Тема: Транспорт
Мета: навчати складати речення із прикметниками розвиваючи зв'язне і діалогічне мовлення; закріпити вміння розповідати вірш за друдлами; активізувати словник дітей словами з теми «Транспорт», вживати узагальнюючі слова; розширити знання про транспорт та різні види палива, закріпити види транспорту (повітряний, наземний, водний). Розвивати активність, логічне мислення, мовленнєве дихання. Виховувати взаєморозуміння, доброзичливість.
Матеріал: атрибути до гри «Заправ Автомобіль», «Веселий потяг», «Наземний, повітряний, водний»; таця з водою; кораблик; відео-загадки, фото транспорту.
Тема: Транспорт
Мета: навчати складати речення із прикметниками розвиваючи зв’язне і діалогічне мовлення; закріпити вміння розповідати вірш за друдлами; активізувати словник дітей словами з теми «Транспорт», вживати узагальнюючі слова; розширити знання про транспорт та різні види палива, закріпити види транспорту (повітряний, наземний, водний). Розвивати активність, логічне мислення, мовленнєве дихання. Виховувати взаєморозуміння, доброзичливість.
Матеріал: атрибути до гри «Заправ Автомобіль», «Веселий потяг», «Наземний, повітряний, водний»; таця з водою; кораблик; відео-загадки, фото транспорту.
Хід заняття
Організаційний момент
Зайчик: Привіт, малята. Я дуже поспішав до вас, але як вийшов з лісу на дорогу, скрізь все гуділо, шуміло. Можливо ви мені розкажете, що це було?
Дидактична гра «Заправ автомобіль»
Ось тролейбус по дорозі
На роботу всіх розвозить,
Але він не п’є бензину,
А вхопився за дротину.
І як струм піде по дроті –
То тролейбус на роботі.
Т. Яцків
- Тепер ми можемо сідати в тролейбус, я буду водієм тролейбусу, а ви мої пасажири.
- Ось ми і тролейбусом доїхали до моря. Далі ми не зможемо їхати тролейбусом. На чому ми зможемо дібратися? А щоб дізнатися, ми відгадаємо наступну загадку (відео-загадка про корабель)
- Так, це корабель.
- Що робить корабель? (Ходить по воді)
- Що можуть перевозити кораблі? (Людей і вантаж)
- Зверніть увагу на тацю з водою і корабликом. Він не рухається. Для того щоб він поплив, потрібний вітер, і він зможе рухатися. Давайте обережно і ми подуємо на наш кораблик, щоб він зміг зрушити з місця .
Дихальна вправа «Вітер»
Вище хмар летить літак,
В нім пального – повний бак!
В літаку сидить жираф
І тримається за шарф.
Фізкультхвилинка
Літаки загули (обертання перед грудьми зігнутими в ліктях руками),
Літаки полетіли (руки в сторони, почергові нахили вліво і вправо),
На галявинку тихо сіли (присісти, руки до колін),
Та й знову полетіли
Дидактична гра «Веселий потяг»
Дидактична гра «Наземний, повітряний, водний»
Зайчик: дякую малята, тепер я знаю про транспорт багато і не буду його боятися
Конспект інтегрованаго заняття
з мовленнєвого розвитку та ознайомлення з довкіллям
на тему:
«Транспорт»
Підготувала:
Квачук Н. В.