ДЛЯ СУЧАСНОГО УРОКУ ХАРАКТЕРНИМИ ОЗНАКАМИ Є:– варіативність і гнучкість структури уроку;– спрямованість уроку на особистість учня;– оптимізація форм роботи на уроці;– формування найважливіших компетентностей учнів;– співпраця вчителя і учня.оновлення змісту навчання;демократизм;використання індивідуального підходу;самостійний творчий пошук;розвиток творчих здібностей;упровадження інноваційних технологій.
ТВОРЧІСТЬ ПЕДАГОГА: Це необхідна умова становлення самого педагога, його самопізнання, розвитку і розкриття як особистості. Якій характерно високий рівень креативності, відповідний рівень знань предмета, який викладає, набутими психолого-педагогічними знаннями, які забезпечують ефективну діяльність з розвитку потенційно-творчих можливостей учнів.
СУЧАСНІ ДІТИ. ЯКЕ ВОНО «ЦИФРОВЕ» ПОКОЛІННЯ УЧНІВ? Діти гаджетів:ігнорують великі за об’ємом тексти;не сприймають лекцій; звикли до легкодоступності знань; вміють швидко знаходити необхідну інформацію; швидко, але поверхнево засвоюють інформацію; не можуть довго концентрувати увагу на чомусь одному; мають шаблонне, кліпове мислення; мають добре розвинуте образне мислення.
ВИД НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІДля цього використовують:• проектні технології, що забезпечують інтеграцію предметних знань і вмінь із різних предметів і видів діяльності;• ігрові технології, які формують навички розв’язувати творчі завдання на основі вибору альтернативних варіантів;• технології диференційованого навчання;• інтерактивні технології (робота в групах, метод проектів, «мозковий штурм», «шкала думок», «бесіда за Сократом», «асоціативний кущ», «відкритий мікрофон», групова дискусія, взаємне навчання тощо);• технології проблемного навчання;• технологіі продуктивного навчання• онлайн-ресурси для візуалізації матеріалу МІЙ КЛАС, НА УРОК, ВСЕОСВІТА та інші.
КАРТИ РОЗУМУ, АБО КАРТИ ПАМ'ЯТІ, ДУМОК — діаграма, на якій відображають слова, ідеї, завдання або інші елементи, розташовані радіально навколо основного слова або ідеї. Використовуються для генерування, відображення, структурування та класифікації ідей, і в якості допоміжного засобу під час навчання, організації, розв'язання проблем, прийняття рішень та написання документів.
ВКАЗІВКИ ЗІ СТВОРЕННЯ МЕНТАЛЬНОЇ КАРТИНапиши свою тему посередині аркуша паперу та обведи її колом. Переконайся, що у тебе достатньо великий аркуш паперу. Намалюй декілька ліній, що йдуть від кола. На кожній лінії напиши підтему, що відповідає основній темі в центрі. Від цих ліній можна провести додаткові тонші лінії для підкатегорій або питань до підтем. Намагайся знайти якомога більше понять та правильно розмістити їх на мапі. Ти можеш застосовувати різний розмір шрифтів, символів та кольорів.
«ПЕРЕВЕРНУТИЙ УРОК» - один із видів гібридного навчання – підходу, який поєднує навчання онлайн та навчання в класі. Навчання відбувається таким чином, що учні виконують самостійно підготовку до заняття онлайн, а в класі на основі отриманих знань вже мають змогу відпрацьовувати навички. Чому перевернуті уроки дійсно важливі та чому вони можуть навчити, окрім основного матеріалу?Переваги:учень/ця у центрі уваги;більше активної роботи;учитель – як ментор, а не джерело знань:корисне використання Screen Time( гаджетів);відповідальність.
КОЛА ВЕНА ( ІНТЕРАКТИВНА ВПРАВА)Такий шаблон можна використовувати на будь-яких уроках, коли необхідно знайти спільне й відмінне. Наприклад, можна використати після вивчення іменника й прикметника. У середнє коло записуються спільні ознаки цих двох частин мови, а в ті кола, які не перетинаються - відмінні ознаки, тобто в перше коло - іменника, а в друге - прикметника. Учні охоче виконують цю вправу на зіставлення. Це дає змогу поглибити й повторити вивчений матеріал. Спрямовано на розвиток критичного мовлення.
ІГРОВИЙ “КУБИК БЛУМА” – це нова розробка для НУШ і не тільки, яка базується на підході американського психолога Бенджаміна Блума та спрямована на розвиток критичного мислення в учнів початкових та середніх класів. Кубик можна використовувати на будь-якому уроці, адже питання, зазначені на його сторонах, є цілком універсальними.
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} Середній бал Знання свого предмета.7,32. Стосунки з учнями.7,23 Уміння створювати творчу атмосферу на уроці.9,04 Уміння застосовувати різноманітні прийоми та форми для активізації діяльності учнів на уроці.7,75 Чи займаєтеся самоосвітою та підвищенням рівня кваліфікації?9,1 6. Чи готові ви до змін в освітній діяльності?8,5 7. Стаж педагогічної роботи ( років)__________ Від 2 - 31 РЕЗУЛЬТАТИ АНКЕТУВАННЯ «САМООЦІНЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ»Кожний вид діяльності оцініть за 10-бальною шкалою.
УКРАЇНСЬКІ ПЛАТФОРМИ ТА РЕСУРСИ ДЛЯ САМООСВІТИ ВЧИТЕЛІВ: Освітній проект «На Урок»Освітній проект «Всеосвіта»Студія онлайн-освіти Ed-Era. Український громадський проект масових відкритих онлайн-курсів «Prometheus»Портал безперервного навчання Су. Ха. Рі м. Харків. Ukrainian English Language Teacher Learning Platform - курс для вчителів англійської мови онлайн-курс – Освіторія