Застосування різних способів розкладання многочленів на множники

Про матеріал
Формування компетентностей: Предметна компетентність : вивчити формули скороченого множення: квадрат двочлена, різниця квадратів, сума і різниця кубів, куб суми і різниці двох виразів; домогтися свідомого розуміння учнями змісту формул скороченого множення; виробити вміння записувати, читати та застосовувати формули для розв'язування вправ; формувати вміння та навички застосовування цих формул для спрощення виразів, розв'язування рівнянь, доведення тотожностей, доведення подільності; формувати вміння ти навички виконувати розкладання многочленів на множники за формулами скороченого множення та із застосуванням декількох способів
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Застосування різних способів розкладання многочленів на множники. Самостійна робота. Урок 39 -40 06.02.20247-б ppt_x

Номер слайду 2

Предметна компетентність : вивчити формули скороченого множення: квадрат двочлена, різниця квадратів, сума і різниця кубів, куб суми і різниці двох виразів; домогтися свідомого розуміння учнями змісту формул скороченого множення; виробити вміння записувати, читати та застосовувати формули для розв'язування вправ; формувати вміння та навички застосовування цих формул для спрощення виразів, розв'язування рівнянь, доведення тотожностей, доведення подільності; формувати вміння ти навички виконувати розкладання многочленів на множники за формулами скороченого множення та із застосуванням декількох способів. Знати: формули скороченого множення: квадрат двочлена, різниця квадратів, сума і різниця кубів, куб суми і різниці двох виразів. Вміти: застосовувати формули скороченого множення для спрощення виразів, розв'язування рівнянь, доведення тотожностей, доведення подільності; розкладати многочлени на множники за формулами скороченого множення та із застосуванням декількох способів. Формування компетентностей :

Номер слайду 3

1)винесення спільного множника за дужки2)формули скороченого множення3)групування Методи Розкладання многочленів на множники. Обчислення значень виразів. Розв'язування рівнянь. Доведення подільності“шукай формулу”Прийоми виділення повного квадратаперегрупування

Номер слайду 4

Застосування формул скороченого множення. Приклад. Розв'яжіть рівняння х³ - 12х² + 36х = 0. Розв'язування рівнянь. Спрощення виразу й обчислення його значення при заданих значеннях змінних. Доведення подільностіПриклад. Доведіть, що 136 + 1 ділиться на 17. Приклад. Знайдіть значення виразу (3х+5)² - 9х², якщо х = -0,35.

Номер слайду 5

Тест 2 “ Формули скороченого множення. Розкладання на множники.”1. a² - 169 = … a) (13 – a)(13 + a); б) (a – 13)(a + 13); в) (a – 13)(a – 13); г) a(a – 169).2. Якщо a>0, b>0 і a² + 2ab + b² = 49, то a + b = … a) -7; б) 2401; в) 9; г) 7.3. a² - 18a + 81 = … a) (a - 3)²; б) a – 9; в) (a – 9)²; г) (a – 9)(a + 9).4. a³ + 125 = … a) (a – 5)(a² + 5a + 25); б) (a + 5)(a² - 5a + 25); в) (a + 5)(a² - 10a + 25); г) (a + 5)(a - 25); 5. a10 - a8 = … a) a8(a + 1)(a – 1); б) a8(a – 1); в) a8(a +1); г) a8(a + 1)².6. 64a30 - 80a15b 16 + 25b32 = … a) (8a15 – 5b30) 2; б) (4a15 – 5b16) 2; в) (8a28 – 5b30) 2; г) (8a15 – 5b16) 2.7. 6a² + 36a + 54 = … a) 36(a + 3)²; б) 6(a – 3)(a + 3); в) 6(a – 3)²; г) 6(a + 3)².8. - 64 + c² = … a) (8 – c)(8 + c); б) (4 – c)(4 + c); в) (c – 8)(c + 8); г) (c – 4)(c + 4).9. a² – 49 + a – 7 = … a) (a – 8)(a + 7); б) (a – 7)(a + 8); в) (a – 7)(a + 6); г) (a + 7)(a + 6).10. b² – a² – 22a – 121 = … a) (b – a – 11)(b + a + 11); б) (b – a + 11)(b + a + 11); в) (b + a – 11)(b + a + 11); г) (a – b – 11)(b + a + 11).

Номер слайду 6

Давайте подумаємо . . . Вставте пропущені вирази, розклавши многочлени на множники: a² - 25b²3p² + 6pq + 3q²2a³ - 16b³x² - xy + ax - ay?a + 5b??????????3mn + 24n – 9m – 72 m – 10m² + 25m³

Номер слайду 7

З’єднати лініями відповідні частини визначення. Розкладання многочлена на множники - це. Подання його у вигляді суми двох або кількох многочленів. Подання його у вигляді добутку двох або кількох одночленів. Подання його у вигляді добутку двох або кількох многочленів

Номер слайду 8

Які способи розкладання многочленів на множники ви знаєте?Винесення спільного множника за дужки. Застосування формул скороченого множення. Спосіб групування.

Номер слайду 9

Відновіть порядок виконання дій при розкладанні многочлена на множники способом групування. Щоб розкласти многочлен на множники способом групування, треба123 Винести у кожній групі спільний множник (у вигляді многочлена) за дужки. Згрупувати його члени так, щоб доданки в кожній групі мали спільний множник. Винести в кожній групі спільний множник у вигляді одночлена за дужки. АБВ

Номер слайду 10

Так чи ні 1) 𝒂𝟐+𝒃𝟐−𝟐𝒂𝒃=(𝒂−𝒃)𝟐 2) 𝐦𝟐+𝟐𝐦𝐧−𝐧𝟐=(𝐦−𝐧)𝟐 3) 𝟖𝟏−𝟏𝟎𝟎𝐩𝟐=(𝟗−𝟏𝟎𝐩)(𝟗+𝟏𝟎𝐩) 4) 𝟖𝟏+𝟏𝟎𝟎𝐩𝟐=(𝟗+𝟏𝟎𝐩)𝟐 5) 𝟏𝟔𝐱𝟐+𝟖𝟎𝐱𝐲+𝟐𝟓𝐲𝟐=(𝟒𝐱+𝟓𝐲)𝟐 6) 𝐚𝟑−𝟐𝟕=(𝐚−𝟑)(𝐚𝟐+𝟑𝐚+𝟗) 7) 𝟏+𝐱𝟑=(𝟏−𝐱)(𝟏+𝐱+𝐱𝟐) 

Номер слайду 11

Застосування кількох способів для розкладання многочленів на множники. Приклади: 1. 7a²b² – 7b4 = 7b²(a² – b²) = = 7b²(a – b)(a + b); 2. 6ac – 9c – 24abc + 36bc = = 3c(2a – 3 – 8ab +12b) = = 3c((2a–3) – 4b(2a–3)) = = 3c(2a–3)(1–4b);

Номер слайду 12

Застосування кількох способів для розкладання многочленів на множники3. x² – 6x – 16 = x² – 6x + 9 – 9 –16 = = (x – 3)² – 25 = (x–3–5)(x–3+5) = = (x – 8)(x + 2);4. x² – 2xy + y² – z² = (x–y)² – z² = = (x – y – z)(x – y + z).

Номер слайду 13

Розкласти многочлен на множники1) 3𝑎+12𝑏 = 2) 2𝑎+2𝑏+𝑎2+𝑎𝑏 = 3) 9𝑎2−16𝑏2=4) 4𝑎2−4𝑎𝑏+𝑏2 =5) 27𝑎3−1 =6) 𝑚3𝑛3+0,001 = 

Номер слайду 14

Перевір себе . . .1) 3𝑎+12𝑏 = 3(𝑎+4𝑏)2) 2𝑎+2𝑏+𝑎2+𝑎𝑏 = (2+𝑎)(𝑎+𝑏)3) 9𝑎2−16𝑏2 = (3𝑎−4𝑏)(3𝑎+4𝑏)4) 4𝑎2−4𝑎𝑏+𝑏2 = (2𝑎−𝑏)25) 27𝑎3−1 = (3𝑎−1)(9𝑎2+3𝑎+1)6) 𝑚3𝑛3+0,001 = 𝑚𝑛+0,1𝑚2𝑛2−0,1𝑚𝑛+0,01 

Номер слайду 15

Розкласти многочлен на множники36𝑎6𝑏3−96𝑎4𝑏4+64𝑎2𝑏5  

Номер слайду 16

Розкласти многочлен на множники36𝑎6𝑏3−96𝑎4𝑏4+64𝑎2𝑏5 4𝑎2𝑏3(3𝑎2−4𝑏)2 Винесення спільного множника за дужки;Формула скороченого множення. 

Номер слайду 17

𝑎2+2𝑎𝑏+𝑏2−𝑐2 

Номер слайду 18

𝑎2+2𝑎𝑏+𝑏2−𝑐2 𝑎+𝑏−𝑐𝑎+𝑏+𝑐Метод групування;Формули скороченого множення. 

Номер слайду 19

𝑦3−3𝑦2+6𝑦−8 

Номер слайду 20

𝑦3−3𝑦2+6𝑦−8 𝑦−2𝑦2−y+4 Метод групування;Формула скороченого множення; Винесення спільного множника за дужки. 

Номер слайду 21

Розв’язати рівняння1) 𝑥3−4𝑥=02) 𝑥3−10𝑥2+25𝑥=0 

Номер слайду 22

Чи є тотожністю рівність(𝑎−1)3−9𝑎−1=𝑎−1𝑎−4𝑎+2? 

Номер слайду 23

Домашнє завдання на множники, підготуватися до контрольної роботи, виконати вправи №811(5,6),816(1),818(1) Для ВЛАДИСЛАВА Домашнє завдання на множники, підготуватися до контрольної роботи, виконати вправи 810( 1,2) 799

Номер слайду 24

Бліц-тест1) У якому випадку вказано правильне розкладання многочлена на множники? 25(𝑥2−𝑦2) (5𝑥−5𝑦)(5𝑥+5𝑦)25𝑥2−25𝑦2= 25(𝑥−𝑦)(𝑥+𝑦) 25(𝑥−𝑦)2 

Номер слайду 25

2) Відновіть логічний ланцюжок А) 𝟐𝒚𝟑𝒚−𝒂+𝒂𝒃−𝒃𝒚; Б) 𝟐𝒚𝟑𝒚𝟏−𝒃−𝒂𝟏−𝒃; В) 𝟐𝒚𝟏−𝒃𝒚−𝒂; Г) 𝟐𝒚𝟒−𝟐𝒚𝟑𝒂+𝟐𝒚𝟑𝒂𝒃−𝟐𝒚𝟒𝒃1 А Який крок ви б додали? 2 Б3 В4 Г 

Номер слайду 26

До зустрічі

pptx
Додано
6 лютого
Переглядів
269
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку