ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Про матеріал

Аналізуючи результати анкетування учнів, батьків та вчителів Чорноморського ліцею №3, можна зробити висновок, що пандемія та дистанційне навчання змінили життя більшосіт респондентів на 360 градісув, як в негативному так і в позитвному напрямку. Більшість з респондентів поскаржились, що дистанційне навчання погіршило психічний стан здоров'я, з'явились симптоми дипресії та нервового зриву. До головних недоліків учасників дослідження відносять необхідність оновити технологічні інструменти для якісного освітнього процесу, а також необхідність більше часу проводити біля екранів телефонів, планшетів, ноутбуків та комп'ютерів. Безперечно, синє сяйво гаджетів негативно впливають на здоров'я людини, впливають на режим сну. Дитяча нестабільна психіка піддіється величезному навантаженню і виливається часто агресією в бік оточуючих. Однак в 21 сторіччі уявити житя без гаджетів, інтернету та технологій, неможливо. Тоже единим виходом є тільки навчитись співіснувати, без шкоди для здоров'я, з швидко зростаючим темпом технологічного розвитку.

З появою інтернету у людей з'явився безпосредній доступ до різноманітних ресурсів як науковим так і розважальним. Потенціал розвитку таких іновацій в сфері освіти є дуже великий. В свою чергу я в своїй роботі намагалась розкрити деякі можливості використання іновацій на уроках біології, та показати, як впливають ітерактивні методити викладання на підготовку до уроку, а також на засвоєння учнями матеріалу.

pdf
Додано
30 січня 2022
Переглядів
272
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку