Урок з математики для учнів 7 класу "Степінь"

Про матеріал
Розробка уроку з алгебри для учнів 7 класу на тему "Степінь" у вигляді презентації
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Степінь з цілим показником та його властивості

Номер слайду 2

«Перша умова, якої треба дотримуватися в математиці, – це бути точним, друга – бути чітким, і наскільки можливо, простим». Лазар Карно

Номер слайду 3

Запишіть у вигляді виразів, та обчисліть його: Два в степені три ? П’ять в степені чотири ? Одна третя до квадрату ? Чотири в степені три ?Математичний диктант 𝟐𝟑=𝟖 𝟓𝟒=𝟔𝟐𝟓 𝟏𝟑𝟐=𝟏𝟗 𝟒𝟑=𝟔𝟒 

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Степінь числа використовують, коли мають справу, як із дуже великими, так і дуже маленькими числами.

Номер слайду 6

Степінь у географіїтериторія України становить 6,037 ·105км2;Площа басейну Дніпра становить 5,04 ·105 км2;Площа Автономної Республіки Крим дорівнює 2,61 ·105 км2

Номер слайду 7

Степінь у біологіїМаса пташки колібрі дорівнює 1,7 ·10-3кг Найбільший звір фауни України зубр, його маса становить 1,2 ·103кг

Номер слайду 8

Степінь у фізиціШвидкість світла 3 · 105км/с

Номер слайду 9

1 ряд: 1000, 100, 10, 1, 110 , 1100 , 11000 .2 ряд: 103, 102, 101, 100, ? ? ?  Числові ряди

Номер слайду 10

103, 102, 101, 100, 10-1, 10-2, 10-3. Отже, 100 =1, 𝟏𝟎−𝟏=𝟏𝟏𝟎𝟏 , 𝟏𝟎−𝟐=𝟏𝟏𝟎𝟐 , і т.д.  Розв’язання

Номер слайду 11

1. 𝑎𝑚∗𝑎𝑛= ? 6. 𝑎0= ?, 0𝑛= ?2. 𝑎𝑚:𝑎𝑛= ? 7. 00= ?, 0−𝑛= ? 3. (𝑎𝑛)𝑚= ? 4. (𝑎𝑏)𝑛= ? 5. 𝑎𝑏𝑛= ?  Властивості степеня з цілим показником

Номер слайду 12

𝒂−𝒏=𝟏𝒂𝒏 Степінь з цілим від’ємним показником 𝒂𝒃−𝒏=𝒃𝒂𝒏 

Номер слайду 13

Обчисліть значення виразу:38−1+9−2−−2,60= ? 1) 831+192−−2,60 ; 2) 83+181−1 ; 3) 223−1+181=15581 . Робота в парах

Номер слайду 14

2. Виконай вправу і ти дізнаєшся, в якому році до н.е. виникло поняття степеня: Обчисліть: −50= ? 17−1= ? −8×2−3+30= ? 13−2−19−1= ? Робота в групах

Номер слайду 15

Поняття степеня виникло в сивій давнині. Збереглися глиняні таблички стародавніх вавілонян (близько 1700 років до н.е.), які містять записи таблиць квадратів і кубів та їх обернених значень. Вираз «квадрат числа» виник при обчисленні площі квадрата, а «куб числа» – при знаходженні об'єму куба. Відповідь

Номер слайду 16

Розділ 1. Вивчити §10 № 461, 465, 466 Вивчити основні властивості степенів з цілим ти натуральним показників. Домашнє завдання

pptx
Додано
13 лютого
Переглядів
236
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку