Завдання для дистанційного навчання. Частина 1 (2 клас)

Про матеріал
Завдання для дистанційного навчання. Частина 1. Навчальні предмети: Українська мова/Читання, "ЯДС" (ПРО), Математика.
Перегляд файлу

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ        Частина 1

 

Привіт, мій маленький друже.

Пригадай правила під час КАРАНТИНУ!!!

C:\Users\User\Desktop\ДІТЯМ ПРО КАРАНТИН.png

 

УКРАЇНСЬКА МОВА

(матеріали для перевірки завантажуй на мою пошту)

Пропоную сьогодні виконати наступні завдання:

Хвилинка каліграфії

Пропиши каліграфічно букви. Утвори слово та запиши його.

C:\Users\User\Desktop\В_vel_anim.gifC:\Users\User\Desktop\н_anim.gifC:\Users\User\Desktop\с_anim.gifC:\Users\User\Desktop\а_anim.gifC:\Users\User\Desktop\е_anim.gif

Запиши словникові слова, вставляючи пропущені букви.

Словник: в(е,и)дмідь, д(е,и)тина, дят(и,е)л, м(и,е)даль, к(и,е)шеня, кал(е,и)ндар.

У синю хмаринку одягни назви істот, а у зеленунеістот.

Вправа 1

  1. Прочитай текст. Добери заголовок. Спиши, вставляючи пропущені букви (е або и) зеленою ручкою. Усно добирай перевірні слова (форма однини чи множини; щоб на ненаголошений [е] або [и] падав наголос).  

____________

     Люблю я бродити по лісу, слухати шум д(е,и)рев. Сосна сухо виспівує вгорі. Крізь її віти з присв(е,и)стом пролітає вітер. Дуб густо ш(и,е)лестить металевим гудінням. Ніжно ворушать л(е,и)сточками осика і в(е,и)рба.

  1. Одягни у хмаринки слова*: зеленаіменники; синя прикметники;

червонадієслова; оранжеваслужбові слова.

  1. Випиши виділене слово, виконай зв-букв.аналіз.

* Повторити правила!!!

 

Відпочинь. Виконай гімнастику для очей

(перейди за посиланням)  https://www.youtube.com/watch?v=T9-CnfdD340

 

Вправа 2

http://kotygoroshko.com.ua/_dr/3/334.jpgЛАНЦЮЖКИ

Слова складаються в думки,

неначе кільця в ланцюжки.

Спробуй так слова зв’язати,

Щоб їх реченням назвати.

Співав, у, синьому, дзвінко, небі, жайворонок, весняному.

Волохаті, над, луговими, бджоли, квітами, літали. 

  1. Запиши складені речення. 
  2. Випиши виділене слово, виконай зв-букв.аналіз.

Відпочинь. Виконай руханку

(перейди за посиланням) https://m.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI

МАТЕМАТИКА

(матеріали для перевірки завантажуй на мою пошту)

Хвилинка каліграфії

Пропиши каліграфічно цифри. Утвори двоцифрові числа та запиши їх.

C:\Users\User\Desktop\2_anim.gif   C:\Users\User\Desktop\0_anim.gif   C:\Users\User\Desktop\7_anim.gif  (цифри записуй через клітинку)

Приклади

46 + 17                □ ‧ 4 = 28

100 – 37               8 ‧ □ = 56

100 – (72 : 8) – 43

(35 + 29) : (32 : 4)

Рівняння (пригадай правила*)

    42 : а = 6;          с : 4 + 25 = 87 – 53;

* Повторити правила!!!

Відпочинь. Виконай фізкультхвилинку для очей

(перейди за посиланням) https://www.youtube.com/watch?v=T9-CnfdD340

Задача

Скористайся інструкцією!!!

  1. Прочитай текст задачі.
  2. Які числа відомі?
  3. Що означає кожне число?
  4. Що в задачі невідомо?
  5. Які ключові слова потрібно записати в короткому записі?
  1. Запиши короткий запис.
  2. Розв’яжи задачу з поясненням (користуйся планом розв’язання).
  3. Запиши відповідь.

 

Альбом коштує 7 грн, а книжка – у 8 разів більше*. На скільки менше коштує альбом, ніж книжка?

План розв’язання:

  1. Скільки гривень коштує книжка?
  2. На скільки менше коштує альбом, ніж книжка?

* Повторити правила!!!

 

C:\Users\User\Dropbox\Знімки екрана\Знімок екрана 2020-03-28 16.08.30.pngC:\Users\User\Dropbox\Знімки екрана\Знімок екрана 2020-03-28 16.08.30.png

ІНТЕГРОВАНИЙ КУРС: «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»: природнича освітня галузь 

Тема 8 «РУХ і ЧАС»

Підручник – с. 76-80; с. 78, читати 5 разів+5 запитань до тексту.

Друкований зошит – с. 39-40

Посилання до завдань:

  1.  Пори року. Назви місяців

https://www.youtube.com/watch?v=R-SNu__l5h4&t=5s

  1. Місяці і пори року

https://www.youtube.com/watch?v=mBDU8UwJdpM

  1. Повітря та його властивості.

https://www.youtube.com/watch?v=gFLyWHVmGkQ&t=90s

  1. Сучасна фізкультхвилинка

«Corn Dance»

https://m.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI

  1. Термометри: види та способи застосування. 

https://www.youtube.com/watch?v=syMu4Mfxur0

Презентація «Рухи Землі, їх наслідки». 7 клас

 

РУХИ ЗЕМЛІ. ПОРИ РОКУ - Земля як планета - ЗЕМЛЯ - ПЛАНЕТА ... Через терени до зірок | Тест з астрономії – «На Урок»

 

 

УКРАЇНСЬКА МОВА 

Після кожної зупинки виконуй письмові завдання в робочий зошит.

Прочитай казку із зупинками, міркуваннями, передбаченнями.

До виділеного слова в першому абзаці добери спільнокореневі слова.

 

C:\Users\User\Dropbox\Знімки екрана\Знімок екрана 2020-03-29 16.36.16.png

C:\Users\User\Dropbox\Знімки екрана\Знімок екрана 2020-03-29 16.32.52.png

C:\Users\User\Dropbox\Знімки екрана\Знімок екрана 2020-03-29 16.33.17.png

Відпочинь. Заспівай пісню

(перейди за посиланням)   https://www.youtube.com/watch?v=sTiIeTFUesM

C:\Users\User\Dropbox\Знімки екрана\Знімок екрана 2020-03-29 16.33.59.png

C:\Users\User\Dropbox\Знімки екрана\Знімок екрана 2020-03-29 16.34.40.png

C:\Users\User\Dropbox\Знімки екрана\Знімок екрана 2020-03-29 16.35.16.png

Відпочинь. Виконай руханку

(перейди за посиланням) https://www.youtube.com/watch?v=wXU9KHKB47w

Після відпочинку розпочинай виконувати письмові завдання після кожної зупинки.

Уважно читай завдання.

Спочатку думай, а потім записуй.

У тебе все вийде.

Бажаю успіхів!

              

 

 

docx
Додано
11 квітня 2020
Переглядів
1133
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку