ЗАНЯТТЯ З ПСИХОЛОГОМ для дітей , які ідуть до школи «Ми метелики чудові»

Про матеріал
Створення позитивного емоційного настрою, розвиток комунікативних навичок і вмінь, навичок співпраці. Активізація та стимулювання пізнавальної діяльності. Покращення стану загальної та дрібної моторики. -Дитина виявляє свою індивідуальність через можливість виражати емоції і почуття, програвати ситуації самовираження, розвиває здатність до емпатії,чуттєвість до емоційного стану інших людей..
Перегляд файлу

ЗАНЯТТЯ З ПСИХОЛОГОМ

для дітей , які ідуть до школи

«Ми метелики чудові»

Мета заняття: Створення позитивного емоційного настрою, розвиток комунікативних навичок і вмінь, навичок співпраці. Активізація та стимулювання пізнавальної діяльності. Покращення стану загальної та дрібної моторики.

Матеріали: на столі кожної дитини лежить шнурівка завдовжки 80-100 см., шаблони відмальованих долонь, олівці, розмальовки , клубок ниток.

1. Вправа - привітання.

Мета: створення позитивного емоційного настрою, атмосфери довіри та

доброзичливості, зняття емоційного напруження.

 Я всміхаюсь сонечку:

 „Здрастуй золоте!”

 Я всміхаюсь квіточці,

 Хай вона цвіте

 Всміхаюсь дощику:

 „Лийся, мов із відра!”

 І тобі всміхаюся,

 Зичу я добра!

2. Вправа на знайомство ″Моє імя″.

Мета: розвиток комунікативних навичок.

Хід вправи: (Вправа проводиться стоячи в колі ). У руках в  психолога клубок кольорових ниток, дитині пропонується назвати своє ім’я, далі дитині потрібно повідомити що-небуть про своє захоплення «Я Оленка , я люблю гратись м’ячем, або кататись на велосипеді,  або їсти морозиво..», намотати нитку на пальчик і кинути дитині навпроти, і так знайомляться всі дітки.

-Дітки, погляньте, яка павутинка у нас вийшла, це павутинка вашої дружби, ви майбутні першокласники, а отже будете бачитись кожен день, будете дружити, гратись, вчитись, ображатись, миритись і знову дружити.. Ви –сімя!

А тепер на «один, два, три-нитку пусти»-а коли будете йти додому, то ниточка буде у кожного своя ,на другий день у класі вона знову буде поєднуватись з друзями але вже невидимо, уявно.

-Сідайте,  будь ласка за парти і гляньте, які кольорові ниточки-шнурівочки лежать перед вами. Ми сьогодні будем ними гратися, розвивати  уяву й поміркуємо разом ,як можна використати цю мотузку у грі.

- Зєднайте два кінці шнурівки і зробіть на столі з її кінців:

Коло, квадрат, трикутник, ромб…

-далі спробуйте вільно кинути мотузку на парту. Вона впаде у вигляді якихось ліній, створюючи візерунок , малюнок. Що він вам нагадує? Хто скаже?

-Викладемо шнурівочкою якусь цифру до 10, або букву. Подивіться у кого як вийшло?

-А зараз трохи  порухаємось. Попросимо вийти двох товаришів, поставимо їх спиною одне до одного і звяжемо їх шнурівочками. Вони повинні знайти спосіб, щоб не впасти  і пройти між рядами до диванчика. Спробуємо?

-Наступне завдання «Чарівні долоньки» Додаток 1.

Вправа «Чарівні долоньки»( може бути ,як індивідуальне завдання)

Мета: розвиток дрібної моторики руки, тренування в називанні пальчиків.

-Перед вами  відмальовані ваші долоньки (підготовлені заздалегідь ) із наклейками навпроти  кожного  пальця. Я називаю палець, а ви піднімаєте і озвучуєте картинку6 «Н-д «вказівний», права рука, а дитина каже : «яйце».

Варіант два. Я називаю малюнок. А ви піднімаєте якнайвище пальчик. Спробуймо?

-Молодці!

Рухлива гра «Птахи і метелики»

Мета: розвиток уваги, мислення.

Вибираються чотири гравці, взявшись за руки, вони зображують птицю. Інші діти – метелики. На слова «Метелики, метелики на лужок полетіли» діти-метелики легко бігають, махаючи руками.

На слова «Птахи летять» діти-птиці, тримаючись за руки намагаються зловити метелика: оточити її, з’єднавши руки. Спіймані вибувають з гри. За один раз можна зловити тільки одну метелика.

- Мрії - це частинки нашого життя. Без них важко уявити будні. Вони роблять життя яскравим. Завдяки їм ми робимо неможливе для нас в даний період. У кожної людини мрії різні. Хтось мріє про друзів, хтось про хороше майбутнє, про щастя, здоров’я, нову куплену річ.

 Я вважаю, що мріяти - це досить добре, оскільки так у нас є можливість перетворити буденність у яскраві, сповнені радості моменти.

 Своє життя мені важко уявити без мрій. Саме вони надихають до нових звершень, ставлять переді мною цілі, а також просто радують, особливо тоді, коли збуваються.

 Як і будь-яка людина, я часто мрію про звичайні речі: щоб мені купили щось нове.

 Але є важливіше, про що мрію найбільше - це здоров’я, благополуччя, щастя моєї сім’ї і мене зокрема. Коли людина здорова, чудово себе почуває, то у неї одразу піднімається настрій. Хочу щоб мене оточували вірні друзі, а із близькими все було добре.

 Отже, що я можу сказати як висновок: мріяти ніколи не пізно і це чудово наповнюватиме ваше життя барвами.

-А які ваші мрії ,подумайте ,а після казки озвучите.

 Читання казки «На крилах мрії»  Л. Горбатенко ( Додаток 2)

-Багато хто плекає свою мрію, оберігає її від чужих очей та вух, росте й дорослішає разом з нею. Але є й такі, що нарощують своїм мріям крила й разом з ними піднімаються високо в небо барвистими метеликами, даруючи радість та натхнення усім довкола. Так трапилось і з маленькою гусеничкою, яка, послухавши друзів, таки наважилась здійснити чудове перетворення й злетіти високо-високо у небо. Так народився чарівний метелик Мрії, який додав віри в себе іншим маленьким гусеничкам. Повір і ти у свою мрію, не ховай її від інших й одного прекрасного дня вона піднесе тебе високо до голубих хмаринок, променистого сонечка, різнобарвної веселки. Головне - ніколи не здавайся і впевнено іди вперед.

-Тож які кольори у ваших мрій? Перед вами метелики, і ваше завдання розмалювати їх вашими улюбленими  кольорами, щоб вони понесли ваші мрії високо-високо до здійснення.( діти розмальовують (Додаток 3).

-Молодці, гарно постарались, чудові, яскраві метелики пурхають по ваших партах і наповнюють наше життя позитивом.

Завдання для «слухняних» пальчиків

Вправа «Ми метелики чудові»

Мета: розвиток дрібної моторики, координації рухів,сприймання.

Хід вправи:

Ми метелики чудові          (долоні рук складені навхрест на рівні очей)

Маєм крильця кольорові  (робим легенькі помахи руками, ніби крилами)

Понад квітами літаєм       (рухаємся вправо ,вгору-вниз)

І утоми ми не знаєм         (рухаємся вліво,вгору-вниз),

Зайчика злякались          ( тріпочем «пальчиками-крилами»),

На квіточку сховались     (робим хатинку на голові, ховаємось).

-Ось ми і оживили ваших метеликів-мрійників. Зустрінемось з вами ще нераз, а зараз поділимся тим, що нічого не коштує, але вартує так багато!

Традиційне прощання „Подаруй усмішку” ( в колі)

Мета: створення позитивного емоційного настрою, емпатії,  взаємної  довіри.

Хід вправи: психолог звертається до дитини зі словами:

 Звати як мене, скажи?

 Звати як тебе, скажи?

 Ми з тобою грались дружно?

 Отже, разом не сутужно!

 Зустріч нову призначаймо,

 Усім щастя побажаймо.

 Руку стисни на прощання

 Усміхнись як сонце раннє!

 Дитина легким подихом здуває зі своїх вуст усмішку у складені човником

долоні і відпускає її у добрий, щирий та привітний світ.

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

C:\Users\Svitlana\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\20190210_172852.jpg

C:\Users\Svitlana\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\20190210_182528.jpg

C:\Users\Svitlana\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\20190210_182517.jpg

Додаток 2

На крилах мрії

Жила-була на світі гусениця-мрійниця. Усі її родичі цілісінькими днями смакували соковитим листячком на галузках дерев, а вона годинами замріяно дивилася в небо. Їй дуже-предуже хотілося помандрувати разом з пухнастими хмаринками, стати такою ж легкою й невагомою, як вони. Або ж гарненькою, як оті он квіти на сусідній галявці.

Помітило мрійливу гусеницю золотооке сонечко та й каже:

– Можна все життя снувати вабливі мрії, гойдаючись на листочку. Затям: аби твоя мрія стала реальністю, треба потурбувати себе. Якщо ти не справлятимеш лежня, я подарую тобі свій промінчик, а ти до ранку змотаєш його в клубочок. І тоді твоя мрія здійсниться.

Гусениця радо взялася до праці, не даючи собі і вгору глянути. Вона змотувала ниточку за ниточкою, так що незабаром і її самої не стало видно, а промінчик усе не закінчувався.

– Мені вже несила тримати цей клубок! – прошепотіла гусениця, ледь не падаючи з утоми. Але, згадавши про мрію, закрутилася ще жвавіше, обсновуючи себе, доки останню ниточку від сонячного промінця нарешті згорнула в кокон. Наша мрійниця була така виснажена, що миттю заснула в шовковистих нитках.

На ранок сонечко щедро винагородило працелюбну гусеницю: золотисті нитки перетворилися на чудові крильця, а сама вона – на метелика.

– Ой, які гарнюсінькі крильця! – вигукнула колишня гусениця.

– Тепер вони твої, – усміхнулося сонечко.

Так ось вона, мрія! Метелик спурхнув і полетів з квітки на квітку. Він був легкий і надзвичайно чарівний. Його крильця мінилися в сонячному промінні, наче вмита дощем веселка літньої днини. Хмаринки, пропливаючи вгорі, привітно кивали йому кудлатими головами. А внизу, на землі, сиділи подружки-гусениці і з подивом дивилися в небо...

Л. Горбатенко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3

Похожее изображение

Картинки по запросу про гусеницю картинки для дітей

docx
Додано
15 лютого 2019
Переглядів
3667
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку