоновані речення, не занурюючись у деталі, без зайвих міркувань. Не може бути вірних чи не вірних відповідей. Пишіть перше, що спало на думку. Час виконання 2-3 хв на тест.

Жив собі вчитель.

Щоранку він прокидався і думав__________________________________________

Коли збирався на роботу, він _____________________________________________

Весь робочий день він мріяв______________________________________________

Коли повертався до дому, він _____________________________________________

Вже засипаючи, він думав _______________________________________________

Інтерпретація:  У проективних методиках людина, коли описує чи малює будь-що, на рівні підсвідомості відштовхується від власних переживань, уявлень, досвіду. Прочитайте, будь ласка, перше речення і зважте, подобається вам його зміст чи ні. Якщо подобається – все добре, якщо ж -  ні, перечитайте ще і скоригуйте його так, як би вам хотілося щоб було; щоб вам було  комфортно і подобалось. ТАК -  кожне речення. Переведіть все на позитив.

До речі, так можна працювати, корегувати будь які проблеми.

  1. Руханка «Я – вчитель»

Вчитель в школі – промінь сонця, (руки до гори)

Вчитель в школі – дітям друг!       (обійми сусідів за спиною за талію)

Вчитель спритний і сміливий;       (біг на місці)

На ниві освітянській – плуг!          (повернутися один за одним і ніби тягнеш       

                                                         щось важке, зробити по колу 4 кроки)

Вчитель – сила і опора                  (поза силача )

І в незвідане – літак                       (імітуючи літак, покрутитися навколо себе)

Вчитель – ніжність ,                       (долоньки- в- долоньки до  сусідів)

ласка,                                              (погладити по голівці сусіда зліва)

чемність                                          (реверанс)

І у школі,                                         (рука «під козирьок»,)

й просто так!                                   (знак ОК пальцями)

 

Тренер: Аплодисменти, панове і панянки освітяни!         

  1. Вправа – арт «Сніданок, обід, вечеря»  О.Тараріна
  2. Тренер: Настав час повернутися до нашого Різдвяного вінка. Учасники по-черзі, беруть різдвяний вінок у руки, знімають (не своє) побажання і озвучують його починаючи зі слів: Мій таємний друг побажав мені у новому році….

Всі побажання складаються у горщик «гарного настрою»

  1. Вправа «Посмішка»

Розповідь про чудодійну силу посмішки ( зустріч кіноакторки Бріджіт Бордо з полісменом). Що ж , доведено, що посмішка – ефективний інструмент позитивного впливу на себе та оточуючих. Якщо м’язи обличчя працюють «на посмішку», то відбувається значно більше, ніж ми можемо собі уявити. М’ язи активізують нерви, що містяться у них, тим самим відправляють у мозок позитивний сигнал. Мозок його опрацьовує і запам’ятовує Давайте спробуємо. Прямо зараз усміхніться і тримайте посмішку 30 с. якщо ви свідомо і чесно відпрацюєте цей експеримент, то відчуєте полегшення і з цієї миті все піде на краще. Будьте впевнені!

  1. Зворотній зв’язок. На стікерах у вигляді Різдвяної зірки  учасники пишуть свої враження і прикрашають ними віночок.
  2. Фото на пам’ять.

Тренер:  Посміхайтеся. Як говорив барон Мюнгхаузен, усі страшні речі на Землі люди роблять саме із серйозним виразом обличчя. Посміхайтеся, люди, посміхайтеся!

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Сценарії
Додано
19 червня
Переглядів
38
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку