Заняття з розвитку мовлення "Моє місто Херсон, моя вулиця Патона"

Про матеріал
Заняття про рідне місто з розвитку мовлення, краєзнавства, природи, (різновікова група)
Перегляд файлу

Інтегроване заняття з розвитку мовлення (різновікова група)

Тема: Моє місто Херсон, моя вулиця Патона

Мета: продовжувати формувати уявлення дітей про рідне місто, рідний край, свою родину;

Поповнювати знання про історію Херсона, його вулиці. Виховувати вміння уважно слухати розповідь вихователя, вчити висловлювати власну думку, виявляти ініціативу у спілкування з дорослими, розвивати зв’яне мовлення у дітей. Прищеплювати почуття гордості за свою країну, виховувати любов та повагу до рідного міста.

Матеріал: фотовиставка «Моє рідне місто», книга про Херсон, вірші про місто, дидактичні ігри і завдання

Словникова робота: активізувати словник дітей (назви вулиць, мікрорайонів)

Хід заняття

Вихователь: Доброго ранку, доброго всім!

                       Всіх я рада привітати і найкращого побажати.

Давайте один одному подаруємо свої чарівні посмішки. Сьогодні ми будемо подорожувати рідними вулицями, знайомими місцями. А в дорогу з собою візьмемо цікаві думки, знання і обов’язково добрий і веселий настрій , цікаві завдання і хвилинки відпочинку.

Діти, скажіть, як називається наша Батьківщина? Яка вона?

Діти: Україна, вона велика, багата, гарна.

Вихователь: Так ми живемо в Україні, любими її. Україна – це Батьківщина для всіх людей, які живуть на її території. Вона найкраща, найдорожча в світі. (дитини читає вірш поета  М.Чернявського «Батьківщина»)

Вихователь: Діти, як називається наш рідний край?

Діти: Херсон

Вихователь: Що ми знаємо про наше місто?(відповіді дітей)

Дидактична гра «Додай слово»

Наше рідне місто яке?( велике, гарне, зелене, красиве, славетне, мальовниче, чарівне, могутнє, рідне, сонячне, привітне, гостинне)

Херсон

В снах доволі налітавшись, місто гасить чари ночі,

І на березі крутому умивається Дніпром.

Верболози наслухають, як тролейбуси шурхочуть,

На околиці тополі б’ють світанкові чолом.

Гусне шум над Кошовою, пахне фарбою металом,

В небо зводиться робота корпусами кораблів,

І троянди- новосели  розбрелись новим кварталом,

Де вдихаєш, наче в полі, теплі пахощі степів.

Миє марево асфальти. Десь кують зозулі в плавнях.

Нерухоміє на рейді океанський теплохід. (Микола Братан)

Вихователь: В нашому місті є багато мікрорайонів, кожний район має своє ім’я (шуменський, таврійський, північний, мікрорайон «Корабел»

Наш  Острів

Біле та зелене

У самого Дніпра

Містечко корабелів

 Із каменя та скла

Пухнастих хмар торкаясь

Серед зелених вод

Стоять будинки- красені

Під самий небозвіт

Тут місто виростає

Величність та краса

 І птахи, пролітаяє

Не впізнають місця

По пірсу ходять крани

Працюємо з душею…

І Острів наш як лайнер

Пливе назустріч мрій  (Володимир Бровченко)

Він затишний, зелений , гарний. В ньому є школи, садочки , магазини, лікарня, суднобудівний завод, які розташовані на різних вулицях. Які ви знаєте вилиці? (відповіді діти)

Розповідь вихователя про вулицю Є.Патона

Наш садочок знаходиться на вулиці Є.Патона. Вулиця названа на честь видатного вченого Є.О.Патона у 1969 році. Євген Оскарович народився 5 березня 1870 року в Ніцце. Навчався в Германії, проєктував мости (дерев’яні, залізні, пішохідні) Перший свій міст збудував у місті Києві, поєднавши красу і міцність. Цей міст за своєї краси мав декілька назв «Міст зітхань», «Міст закоханих», «Міст поцілунків» або просто «Арочний мостик». (ілюстрації)

Вихователь: Ну що , трохи втомилися, давайте відпочинимо разом .

Фізкультхвилинка

У Херсоні я живу, своє місто я люблю (руки в сторони)

Є високі тут будинки (руки вгору)

Є тут школи і садочки ( руки почергово в сторони)

Ростуть діти, мов грибочки (присісти підняти руки перед собою)

Усім серцем усміхнувся! Моїм містом я горджуся! ( руки до грудей)

Йому низько уклонюся ( уклін)

Сідайте зручненько і продовжуємо наше заняття

Вихователь: Ось ми і дізналися про наш мікрорайон і історію нашої вулиці.

Я для вас приготувала невеликі і цікаві завдання , давайте виконаємо разом.

Завдання 1 . «Оживи море і пусти човни» (діти домальовують хвилі і розфарбовують човник)

Завдання 2. «Домалюй калину»

Завдання 3. « Моя родина» (намалювати членів своєї родини)

Підсумок заняття . Малята, ось і завершили подорож по нашому району. Я зрозуміла, що ви любите і шануєте місто ,де ви народилися. Сподіваюсь вам дуже сподобалось. До наступної зустрічі.

 

 

 

 

docx
Додано
14 листопада 2023
Переглядів
337
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку