Запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» в Переїзнянській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів

Про матеріал

Подана стаття стане на допомогу як адміністрації школи, так і вчителям 1-го класу Нової української школи. В публікації освітлено вимоги до кваліфікації вчителя, організації освітнього простору Нової української школи, оформлення освітніх осередків навчального кабінету.

Перегляд файлу

ДОВІДКА

щодо запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»

в Переїзнянській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів

в 2018-2019 навчальному році

 

Згідно запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» в 2018-2019 навчальному році 1 клас розпочав працювати за новою освітньою програмою відповідно до Державного стандарту початкової  освіти (постанова КМУ від 21.02.2018 №87) та Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти (1-4 класи), розробленої під керівництвом О.Я. Савченко та затвердженою наказом МОН України від 21.03.2018 №268.

Освітню програму укладено за такими освітніми галузями:

  • мовно-літературна – включає українську мову та літературу, іноземну мову (англійська);
  • математична – спрямована на формування математичної та інших ключових компетентностей; 
  • природнича – має на меті формування компетентностей в галузі природничих наук, основи наукового світогляду, становлення відповідальної  природоохоронної поведінки   у навколишньому світі;
  • технологічна – формування компетентностей в галузі техніки і технологій, здатності до зміни навколишнього світу засобами сучасних технологій;
  • інформативна – формування інформаційно-комунікаційної компетентності, здатності до розв’язання проблем з використанням цифрових пристроїв для розвитку, самовираження, здобуття навичок безпечної  діяльності в інформаційному суспільстві;
  • соціальна і здоров’язбережувальна – формування соціальної компетентності, активної громадянської позиції, підприємливості, розвиток самостійності, застосування моделі здорової та безпечної поведінки, збереження власного здоров’я та здоров’я інших;
  • громадянська та історична – формування громадянської та інших компетентностей,  готовності до змін шляхом осмислення зв’язків між минулим і сучасним життям, активної громадянської позиції, набуття досвіду життя в соціумі з урахуванням демократичних принципів;
  • мистецька – формування цінностей у процесі пізнання мистецтва та художньо-творчого самовираження, поваги до національної та світової мистецької спадщини;
  • фізкультурна – формування   мотивації   до занять фізичною культурою і спортом для забезпечення гармонійного фізичного розвитку, вдосконалення життєво необхідних рухових умінь та навичок.

Мовно-літературна освітня галузь реалізується через предмети: українська мова, українська література, іноземна мова (англійська). Математична освітня галузь через предмет – математика. Природнича, громадянська, історична та мистецька реалізується через інтегрований предмет – я досліджую світ.

В 1 класі працює вчитель початкових класів Кругляк Світлана Григорівна, яка має повну вищу освіту, закінчила Слов’янський державний педагогічний університет у 2005 р. по спеціальності «Початкове навчання». На даний час пройшла курси підвищення кваліфікації вчителів початкових класів при Донецькому облІППО (СПК №02135804/1005-18 від 28.04.2018р.) з теми «Проектування освітнього середовища в новій початковій школі», он-лайн курси «Вчимося жити разом» (№05-23265 від 25.03.2018р.), «Основи здоров’язбережної компетентності» (№05-22002 від 11.12.2018р.), он-лайн курс для вчителів початкової школи EdEra (від 18.05.2018р.), про що свідчать відповідні сертифікати.

Також в цьому класі працює вчитель англійської мови, Латукко Поліна Олександрівна, яка пройшла курси підвищення кваліфікації при Донецькому облІППО з теми «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту»  (№02135804/1203-18 від 05.05.2018р.).

Згідно наказу МОН України від 23.03.2018 №283 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи» учні 1 класу були забезпечені новими меблями: парти одномісні «Трикутник» з регулюванням нахилу кута, стільниці зі стільцем, мультимедійний комплекс, фабрика друку, станція для ламінування та навчальними матеріалами: комплекти для навчання грамоти/письма, для вивчення англійської мови, магнітний календар на англійській мові, демонстраційний комплект вимірювальних приладів, демонстраційний набір цифр і знаків на магнітах, рахункові палички Кюїзенера, набір моделей геометричних тіл та фігур, демонстраційна модель механічного годинника, терези лабораторні,  набір мірного посуду,  математичний планшет, танграм, набір грошових знаків, дитяча карта світу та України, мікроскоп дитячий, лупа шкільна, банка пластикова з кришкою-лупою (для спостереження за комахами), набір для конструювання з різними способами з'єднання деталей, конструктори для вивчення різних конструкцій та механізмів, килимок-конструктор з пазлів, ляльковий театр "Бібабо",  настільні розвивальні ігри, скриня з кришкою та візок пластиковий для зберігання дидактичного матеріалу. Все це в повній мірі та успішно використовується вчителем на уроках. Виготовлено багато наочного матеріалу, створено освітні осередки в класі.

Станом на 1 грудня вчителем був зібраний матеріал до проведення ранкових зустрічей. Створено збірку презентацій, відео-фрагментів до уроків математики та української мови, до предмета «Я досліджую світ». З метою забезпечення життєдіяльності учнів зібрані відео-уроки обережності «Азбука безпеки». Відео-фрагменти повчального характеру до уроків образотворчого мистецтва. Є підбірка фізкультурних хвилинок.

На уроках вчитель використовує такі форми та методи роботи: інтерактивне навчання (мозкова атака, асоціативний кущ, кубування, парну та групову форму, метод проектування), ігрові форми роботи на уроках навчання грамоти і української мови «Озвуч малюнок», «Слухай, продовжуй, повторюй», словесне малювання дійових осіб та реалізація казок «Спробуй відгадати», «Графіка», павутинки. Працюючи самостійно та в групах, «Щоденні 5», «Щоденні 3» учні навчаються робити вибір працювати самостійно, розвивати витривалість та відповідальність, що призводить до виховання відповідальної класної спільноти, коли кожен відповідає за себе та інших і вчаться робити правильний вибір.

На етапі організації уваги використовує цікаві привітання, віршовані привітання, запитання-блискавки.

Проводить артикуляційно-слухові вправи, фонетичну гімнастику, розвиває фонетичний слух (розрізняють слова за схожими звуками, різними звуками, плескаючи в долоньки).

Кожного дня проводиться словникова робота, робота за малюнком, ілюстрацією, різноманітні форми роботи з текстом.

Багато уваги приділяється дослідницькій діяльності. Учні в квітникові кашпо висадили цибулю, посіяли огірки, пшеницю, квасолю та доглядають за ними.

В навчальному кабінеті першокласників влаштовано новий освітній простір у стилі НУШ – це 8 освітніх осередків, таких як:

  1. навчально-пізнавальної діяльності;
  2. змінний тематичний осередок;
  3. осередок гри;
  4. художньо-творчої діяльності;
  5. куточок живої природи для проведення дослідів;
  6. осередок відпочинку;
  7. дитяча класна бібліотечка;
  8. осередок вчителя.

Ці осередки створено з метою активізації пізнавальної та творчої діяльності учнів, створення комфортних умов для навчання і перебування дітей в школі та класі. Для батьків створено куточок щоденних новин, де вони можуть побачити результати роботи своїх дітей.

Цей процес під постійним контролем адміністрації школи, директор школи та заступник директора з НВР відвідують заняття учнів 1 класу, з метою надання вчителям методичної допомоги з впровадження Державного стандарту початкової освіти. Вчителі, які працюють в 1 класі, шукають нові ідеї для проведення занять та самовдосконалюються.

 

 

Заступник директора з НВР                                  Н.Сідова

doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
31 грудня 2018
Переглядів
572
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку