Застосування хмарних технологій при викладанні хімії

Про матеріал
Данний матеріал дає рекомендації вчителям хімії щодо використання хмарних технологій
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Застосування хмарних технологій при викладанні хімііучитель хімії Запорізького колегіуму №98 Запорізької міської ради Запорізької області Бицина Оксана Валеріївна,спеціаліст вищої категорії «учитель-методист»

Номер слайду 2

План майстер-класу 1. Що таке хмарні технології?2. Як підготувати урок з їх використанням?3. Використання хмарних технологій на уроці хімії та в позаурочний час.4. Ваші запитання.5. Самостійна робота6. Підсумки.

Номер слайду 3

Креативність. Від творчої людини потрібно, з одного боку, глибоке оволодіння своїм спеціальним предметом, з іншого боку - знання того багатства людських думок, яке необхідно для всякої освіченої людини. О. М. Несмеянов

Номер слайду 4

Інтернет

Номер слайду 5

Головне завдання сучасної освіти Підготувати людину до активної і плідної діяльності в інформаційному суспільстві.

Номер слайду 6

Що ж таке хмарні технології в освіті? Хмарні освітні технології - інструмент створення інформаційного середовища взаємодії всіх учасників освітнього процесу.

Номер слайду 7

Чинники для застосування хмарних технологій на уроці- Наявність мережі Інтернет в кабінеті;- Цифрова грамотність вчителя і учнів;- Наявність компютера та мобільних пристроїв.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Безкоштовні освітні платформи

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Створення блогу або сайтуhttp://98zp.blogspot.com/

Номер слайду 13

Використання Google-Classroom

Номер слайду 14

Використання електронної пошти

Номер слайду 15

Алгоритм підготовки до уроку з використанням хмарних технологій 1. Визначення теми уроку з використанням хмарних технологій в календарно-тематичному плануванні. 2. Планування навчального матеріалу проводиться блоками, до кожного блоку свій тип контролю. 3. Визначення цілей і завдань уроку, його типу.  4. Обдумування етапів, на яких необхідні хмарні засоби навчання. 5. Підготовка учнів до уроку з використанням хмарних технологій.  6. Учні при роботі на уроці з використанням хмарних технологій повинні: а) знати навчальний матеріал; б) вміти працювати з гаджетами, нетбуками та комп’ютерними тестами, Google-сервісами; в) володіти комп’ютерною грамотністю; г) володіти інструментами інтерактивної дошки. 7. Добір електронних ресурсів. 8. Конструювання уроку на підставі хмарних сервісів, електронних видань або створення уроку за допомогою інструментів інтерактивної дошки.       9.  Планування часу на кожний етап уроку.    10. Створення електронного конспекту уроку.

Номер слайду 16

1. Пошук інформації

Номер слайду 17

2. Проєкти учнів

Номер слайду 18

Презентації онлайнhttps://prezi.com/https://www.canva.com/https://sway.office.com/https://www.powtoon.com/https://www.animaker.com/https://www.moovly.com/https://videomaker.simpleshow.com/ Носаль Юлія, 11-А https://prezi.com/qrnz6ebntzhr/copy-of/?present=1

Номер слайду 19

Спільна презентація Трітяченко Данило, 9- В класhttps://docs.google.com/presentation/d/1 OBR5 U1nr. SIrobn. YFJhx4vlbf8 Ivye. VOOVFy. WESq. Yq. Qs/edit#slide=id.p10 Алієва Каміла, 9- В клас

Номер слайду 20

3. Стіннівки, колажіВасюра Христина, 9-Б

Номер слайду 21

4. Тестування онлайнЄгорович Олександра, 10- Бклас

Номер слайду 22

Експрес- контрольна робота 12 запитань= 6 балів

Номер слайду 23

5. Робота з інтерактивними вправами Learning. Appshttps://learningapps.org/5559854https://learningapps.org/1989437 Закон Авогадро. Овдієнко Данило, 9-Бклас

Номер слайду 24

6. Google-таблиця

Номер слайду 25

7.Інтерактивні аркуші та опорні конспекти. Робота Гаріної Анастасії, 9-А

Номер слайду 26

8. Використання інтерактивної дошки Padlet , 11 клас

Номер слайду 27

9. Складання інтелект-карт Разумний Ілля, 11-А клас

Номер слайду 28

10. Створення відеоролику Тарчуткіна Єлизавета, 9-Б клас. Програма Movy. Maker

Номер слайду 29

11. Сторітелінг, створення есе

Номер слайду 30

12. Мій креатив. Воінова Дар я, 11-А клас. Бондарева Альона, 11-А клас

Номер слайду 31

12. Мій креатив https://create.kahoot.it/share/enter-kahoot-title/9493a675-da46-4620-bea7-c67023bb36f3 Колеснік Анастасія, 11-А клас. Саприка Аліна, 10-А клас

Номер слайду 32

13. Веб-квести

Номер слайду 33

Висновки. Посилює інтерес до навчання.  Відкриває нові можливості для роботи в класі та за його межами. Хмарні технології допомагають учням отримати більше знань та навичок з предмету, особливо при підготовці до самостійних та контрольних робіт, предметних олімпіад. Використання Інтернету дає учням право брати участь у соціальних процесах. Формує мережеву культуру учнів через саморозвиток та самоосвіту. Спонукає учнів створити власні ресурси, а отже і розвивати креативність

Номер слайду 34

Висновки Готфрід Єва, 9-Б клас

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Корисні посилання. Ph. ET - СИМУЛЯЦІЇ https://phet.colorado.edu/uk/Інтерактивні вправи Learning. Apps https://learningapps.org/Презі (презентації) prezi.com. Презентації в Powtoon http://yakistosviti.com.ua/uk/5-servisiv-dlia-stvorennia-videoprezentatsii. Canva https://www.canva.com/templates/Канал про хімію і експерименти Thoisoi Інтерактивні картинки Thing. Link Інтерактивна дошка Padlet http://osnova.com.ua/items/item-november-2016/index_2.html. Відео про хімічні елементи і речовини The Periodic Videos10. ІНТЕРАКТИВНА КАРТА МІНЕРАЛЬНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ http://minerals-ua.info/golovna/interaktivni-karti-rodovishh-korisnix-kopalin/

Номер слайду 37

https://naurok.com.ua/site/search?q=%D0%B1%D0%B8%D1%86%D0%B8%D0%BD%D0%B0

Номер слайду 38

Платформа для підвищення кваліфікації вчителівhttps://edway.in.ua/uk/

Номер слайду 39

Самоосвіта онлайн

Номер слайду 40

Список використанних джерел. Закон України Про освіту [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19 Бабіч, М. І. Базовий технічний засіб навчання в середовищі інтерактив-них інформаційних технологій. — М. І. Бабіч, С. Ф. Ревін // Комп’ютер у школі та сім’ї. — 2005. — No 8. — С. 24–25. Воробйова, Л. Використання інтерактивної дошки на уроках хімії. — Л. Воробйова // Біологія і хімія у школі. — 2009. — No 5. — С.33–34. Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://mon.gov.ua/content/ Освіта/post-derzh-stan-(1).pdf Інформаційні та комунікаційні технології в освіті: монографія / Під редакцією: Бадарч Дендева — М. : ІІТО ЮНЕСКО, 2013. — 260.- С. 193–194.

Номер слайду 41

Список використанних джерел 6. Концепція Нової української школи [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://mon.gov.ua/%D0%9 D%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0% BD%D0%B8%202016/12/05/konczepcziya.pdf 7. Сейдаметова, З. С. Хмарні технології та освіта. / З. С. Сейдаметова, Е. І. Аблялімова, Л. М. Меджитова. — Сімферополь: ДІАЙПІ, 2012. — 206 с. 8. Структура ІКТ-компетентності вчителів. Рекомендації ЮНЕСКО. Опу-бліковано в 2011 р. Організацією Об’єднаних Націй з питань освіти, науки і культури (ЮНЕСКО). — 95 с. 9. Цифрова компетентність сучасного вчителя Нової української школи: збірник тез-доповідей учасників всеукр.-наук.-практ. семінару (Київ, 28 лютого 2018 р.) / за заг.ред. О. Е. Коневщинської, О. В. Овчарук. — К. :Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України: Київ, 2018 — 61с.

Номер слайду 42

Самостійна робота. Використовуючи подані сервіси, створити власний електронний ресурс і надіслати мені на електронну поштуoksana220719@gmail.com для перевірки. Cервісиhttps://www.mindmeister.com/ інтелект-картаhttps://learningapps.org/ інтерактивна вправаhttps://docs.google.com/forms/ тест на Google- Формі

Номер слайду 43

Дякую за увагу !

pptx
Додано
10 грудня 2023
Переглядів
211
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку