Зарубіжна література 7 клас уроку

Про матеріал
Зарубіжна література 7 клас Тема уроку : О. Грін «Пурпурові вітрила». Подорож до Країни Мрії
Перегляд файлу

Зарубіжна література

7 клас

Тема уроку : О. Грін «Пурпурові вітрила». Подорож до Країни Мрії

Мета уроку: розкрити символічне значення пурпурових вітрил, сутність трактування кохання у творі О. Гріна;показати сенс поєднання в повісті реального та фантастичного;розвивати логічне та образне мислення, уміння  використовувати свої знання на практиці , аргументувати власні судження

Тип уроку : урок – подорож

C:\Users\Светлана\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20210226_091156_1.jpg

Перебіг уроку

  1. Організаційний момент.
  2. Етап підготовки учнів до активної роботи на уроці.

Повідомлення теми уроку і формування з учнями цілей та завдань на уроці.

Отже . сьогодні на уроці ми повинні:

Повторити..

Зрозуміти..

Дізнатися..

Помріяти..

Перетворити мрію на реальність.

 Вправа « Передай усмішку»

1.Ви зараз передали своїм однокласникам усмішку.Ви побажали їм доброго настрою. Така проста вправа показала, як тісно пов’язані в нашому житті реальне та фантастичне.

2.Навіщо людині мрія?

 Запрошую Вас здійснити свою мрію, хай мрія стане дійсністю

 

3.Постановка перед учнями  навчальної проблеми.

Повість –феєрія  “ Пурпурові вітрила “ не втрачає  своєї актуальності та популярності і в наш час. В чому  секрет і

 безсмертя твору?

4.Етап засвоєння нових знань.

Група дослідників підготувала порівняльну таблицю про   популярність твору у 20 та 21 століттях .

  1. Твір « Пурпурові вітрила»  в  двадцятому столітті вийшов за межі  свого існування . Назва «Пурпурові вітрила» набула символічного значення    

 

  1. Запушено виробництво серії парфумів під назвою «Пурпурові вітрила».
  2. Популярності набуває ім’я  Ассоль.
  3. В містах відкриваються кав’ярні , магазини під символічною назвою «Пурпурові вітрила»
  4. Митці складають пісні про мрію Ассоль.

Робота над темою уроку

Виконання вправи «Розшифруй карту» під назвою» Каперна.

На карту нанесені  імена героїв твору .

Завдання:

 розкажіть про життя героїв ;

основна цитата  про людей;

якими кольорами можна розмалювати місто;

поради  жителям.

Мистецька хвилинка

Виразне читання напам’ять уривку з твору. Зустріч з казкарем.

Запитання до класу :

Чому дівчинка повірила у мрію ?

Диво, створене руками  людини ?

Сила , яка привела героїв в одне місце ?

Вправа  « Морський бій» На екрані зображення епізодів фільму під номерами .Учні  отримують номер  і відповідають.

Інсценування епізоду про зустріч Грея  з Ассоль. Картина , яка змінила життя героя.

Практична частина

Учні отримують малюнки – ілюстрації професій.

Завдання :

перетворити мрію на дійсність ( за планом)

Перевірка :

Діти показують, яким чином можна досягти своєї мрії, а головне – перетворити її на реальність.

Рефлексія. Асоціативний ряд «Мрія , яка стала реальністю»C:\Users\Светлана\Desktop\пурпуровы.jpg

    C:\Users\Светлана\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20210226_092501_1.jpg

 

docx
Додано
4 квітня 2021
Переглядів
456
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку