МЕТА:
ТЕМА: Застосування кількох способів розкладання многочлена на множники. Розв’язування вправ
МЕТА: - навчальна: формувати вміння учнів розкладати многочлени на множники, використовуючи різні способи розкладання;
ОБЛАДНАННЯ: таблиця «Формули скороченого множення».
ТИП УРОКУ: комбінований.
ПЛАН УРОКУ
ХІД УРОКУ
І. Організаційний етап.
1.1. Привітання.
1.2. Фіксація відсутніх учнів.
1.3. Перевірка готовності учнів до уроку.
ІІ. Перевірка домашнього завдання.
Перевірка наявності виконаного домашнього завдання та відповіді на запитання, які виникли в учнів при його виконання.
ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів.
V. Закріплення знань.
а) ; б) .
Розв’язання
а) ;
б) ;
г) .
2. Розкладіть на множники многочлени
а) ; б) ;
в) ; г).
Розв’язання
а) ;
б)
;
в) ;
г) .
3. Розкладіть многочлен на множники. Доведіть, що коли , то значення цього многочлена дорівнює нулю.
Розв’язання
Підставимо:
.
Самостійна робота
Варіант 1 Варіант 2
Розкладіть на множники многочлен
Кожне завдання оцінюється у 2 бали.
Розв’язання до варіанта 1.
;
Розв’язання до варіанта 2.
;
.
VI. Завдання додому
Виконати інший варіант самостійної роботи.
VIІ. Підбиття підсумків уроку.
З’ясування, які завдання викликали труднощі, відповіді на запитання учнів.
Запитання до класу