Алгоритм підготовки до уроку з використанням хмарних технологій 1. Визначення теми уроку з використанням хмарних технологій в календарно-тематичному плануванні. 2. Планування навчального матеріалу проводиться блоками, до кожного блоку свій тип контролю. 3. Визначення цілей і завдань уроку, його типу. 4. Обдумування етапів, на яких необхідні хмарні засоби навчання. 5. Підготовка учнів до уроку з використанням хмарних технологій. 6. Учні при роботі на уроці з використанням хмарних технологій повинні: а) знати навчальний матеріал; б) вміти працювати з гаджетами, нетбуками та комп’ютерними тестами, Google-сервісами; в) володіти комп’ютерною грамотністю; г) володіти інструментами інтерактивної дошки. 7. Добір електронних ресурсів. 8. Конструювання уроку на підставі хмарних сервісів, електронних видань або створення уроку за допомогою інструментів інтерактивної дошки. 9. Планування часу на кожний етап уроку. 10. Створення електронного конспекту уроку.
Висновки. Посилює інтерес до навчання. Відкриває нові можливості для роботи в класі та за його межами. Хмарні технології допомагають учням отримати більше знань та навичок з предмету, особливо при підготовці до самостійних та контрольних робіт, предметних олімпіад. Використання Інтернету дає учням право брати участь у соціальних процесах. Формує мережеву культуру учнів через саморозвиток та самоосвіту. Спонукає учнів створити власні ресурси, а отже і розвивати креативність
Корисні посилання. Ph. ET - СИМУЛЯЦІЇ https://phet.colorado.edu/uk/Інтерактивні вправи Learning. Apps https://learningapps.org/Презі (презентації) prezi.com. Презентації в Powtoon http://yakistosviti.com.ua/uk/5-servisiv-dlia-stvorennia-videoprezentatsii. Canva https://www.canva.com/templates/Канал про хімію і експерименти Thoisoi Інтерактивні картинки Thing. Link Інтерактивна дошка Padlet http://osnova.com.ua/items/item-november-2016/index_2.html. Відео про хімічні елементи і речовини The Periodic Videos10. ІНТЕРАКТИВНА КАРТА МІНЕРАЛЬНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ http://minerals-ua.info/golovna/interaktivni-karti-rodovishh-korisnix-kopalin/
Список використанних джерел. Закон України Про освіту [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19 Бабіч, М. І. Базовий технічний засіб навчання в середовищі інтерактив-них інформаційних технологій. — М. І. Бабіч, С. Ф. Ревін // Комп’ютер у школі та сім’ї. — 2005. — No 8. — С. 24–25. Воробйова, Л. Використання інтерактивної дошки на уроках хімії. — Л. Воробйова // Біологія і хімія у школі. — 2009. — No 5. — С.33–34. Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://mon.gov.ua/content/ Освіта/post-derzh-stan-(1).pdf Інформаційні та комунікаційні технології в освіті: монографія / Під редакцією: Бадарч Дендева — М. : ІІТО ЮНЕСКО, 2013. — 260.- С. 193–194.
Список використанних джерел 6. Концепція Нової української школи [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://mon.gov.ua/%D0%9 D%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0% BD%D0%B8%202016/12/05/konczepcziya.pdf 7. Сейдаметова, З. С. Хмарні технології та освіта. / З. С. Сейдаметова, Е. І. Аблялімова, Л. М. Меджитова. — Сімферополь: ДІАЙПІ, 2012. — 206 с. 8. Структура ІКТ-компетентності вчителів. Рекомендації ЮНЕСКО. Опу-бліковано в 2011 р. Організацією Об’єднаних Націй з питань освіти, науки і культури (ЮНЕСКО). — 95 с. 9. Цифрова компетентність сучасного вчителя Нової української школи: збірник тез-доповідей учасників всеукр.-наук.-практ. семінару (Київ, 28 лютого 2018 р.) / за заг.ред. О. Е. Коневщинської, О. В. Овчарук. — К. :Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України: Київ, 2018 — 61с.
Самостійна робота. Використовуючи подані сервіси, створити власний електронний ресурс і надіслати мені на електронну поштуoksana220719@gmail.com для перевірки. Cервісиhttps://www.mindmeister.com/ інтелект-картаhttps://learningapps.org/ інтерактивна вправаhttps://docs.google.com/forms/ тест на Google- Формі