Застосування сучасних педагогічних технологій навчання як умова досягнення нової якості мовної освіти

Про матеріал
Застосування інтерактивних технологій навчання на уроках української мови (5 кл.)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Застосування сучасних педагогічних технологій навчання як умова досягнення нової якості мовної освіти. Луцюк Л. В.

Номер слайду 2

«Вчити себе самого – благородна справа, але ще більш благородна – вчити інших; до речі, останнє куди легше». Марк Твен

Номер слайду 3

Сучасні освітні технології-це. Проблемне навчання. Метод проєктів. Модульне навчання. Авторські технології педагогів-новаторів. Метод неформальної європейської освіти «Оксфордські дебати» ІКТ (інформаційно-комунікативні технології) Технологія створення ситуації успіху. Технології сумісної творчостіТехнології випереджаючого навчанняІнтерактивні технологіїТехнологія особистісно орієнтованого навчання. Технологія розвитку творчої особистості

Номер слайду 4

Що таке інтерактивні технології?Це організація засвоєння знань і формуванняпевних вмінь та навичок через сукупністьособливим способом організованихнавчально–пізнавальних дій, що полягають вактивній взаємодії учнів між собою тапобудові міжособистісного спілкування зметою досягнення запланованого результату.

Номер слайду 5

Wardwall - інтерактивні вправи та матеріали для роздруку. Wordwall можна використовувати для створення інтерактивних вправ і матеріалів для роздруку. Більшість шаблонів доступні в інтерактивному вигляді, а також у версії для роздруку.Інтерактивні вправи можна відтворювати на будь-якому веб-пристрої, наприклад, комп'ютері, планшеті, телефоні чи інтерактивній дошці. Учні та учениці можуть відтворювати їх самостійно, або це може робити вчитель чи вчителька в той час, як учні та учениці виконують вправу по черзі біля дошки. Матеріали можна роздрукувати з сайту або завантажити у вигляді файлу PDF. Їх використовують як додаток до інтерактивної вправи або як окрему вправу.

Номер слайду 6

Функції wardwall: Створення на основі шаблонів. Обрання іншого шаблону. Редагування будь-якої вправи. Обрання теми та параметрів. Підбір завдань для здобувачів освіти. Надання доступу вчителям. Розміщення на веб-сайті.

Номер слайду 7

Антоніми. Вставити на місці пропусків слова, що відповідають змісту. Готуй літом сани, а ____ воза. Ліпше совоє мале, ніж чуже ____. Далеко, та легко, а ____ та слизько.Із щастя та ____ скувалася доля. Багато диму - ____ тепла. Більше слухай, а ____ говори. Гірко поробиш - ____ з'їси. Знаєш - ____, не знаєш - мовчи. Порожня бочка гучить, а ___ мовчить. Краще погано їхати, ніж _____йти.

Номер слайду 8

https://wordwall.net/uk/resource/42523093

Номер слайду 9

Написання префіксів з-, с-Поділити на групи. Префікс с-Префікс з-...питати, ...мити, ...кропити, ...творити, ...казати, ...ганьбити, ...громадити, ...фотографувати,...шити, ...простити, ...мішати, ...корити, ...робити, ...хопити, ...сувати, ...киснути, ...бирати,...хвалити, ...ламати, ...бракувати

Номер слайду 10

https://wordwall.net/uk/resource/39447940

Номер слайду 11

Використання онлайн-сервісу «Learning. Apps» для активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках української мови. Learning. Apps – це не тільки сховище інтерактивних вправ, а й чудова педагогічна майстерня.

Номер слайду 12

«Learning. Apps». «Плюси» сервісу. Постійно розвивається. Можливість обміну інтерактивними вправами. Велика колекція готових вправ, розподіл їх за категоріями. Більше 25 видів шаблонів. Швидкість створення вправ, миттєва перевірка. Безкоштовний україномовний інтерфейс.

Номер слайду 13

Learning Apps  дозволяє реалізувати наступні види інтерактивних навчальних елементів: Знаходження відповідної пари. Класифікація, упорядкування, заповнення пропусків. Онлайн-ігри. Вікторини. Кросворди.

Номер слайду 14

Для роботи на платформі вчителю потрібен комп’ютер та Інтернет. Потрапляємо на платформу за адресою https://learningapps.org/

Номер слайду 15

Зареєструвавшись, можна не тільки користуватися великою базою готових завдань, які вже розроблені іншими педагогами з різних предметів, а і створювати власні авторські інтерактивні вправи. Особливості роботи із сервісом Learning Apps

Номер слайду 16

Пряме та переносне значення слів. Зіставте вислови. В яких із них слова вжито в прямому значенні, а в яких - у переносному? Краяти хліб. Білий сніг. Кришталева чаша. Сміялося дитя. Чорна земля. Діти йдуть. Срібне волосся. Краяти душу. Кришталева вода. Сміялося сонце. Білий день. Чорна душа. Дні йдуть. Срібна монета

Номер слайду 17

https://learningapps.org/display?v=pjz1jswoc23

Номер слайду 18

Фразеологізми. Дібрати до фразеологізму його відповідник.1. Зробити з мухи слона.2. Задерти носа.3. І слід пропав.4. Собаку з'їсти.5. Хоч лопатою горни. А. Як бджіл у вулику. Б. Пройти вогонь і воду. В. Кирпу гнути. Г. Як вітром здуло. Д. Згустити фарбу.

Номер слайду 19

https://learningapps.org/display?v=p30z615yt23

Номер слайду 20

Синоніми. Згрупуйте слова у колонках так, щоб усі мали одакове значення. Мислити. Чванитися. Дрімати. Сумувати. Спати. Журитися. Гоноритися. Гадати. Гордувати. Міркувати. Печалитися. Куняти. Тужити. Думати. Відпочивати. Пишатися

Номер слайду 21

https://learningapps.org/display?v=prrx37r4t23

Номер слайду 22

Онлайн-сервіс Kahoot! Безоплатний онлайн-сервіс Kahoot! дає змогу створювати інтерактивні навчальні ігри: вікторини, обговорення, опитування.Ідея цих вікторин полягає в тому, що учні одночасно відповідають на одні і ті ж запитання, змагаючись один з одним. Підсумком є рейтинг найкращих результатів. Аби розпочати роботу в сервісі, потрібно зареєструватися.

Номер слайду 23

Сервіс пропонує три форми гри. Мета, з якою збираєтеся створити гру, допоможе визначитися з формою: визначити рівень ознайомленості учасників із тією чи іншою темою чи рівень її розуміння − вікторина (Quiz); улаштувати дискусію з певного питання, презентувати ідею й отримати щодо неї «зворотній зв’язок» − обговорення (Discussion);зібрати думки, погляди учасників на ту чи іншу проблему − опитування (Survey).

Номер слайду 24

Можливості Kahoot!: Розраховано на участь у ній до 30 осіб. За кожну правильну відповідь нараховуються бали. Передбачає вибір правильної відповіді з числа запропонованих. Допомагає швидко перевірити знання учнів. Вікториною можна поділитися в соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+) або відправити посилання на тест електронною поштою.

Номер слайду 25

Звукове заначення букв я, ю, є, ї та щ. Згрупувати за твердженнями:«так» чи «ні»1. У словах СУНИЦЯ, ЛЮТИЙ, СУЗІР’Я букви я, ю, є позначають один звук.2. У словах ЗЛЯКАТИ, ЛЮЛЬКА, ЛЛЄТЬСЯ букви я, ю, є позначають два звуки.3. У словах СПІВАЄ, М'ЯТА, ЮШКА букви я, ю, є позначають один звук.4. У всіх словах букви я, ю, є позначають два звуки: КАР'ЄРА, РОЗІБ'Ю, ПОЯСНИТИ.5 . У словах СОНЯЧНИЙ, ВУЛИЦЯ, РАНОК однакова кількість звуків і букв.6. У словах СОНЕЧКО, ЩАСТЯ, ПІДЛІСТЬ однакова кількість звуків і букв.7. У словах ЩОСЬ, ЇДУТЬ, ЩАСТИТЬ букв більше, ніж звуків.8. У словах ДЗЕРКАЛО, ДЗЬОБ, ПІВЕНЬ букв більше, ніж звуків.

Номер слайду 26

https://create.kahoot.it/details/44d22087-baa9-4f72-bc2e-fb9f1ef1cdb8

Номер слайду 27

Значущі частини слова. Будова словаhttps://create.kahoot.it/details/226718e9-276c-4d02-8bcc-664cd783e518

Номер слайду 28

Bubbl.us – зручний онлайн-ресурс, за допомогою якого можна легко та швидко розробляти яскраві інтелект-карти. Ресурс умовно безкоштовний: ви можете вільно створити 3 mind maps, а от за більшу кількість доведеться заплатити. Переваги: робота в режимі онлайн; зручна навігація; доступ одразу для декількох учасників; можливість імпортувати готову карту до свого сайту чи блогу; мова ресурсу – англійська, проте інтерфейс дуже простий та реалізований за допомогою графічних зображень.

Номер слайду 29

Інтелект-карти – це унікальний і простий метод запам’ятовування інформації, що допомагає учням структурувати і правильно формулювати свої думки за допомогою створення «розумової карти» – свого роду плану, що складається з ключових слів, понять і термінів. Їх можна створювати на будь-якому уроці і на будь-якому етапі уроку за допомогою різних онлайн-програм.

Номер слайду 30

http://go.bubbl.us/d34042/70de?/Employee-Chart

Номер слайду 31

Genially – мультизадачний онлайн-сервіс для створення презентацій, інтерактивних зображень, карт, звітів, інфографік, вікторин, плакатів, відео, стрічок часу, ігор та віртуальних посібників… Сервіс містить понад тисячу різноманітних шаблонів, за допомогою яких можна швидко і без зайвих зусиль створювати інтерактивний контент. Є безкоштовна та платна версії. У базовій версії цілком достатньо шаблонів для створення робіт. 

Номер слайду 32

Антоніми. Зміст. Підручник. (Чорний – білий). Відеопояснення. (Зима – літо). Творча хвилинка. (Гаряче – холодне). Творче конструювання. (Добрий – злий). Авторська інтерактивна гра в програмі Wordwall «Відповідники». (Високий – низький). Дослідження-пошук. (Широкий – вузький). Авторські тести на платформі «Всеосвіта». (Правильно – неправильно). Оціни свою роботу. (Веселий – сумний).

Номер слайду 33

https://view.genial.ly/63b533358111150011167d0b/presentation-minimal-presentation

Номер слайду 34

Впровадження інновацій неможливе без педагога-дослідника, який володіє системним мисленням, розвиненою здатністю до творчості, сформованою й усвідомленою готовністю до інновацій.

Номер слайду 35

Дякую за увагу!

pptx
Додав(-ла)
Луцюк Лариса
Додано
18 січня 2023
Переглядів
979
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку