"Запровадження дистанційного та змішаного навчання як засіб забезпечення дієвої освіти в умовах сталого розвитку та соціалізації особистості громадського суспільства"
Дистанційне та змішане навчання розв’язує глобальні проблеми освіти: уміння учнів самостійно здобувати знання, розвиток навичок роботи з комп’ютером, підготовку учнів до самостійного життя в суспільстві .
Запровадження дистанційного та змішаного навчання як засіб забезпечення дієвої освіти в умовах сталого розвитку та соціалізації особистості громадського суспільства
Номер слайду 2
це процес формування і розвитку особистості, що відбувається під впливом виховної і навчальної діяльності. Соціалізація -
Номер слайду 3
Міжособистісна взаємодія; Спеціально створене середовище переконування; Засоби масової інформації. Три середовища соціального впливу на дитину
Номер слайду 4
Сучасна освіта немислима без комп`ютерів та Інтернету. Більшість сучасних школярів активно використовують ІКТ. Основною ідеєю методики дистанційного навчання є створення навчального інформаційного середовища, що включає комп'ютерні інформаційні джерела, електронні бібліотеки, відео-та аудіотеки, книги і навчальні посібники.
Номер слайду 5
Дистанційне та змішане навчання — це ще один засіб соціалізації. Воно забезпечує пристосування до норм, прийняття цінностей. Отже, соціалізація відбудеться. Дистанційка не означає, що спілкуватися з однолітками та вчителями доведеться менше. Якщо відвідувати онлайн-школу, то можна гарантувати повноцінне навчання.
Номер слайду 6
Щодо змішаного навчання то це поєднання різних способів подачі матеріалу та видів роботи з матеріалом (наприклад: частину інформації відводять на спільне опрацювання, частину – на самостійне вивчення; це може відбуватися у закладі освіти, чи дистанційно у різних комбінаціях)
Номер слайду 7
Уявлення про те, що дистанційне та змішане навчання не дозволяє налагоджувати необхідні зв’язки, що соціалізація відбувається недостатньо активно, є помилковим. У дистанційній школі зможуть пристосуватися і спокійні та скромні, і активні, що люблять діяти й багато спілкуватися.
Номер слайду 8
Домашня атмосфера заспокоїть і зробить спілкування приємнішим. Процес пристосування стає до однокласників та вчителів більш плавним і м’яким.
Номер слайду 9
Змішане навчання – це живі події самостійне навчання робота з однокласниками і робота з педагогом оцінка додаткові матеріали (роздруковані матеріали, схеми чи корисні ресурси)
Номер слайду 10
Ефективним середовищем для формування соціалізації особистості здобувачів освіти , є оточення в якому відбувається взаємодія та встановлюються і розвиваються найбільш глибокі особистісні контакти. Основна роль у створенні такого середовища належить нам, педагогам, тому що основним видом діяльності школяра є навчально-пізнавальна. Саме вчитель має сконцентрувати свої зусилля на створення навчального простору, який сприяв би формуванню в особистості таких структурних компонентів соціалізованості, як, загальнолюдські цінності, спосіб життя в колективі, незалежність, впевненість та самостійність, ініціативність та незакомплексованість, соціальну поведінку, яка схвалюється суспільством.
Номер слайду 11
Групова робота Організація колективних челенджів, вебквестів, які діти проходитимуть онлайн. Також частину стандартних домашніх завдань можна замінити на групові.
Номер слайду 12
Заняття в режимі реального часу, коли можна запитувати та дізнаватися думку інших. Діти вчаться формулювати висловлювання та аргументувати, доводити правильність власних слів під час обговорення та дискусії без суперечок і сварок.
Номер слайду 13
Колективні чи індивідуальні зустрічі з вчителями дозволяють обговорити важливі чи незрозумілі теми. Це досвід спілкування з учителем. А якщо пояснить друг, то може бути не менш пізнавально й доступно. Почути тему простими словами від того, для кого вона теж нова, значить отримати його досвід і спростити власне навчання.
Номер слайду 14
Ми проводимо святкові онлайн-лінійки без нудних промов і декламування віршів. З іграми, різноманітними фото та відео челенджами. Ранкові зустрічі для найменших. Виховні години для всіх.
Номер слайду 15
Чати Листування теж є способом ділитися враженнями та спілкуватися. Можна це робити на уроках чи у вільний час в коментарях. Діти створюють групи для окремих класів, щоб говорити про ігри, досягнення, інтереси. Можуть навіть влаштовувати відеозустрічі, а не лише переписуватися.
Номер слайду 16
Я вважаю , що соціалізація здобувачів освіти – це захопитися чим-небудь. Дуже добре, що є Інтернет, який надає можливість спілкуватися з тими, хто зацікавлений в тому ж, що і ти. Спілкуватись з тими , чиї захоплення схожі на твої. Потім слідуючи своїм інтересам займаєшся саме своєю діяльністю і будеш до неї найкращим чином підготовлений. З дитинства потрібно дитину спрямовувати в потрібне для розвитку її талантів оточення, і це забезпечить її соціалізацію.
Номер слайду 17
А дистанційне та змішане навчання розв’язує глобальні проблеми освіти: уміння учнів самостійно здобувати знання, розвиток навичок роботи з комп’ютером, підготовку учнів до самостійного життя в суспільстві . Це і є ознакою успішності процесу соціалізації особистості учня.
Номер слайду 18
Батькам Варто більше спілкуватися зі своїми дітьми, хоча і мають багато роботи. Подивитися разом пізнавальні відео або цікаві серіали, пограти в настільні ігри, допомогти дитині з домашніми завданнями. Потрібно розпитувати у дитини: як минув день? Який настрій у тебе зараз? І побільше гуляти разом на свіжому повітрі. Тобто незважаючи ні нащо більше часу проводити зі своєю дитиною.