Щоб зекономити час на уроці та мати змогу створити емоційне ставлення до навчальної інформації використовую презентацій POWER POINT, це підвищує ступінь наочності. В редактором WORD підготую картки із завданнями, а прогамі EXCEL та FNGraph будувати графіки функцій та лдіаграми,з ображуємо геометричні фігури.
Під час уроку в процесі вивчення нового матеріалу, знайомства з планіметричними і стереометричними об’єктами організовую роботу учнів з використанням програми Geogebra (, де учні зможуть самостійно побудувати потрібну фігуру, спираючись на власний досвід та теоретичні основи і досліджувати її властивості. Також пропоную самостійну дослідницьку роботу, експерементуючи з фігурами, та колективно обговорити результати. Для розв’язування прикладних задач можливим є перейти до роботи в парах, використовуючи віртуальний конструктор Geogebra [4]. Щораз змінюючи ролі учнів в парах, без актичної участі вчителя, однак з використанням заздалегідь підготовлених ним правил-орієнтирів та динамічних рисунків, учні самостійно “відкривають” для себе алгоритми розв’язання задач, виправляючи помилки один одного. Роль вчителя на такому занятті полягає в підтримці активного ритму урокута допомозі у роботі.
Під час проєктної роботи використовуємо сервіси GOOGLE, які дозволяють виконувати роботу синхронно та знаходячись на відстані від інших членів команди.
Для перевірки засвоєного матеріалу проводжу комп'ютерне тестування. Тут у нагоді стануть такі програми My Test та інтернет платформи Kahoot!, «Всеосвіта» та «На урок!», OnlineTestPad.
При застосуванні ІКТ реалізуються основні принципи активізації пізнавальної діяльності, на 1,5 % підвищується обсяг виконуваної роботи, збільшується зміна видів навчальної діяльності. За рахунок цього в учня формується позитивна мотивація засвоєння знань, розвивається асоціативне, критичне мислення, удосконалюються математичні, конструкторські та комбінаторні здібності, пам'ять, просторова уява, увага, моторика, створюється гарний настрій.