ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ Частина 2
Привіт, мій маленький друже.
Пригадай правила під час КАРАНТИНУ!!!
Пропоную виконати наступні завдання:
МАТЕМАТИКА
(матеріали для перевірки завантажуй на мою пошту)
Хвилинка каліграфії
Пропиши каліграфічно цифри в рядок.
Утвори двоцифрові числа та запиши їх з нового рядочка.
(цифри записуй через клітинку)
Усний рахунок Обчислюємо вирази в межах 100. Тренажер.
Перейди за посиланням https://learningapps.org/8254673
Приклади
100 – 9 ‧ 7 + 45 : 9
26 + 49 – 7 ‧ 8 + 100
35 – (54 + 18) : 8 + 48
(80 – 26) + (41 – 18) + 39
(37 + 63 – 19) : 9
Задача
Скористайся інструкцією!!!
|
|
У мами було 8 купюр по 10 гривень. Вона купила книжку за 37 гривень. Скільки гривень залишилося у мами?
Було - ? грн, 8 к. по 10 грн
Використала – 37 грн
Залишилося - ? грн
План розв’язання:
Відпочинь. Виконай фізкультхвилинку для очей
(перейди за посиланням) https://www.youtube.com/watch?v=T9-CnfdD340
Завдання * Пригадай!!!
1 грн – 19 коп.
1 хв – 24 с
6 дм – 2 дм 3 см
84 см = …дм …см
2 дм 9 см + 4 дм 8 см
Математичний тренажер. Знайди периметр (перейди за посиланням) https://learningapps.org/8101443
Завдання
Знайди сторону рівностороннього трикутника, якщо його периметр дорівнює 27 см. Накресли даний трикутник. |
Дано: АВС –рівностор. трикутник Р = 27 см Знайти: а = ? см |
Розв’язання: □ : □ = □ см Відповідь: Міркуй так…
Запам’ятай! Р трик. = а+а+а або а ‧ 3
|
Відпочинь. Виконай руханку
(перейди за посиланням)
https://m.youtube.com/watch?v=7pGnVGCLSsk
УКРАЇНСЬКА МОВА
(матеріали для перевірки завантажуй на мою пошту)
Хвилинка каліграфії
Пропиши каліграфічно букви. Утвори слово та запиши його (назва місяця).
|
|
|
|
|
? |
Запиши словникові слова, вставляючи пропущені букви.
Словник: ап(е,и)тит, ап(и,е)льсин, за(є,ї)ць, кап(и,е)люх, к(е,и)фір, кастр(ю,у)ля.
Відпочинь. Виконай руханку
(перейди за посиланням) https://www.youtube.com/watch?v=jqy7Rm8n4Fk
Вправа 2
Диктант
Запиши текст під диктування дорослого. Після перевірки виконай завдання. (Перевірка здійснюється синім олівцем)
Весна прийшла
У школі відчинили навстіж вікна. Сонячні зайчики гасали по класах. Легкий вітерець шелестів сторінками книжок. Із саду лине запах вогкої землі, торішнього листя. Настала справжня весна.
Розірвав крижані кайдани Південний Буг. З берега доносилось хлюпання весняної води. А пізніми вечорами чулися крики гусей у темному небі. Ніч приходила тепла і тиха.
Завдання:
1. Зроби звуко-буквений аналіз виділеного слова.
2. Встав пропущені букви, добираючи перевірні слова. Запиши парами. Познач корінь.
М..довий – ... .
Сл..вовий - ... .
3. До поданих слів добери антоніми. Запиши парами.
Голосний - ... .
Кричати - ... .
День - ... .
Відпочинь. Заспівай пісню
(перейди за посиланням) https://www.youtube.com/watch?v=oKDPCbvfB18
ІНТЕГРОВАНИЙ КУРС «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»: технологічна освітня галузь
(фотозвіт поробки завантажуй на мою пошту)
Родина пінгвінів (пластилін)
Родина пінгвінів може складатися із будь-якої кількості осіб.
Створюй не тільки розмір.
Очі пінгвінів можуть дивитися куди завгодно.
Експериментуй. Створюй різне та схоже.
ІНТЕГРОВАНИЙ КУРС «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»: природнича освітня галузь
(матеріали для перевірки завантажуй на мою пошту)
Тема 8 «РУХ і ЧАС»
«Як мандрують птахи?»
Підручник – с.81. Друкований зошит – с.41-42.
Пригадай!!!
|
|
Пропоную передивитися відео.
|
УКРАЇНСЬКА МОВА
(матеріали для перевірки завантажуй на мою пошту)
Прочитай заголовок оповідання.
Передбач за заголовком, про що йтиметься в оповіданні?
Читай оповідання з зупинками.
Після кожної зупинки Висловлюй свої передбачення. А що буде далі? А потім зроби висновок, чи виповнилося твоє передбачення.
Прочитай запитання в кінці оповідання.
Усно дай відповіді та виконай письмово останнє завдання в робочому зошиті.
Відпочинь. Виконай руханку
(перейди за посиланням) https://www.youtube.com/watch?v=wXU9KHKB47w
МИСТЕЦТВО
(фотозвіт рисунка завантажуй на мою пошту)
Малюємо Чебурашку, друга крокодила Гени
Під час малювання можна переглянути мультфільм
«Чебурашка и Крокодил Гена» — все серии подряд [HD] https://www.youtube.com/watch?v=aMHFMdAaBTQ
Спробуй намалювати на аркуші А-5 або в альбомі.
Розмалюй кольоровими олівцями.
Уважно читай завдання.
Спочатку думай, а потім записуй.
У тебе все вийде.
Бажаю успіхів!