Заняття з сенсорного розвитку для дітей раннього віку

Про матеріал
Розширювати знання у дітей про об’єкт неживої природи – сонце; закріпити уявлення про те, що сонце світить і гріє, йому раді і люди, птахи і рослини. Вчити встановлювати взаємозв’язки у природі; Залучати до розігрування закличок, потішок, віршів та супроводжувати їх відповідними рухами; закріплювати вживання слів ввічливості (будь ласка), вітання (доброго дня доброго вечора), прощання (до побачення). Продовжувати знайомити дітей з нетрадиційною технікою малювання за допомогою долонь, вдосконалювати навички малювання фарбами; вчити дітей розрізняти та називати колір (жовтий); Розвивати: увагу, інтерес до заняття, пізнавальну активність дітей. розвивати мовлення , поповнювати активний словник, сенсорну чутливість, творче мислення, окомір, дрібну моторику пальців рук;
Перегляд файлу

Тема: «ОСІННЄ СОНЕЧКО ЗАГЛЯДАЄ У ВІКОНЕЧКО»
Ранній вік

Мета:

Навчати: Розширювати  знання у дітей  про об’єкт неживої природи – сонце; закріпити уявлення про те, що сонце світить і гріє, йому раді і люди, птахи і рослини. Вчити встановлювати взаємозв’язки у природі;

 Залучати до розігрування закличок, потішок, віршів та супроводжувати їх відповідними рухами;

закріплювати вживання слів ввічливості (будь ласка), вітання (доброго дня доброго вечора), прощання (до побачення).

 Продовжувати знайомити дітей з нетрадиційною технікою малювання за допомогою долонь, вдосконалювати навички малювання фарбами;

вчити дітей розрізняти та називати колір (жовтий);

Розвивати: увагу, інтерес до заняття, пізнавальну активність дітей. розвивати мовлення , поповнювати активний словник, сенсорну чутливість, творче мислення, окомір, дрібну моторику пальців рук;

Вправляти:  в умінні розуміти мову вихователя, відповідати на запитання реченнями з 2-3 слів.

Виховувати: Сприяти вихованню у малят основ екологічно - доцільної поведінки. Виховувати любов до природи, дбайливе ставлення до неї. Бажання брати участь у спільній ігровій діяльності.
Виховувати акуратність, інтерес до малювання.

Матеріал та обладнання:

сонечко (іграшка), сонечка  паперові(круг жовтого кольору) ,  промінці (прищіпки) , потішка ,,Заглянь, заглянь, сонечко’’, вірш А.Барто «Сонечко». Аркуш А 5( білий),  тарілочки з фарбою ( жовтого кольору). Фото дітей, стрічки жовтого кольору.

Методи та прийоми: гра,  бесіда, запитання, заохочення, уточнення, читання вірша, вказівки, розгляд, підбадьорювання, позитивна оцінка.

Попередня робота: розгляд ілюстрації ,,Сонечко”, рухлива гра ,,Сонечко та дощик”.

Словникова робота: збагачувати словник дітей: сонце, гріє, тепле, лагідне, світить, посміхається, жовте.

Безпека життєдіяльності:слідкувати, щоб діти не штовхали один одного під час гри.

 

 

 

 

 

Хід заняття:

Вихователь: Добрий день малята, любі хлопчики й дівчата. Я вас запрошую в чарівну подорож до сонечка. Давайте всі разом покличемо сонечко.

Діти підходять до вікна.

Потішка

Заглянь, заглянь, сонечко,

До нас у віконечко.

Дітки там гуляють,

Тебе виглядають.

Вихователь: Як ми виглядаємо сонечко? (імітація).

Сонечко

Ясне сонечко в кімнату

Дивиться в віконечко.

Дуже раді всі малята,

Плескають в долонечки.

                                  ( А. Барто )

Діти плескають в долонечки.

 

Зустріч з Сонечком

Вихователь: А ось і наше Сонечко, тільки воно сумне, не посміхається, треба його розвеселити в ігри з ним погратися:

Сонечко прокинулось, до лобика приторкнулось

Промінчиками провело і погладило.

Сонечко прокинулось, до щічок приторкнулось

Промінчиками провело і погладило

Сонечко личко зігріло, потепліло, потепліло,

Наші рученята потягнулись, наші губки посміхнулись.

(Діти виконують рухи відповідно до тексту вірша)

 

Вихователь:  Подивиться і наше сонечко посміхнулося. Покажіть , як сонечко виглядало коли сумне було? А як сонечко посміхається? (діти імітують).

Вихователь:  Діти де живе сонечко? Яке сонечко? Якої форми? Кольору? Велике чи маленьке? (добре, тепле, кругле велике, жовте; лагідне, як матуся). Малята що на небі є ще? (хмаринки). Чи можна довго дивитися на сонечко?  (ні, будуть боліти очі). На що схоже сонечко? (м’ячик, апельсин, кулька тощо)

Індивідуальні та хорові відповіді дітей.
Дидактична гра «Що схоже на сонечко»

Вихователь: А давайте тепер привітаємось з сонечком:

Фізкультхвилинка  «Сонечко прокинулось»

Сонечко прокинулось,

В різні боки потягнулось,

Потім весело всміхнулось,

Кругом себе повернулось.

 

Стали квіти оживати,

Пташки пісеньки співати,

Діти стали танцювати,

Миле сонечко вітати.

 

Вихователь: Які ж ви молодці, малята! Але погляньте, що з сонечком не так? ( немає промінців). Давайте допоможемо сонечку і причепимо промінчики.

Дидактична гра «Промінчики для сонечка» (Прищіпки)

Мета:  розвиток дрібної моторики рук, закріплення кольору

Вихователь: Зробимо промінчики з прищіпок. Якщо сонечко у нас жовте, то і промінчики теж жовті (діти вибирають тільки жовті прищіпки).

 

Вихователь: Сонечко дякує за промінчики, тепер воно веселе, яскраве, посилає усім тепло.

Але Сонечко ще дуже хоче погратися з нашими оченятами.

(Гімнастика для очей)

 

Вихователь: А тепер  підійдемо до столика і поглянемо на наше сонечко. Поки ми грались з нашими оченятами, Сонечко знову розгубило свої промінчики. Тому давайте   допоможемо йому і намалюємо долоньками яскраві промінчики.

(нетрадиційна техніка малювання за допомогою долонь)

Молодці! Ось ми з Вами намалювали промінчики. Якого вони кольору? (Жовтого).

 

Наша зустріч з сонечком закінчується, давайте ще раз пригадаємо, яке наше сонечко? (добре, тепле, велике, жовте; лагідне, як матуся).

Вихователь:Малята ви були уважні, слухняні і сонечко дарує вам  по веселому промінчику. (Яскраві стрічки жовтого кольору)

docx
Додано
8 квітня 2020
Переглядів
3411
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку