Заняття з розвитку мовлення Коли в серці живуть добринки

Про матеріал
Конспект заняття з розвитку зв'язного мовлення для дітей старшого дошкільного віку з теми: "Коли в серці живуть добринки"
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заняття з розвитку мовлення

«Коли в серці живуть добринки»

(старша група)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета:

дати дітям поняття про те, що добра людина робить добро для інших,      допомагає людям, піклується про близьких;

Формувати моральні чесноти, добропорядність, почуття милосердя, дружелюбності, взаємодопомоги. Виховувати шанобливе ставлення до всіх людей і викликати бажання творити добро і уникати злих вчинків.

Обладнання: будинок доброти, казкові герої, веселе абетка, прислів’я, приказки, вірші, пісня.

Попередня робота: заучування віршиків про добро, пісня «Ріка доброти»

Хід заняття

Під музику до зали заходять діти. Стукіт у двері.

Листоноша: Це дитячий садок «Веселий кораблик»? А де група «Ромашка»?

Діти: Це наша група.

Листоноша: Тоді цей лист для вас.

Вихователь бере лист і читає дітям

«Шановні дітки!

До вас звертаються жителі країни Доброти. Зла чаклунка зробила усіх людей злими. Вона вкрала в нас добринки і розбила велике сердечко. А сердечко – це символ нашої країни. Його потрібно зібрати і тоді чари зникнуть, і знову буде панувати скрізь добро і  ви знайдете великий скарб. Допоможіть нам! Ми вас дуже просимо»

Ну що , діти, допоможемо?

Діти: Так!

Вихователь: тоді вирушаємо в путь (під музику «Я їду на машині»)

Ось і перша зупинка. Вона називається  «Будинок доброти» У цьому будинку раніше жили добрі казкові герої, але зла чаклунка перемішала їх зі злими.

Завдання1 Посилити в будиночок добрих героїв, з якої вони казки.

(діти виконують завдання , за виконане завдання отримують частинку сердечка)

Вихователь: Рушаємо далі. Наступна запинка «Ввічливість»

Завдання 2 

Зла чаклунка зламала місточок ввічливості. Давайте разом з вами його полагодимо. Треба назвати ввічливі слова (діти називають ввічливі слова і кладуть сходинку)

Добрий день, добрий ранок, добрий вечір, на добраніч, дякую, спасибі, будь ласка, перепрошую, вибачте мені, до побачення , вітаю вас, всього найкращого, будьте здорові. (діти переходять по місточку)

Вихователь: Молодці діти, ось ще частинко великого сердечка.

Рушаємо далі. Наступна зупинка «Щедрість»

Завдання- гра 3

Дорослий роздає по 2 цукерки  зв’язані ниточкою водночас називає варіанти того , як діти використають їх (спокійна музика)

З’їдять самі;

Поділяться з другом;

Одну цукерку подарують дорослому;

2 цукерки понесуть додому – батькам;

Одну цукерку понесуть мамі;

Пригостять гостей;

Поділяться з вихователями.(діти пояснюють свій вибір)

Вихователь: Молодці! Ось і ще частинка від сердечка.

Рушаємо далі. Наступна зупинка називається «Чуйність»

Завдання 4

Всі діти стають у коло, кладуть праву долоньку на сердечко. Давайте послухаємо, про що воно вам говорить? Покажіть свою любов руками. (діти пояснюють, що їм сказало сердечко)

Молодці! Ми знову отримали частинку від сердечка

Знову рушаємо в путь.

Наступна зупинка називається «Дружба»

Завдання 5

Треба описати себе або  свого друга, використовуючи опорну схему

Молодці! За гарні розповіді нам знову дали частинку сердечка

Рушаємо далі ,зупинка «Працьовитості»

Завдання 6 (виконують діти високого рівня)

1.Скласти із букв слова Добро Любов

2.Скласти прислів’я , прочитати і пояснити його значення. («Добра людина, добру вчить», «Добре діло роби сміло» )

Всі інші діти грають у веселу Абетку.

Може ще хтось знає прислів’я про добро? (відповіді дітей)

Молодці! Ось і ще частика від сердечка. Нам час рушати далі.

Наступна зупинка «Світлі слова»

Завдання 7

(Діти отримують по 2 кружечка : темно-коричневий і жовтогарячий. Вихователь говорить різні слова, а малята за асоціацією добирають кольоровий кружечок, показують його і пояснюють свій вибір.)

Слова: правда, лінощі, скупість, жорстокість, дружба, доброта, щедрість, праця, руйнування, будівництво, ніжність, любов, щастя, щирість, чуйність

Діти пояснюють свої асоціації

Молодці! Ось і ще одна частинка від сердечка. Діти, а давайте спробуємо сердечко зібрати, може і скарб знайдемо. (діти збирають сердечко, а на зворотному боці читають слово «Доброта»)

Діти, дивіться, чарівна скринька відкрилася, а там добринки (маленькі сердечка)

Вихователь: наші діти приготували віршика про добро (діти читають вірші)

Діти, а тепер давайте ці добринки подаруємо тим, хто вам сподобався

(діти дарують сердечка)

На прощання діти співають пісню «Ріка доброти».

Вихователь: Добра людина обов’язкова повинна бути щасливою (рецепт щастя)

Любіть себе та інших поважайте.

Своє життя й здоров’я бережіть,

І правильно дорогу вибирайте,

Якщо бажаєте до старості дожить.

Діти, а яку ми дорогу вибрали?

Діти: дорогу Доброти

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
14 листопада 2023
Переглядів
298
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку