Заняття за програмою Афлатот "Я і друзі"

Про матеріал
ознайомити дітей з поняттям «дружба», що в себе включає це поняття та що роблять друзі один для одного; навчити цінувати друзів; закріпити вміння дітей використовувати пестливі слова, добирати антоніми; - формувати дружні стосунки між дітьми, розуміння, хто такий справжній друг; усвідомлювати власні почуття і почуття інших людей, коли вони знаходяться в конфліктних ситуаціях; вправляти дітей в ходьбі, бігу врозтіч, ходьбі парами, діяти за сигналом вихователя; розвивати увагу, мислення, уяву, мовлення; виховувати любов і повагу до свого друга.
Перегляд файлу

                   Червоноградська міська рада Львівської області

            Заклад дошкільної освіти ясла-садок №1 комбінованого типу

 

 

 

 

 

 

                      Конспект заняття

з соціальної та  фінансової  програми  дітей дошкільного віку «Афлатот» на тему «Я і друзі»

                                             (старша група)

 

 

 

                                                                                                                     Укладач:

                                                                                                                     Ляшук С.М.,

                                                                                                                     вихователь

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2023

Мета:

- ознайомити дітей з поняттям «дружба», що в себе включає це поняття та що роблять друзі один для одного;

- навчити цінувати друзів;

- закріпити вміння дітей використовувати пестливі слова, добирати антоніми; - формувати дружні стосунки між дітьми, розуміння, хто такий справжній друг;

- усвідомлювати власні почуття і почуття інших людей, коли вони знаходяться в конфліктних ситуаціях; вправляти дітей в ходьбі, бігу врозтіч, ходьбі парами, діяти за сигналом вихователя;

- розвивати увагу, мислення, уяву, мовлення;

- виховувати любов і повагу до свого друга.

 

Матеріал.

   Демонстраційний: Афлатун іграшковий, плакати з Афлатуном (грається, сміється, співає…), аодіозапис пісні Афлатуна, пісня "Ми в долоні плещемо" Е.Желєзнової  вірші про друзів, А. Костецький «Секрет», картинки до гри «Оціни вчинок»

  Роздатковий: паперові смужки, аркуші паперу А-5, кольорові олівці, фламастери, Коробки для  Подорожей з Афлатуном.


 Хід заняття

(Плакати з Афлатуном лежать на підлогі в різних місцях групової кімнати. Вони з'єднані лінією і є фінішна пряма після останнього плаката.)

Вихователь: зараз ми знайдемо зображення Афлатуна в нашій кімнаті. Для цього візьміться за руки і станьте в пари зі своїм найкращим другом. Ви будете стрибати від одного зображення до іншого по доріжці, а біля зображення називати різні дії, які виконує Афлатун зі своїми друзями (наприклад, сміється, грає, співає і т. д.), поки не дійдете до фінішу. (Діти виконують та сідають півколом)

Вихователь: Легко чи важко було вам прийти до фінішу? Як ви думаєте, вам би було легше чи важче прийти до фінішу, якби ви стрибали самостійно, без свого друга? Чому? (Відповіді дітей)

   Діти закінчіть моі припущення:

- Я люблю, коли мої друзі (наприклад, обіймають мене, грають зі мною, співають зі мною, приходять до мене додому і т.д.).

- Ми з друзями ходимо…

(Обговорення з дітьми їх відповідей і про те, що вони люблять у своїх друзях: наприклад, якщо вам подобаються друзі, які часто посміхаються, тоді і ви теж будете часто посміхатися…) 

Діти чують пісню Афлатуна. Він заходить.

Афлатун: Добрий день малята. Як багато моїх зображень є у вашій групі. Я почув що ви говорите про мене та про своїх друзів. А чи знаєте ви що таке дружба?

Діти читають вірші про дружбу:


Дружба, дружба над усе,

Дружба радість нам несе.

Дружба всім нам дорога,

Дружба жити помага.

 

Якщо друг у тебе є,

Життя радісним стає.

Разом можна все зробити,

Тож без друга не прожити.

Що зробити, щоб удвічі

Торт здавався вам смачнішим?

 Що зробити, щоб удвічі

 Кожний день для вас побільшав?

 

ЗЗЩоб і радості, і щастя

Вам було - аж ніде діти?

Тут - ніякого секрету!

Треба з другом все ділити! 


 

Вихователь: Послухай, Афлатунчик, якими словами наші дітки говорять про свого друга.

Гра «Мій друг який?» ( з м’ячем )

  Мета: закріпити вміння дітей використовувати пестливі слова,

добирати антоніми; розвивати уяву.

  Хід. Діти, стоячи у колі, підбирають різні слова, якими вони можуть назвати свого друга, передаючи м’яч один одному.

 

Афлатун: Молодці, які гарні слова ви підібрали. А давайте створимо «Ланцюжок дружби» зі своїми друзями.

 Вихователь: Підійдіть до столиків та візьміть по паперовій смужці. Намалюйте на ній свого друга.

  (Поки діти малюють, попросіть їх розповісти другу про те, що їм подобається одне в одному. Афлатунчик дивиться та слухає. Коли вони закінчать,     з'єднайте парні смужки в ланцюжок дружби, одну смужку в іншу і з'єднуючи кінці. Потім з'єднайте кінці іншої смужки, щоб вийшло дві ланки. Те ж саме виконайте з смужками інших пар друзів. У вас вийдуть кілька з'єднаних ланок ланцюжка. Повісьте ланцюжок у груповій кімнаті)

Вихователь: Як ви думаєте, скільки друзів повинно бути у кожної дитини: один чи багато? (Відповіді дітей)

 

Фізкультхвилинка «Знайди друга»

(аналог р/г «Знайди пару»)

Вихователь: Друзі допомагають нам, коли нам сумно, сміються  з нами, грають  і роблять нові відкриття разом з нами. А чи зможете ви розпізнати справжнього друга?

Гра « Оціни вчинок»

Мета: усвідомлювати власні почуття і почуття інших людей, коли вони знаходяться в конфліктних ситуаціях; розуміти, хто такий справжній друг; розвивати увагу, мислення, мовлення; виховувати вміння залагоджувати конфлікти.

Хід. Діти розглядають картинки на яких зображені різні ситуації між дітьми, оцінюють їх і роблять свої висновки, доводять свою думку та розв’язок конфлікту, якщо він є ( наприклад: діти разом бавляться в пісочниці; хлопчик забрав у дівчинки ляльку…)

 

Вихователь:  Так, різні ситуації можуть виникати між друзями, але справжні друзі завжди знайдуть правильне рішення у розв’язанні будь-якого конфлікту. Давайте разом з Афлатунчиком заспіваємо пісню "Ми в долоні плещемо". (діти співають та показують дії)

Вихователь: Що ще ви любите робити зі своїми друзями? (Відповіді дітей) Намалюйте свою відповідь і помістіть малюнки в Коробку для  Подорожей з Афлатуном. (Діти малюють)

Афлатун: Які гарні малюнки ви намалювали. Мені дуже подобається проводити з вами час і сподіваюсь, що ми стали справжніми друзями. Але, як ви вже говорили, в кожного має бути багато друзів, тому мені вже час повертатися до друзів, які мене також чекають. До зустрічі, до побачення!

( Співаючи свою пісеньку виходить з групи)

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Ляшук Світлана
Додано
11 лютого
Переглядів
97
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку