Завдання для дистанційного навчання з історії 5-9 клас

Про матеріал
Завдання для дистанційного навчання з історії 5-9 клас. На період карантину згідно календарного планування 16.03-20.03.2020н.р.
Перегляд файлу

5 клас

Тема "Історія України в пам`ятках"

Завдання для самостійного опрацювання:

1. Повторити &17-21 c. 92-118

2. Переглянути відео "Історія України за 10 хв" НАТИСНИ ТУ

Перевір свої знання:

1.Вправа №1 "Знайди пару. Історія України в пам`ятках. 5 клас" НАТИСНИ ТУТ

2. Вправа № 2 "Стрічка часу. Розтавте події в хронологічній послідовності (за датами)"НАТИСНИ ТУТ

3. Вправа № 3. "Кросворд"НАТИСНИ ТУТ

Творчі завдання:

1.Перед вами шаблон сторінки Facebook. За поданим шаблоном та матеріалами з мережі Інтернет, створіть Facebook сторінку видатної історичної постаті у зошиті (Ольга, Святослав, Володимир Великий, Ярослав Мудрий, Данило Галицький, Богдан Хмельницький, Михайло Грушевський тощо). На сторінці повинна міститися коротка інформація про особу (біографія) та у віконці "Що нового?" написати чим прославилась історична постать (Приклад додається).

 

https://1.bp.blogspot.com/-a514lAfwpOM/XniC3xgZt1I/AAAAAAAABeg/D5-ebCmVhyUjTzobJ0Gc5flVyLXvDNZiACLcBGAsYHQ/s200/%25D1%2584%25D0%25B13.jpghttps://1.bp.blogspot.com/-hzjT1AzwthY/Xnz81IDYElI/AAAAAAAABfs/DxqBzB-W8bk_CFhZ8T_uBk_aL1MwstwCQCLcBGAsYHQ/s320/90756746_572056670323502_4345369209664962560_n.jpg

 

Тема "Дослідники історії"

Завдання для самостійного опрацювання:

1. Прочитати &24 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ

2. Переглянути відео "Чому Геродот батько історії?" НАТИСНИ ТУТ
3. Переглянути відео "Обличчя української історії. Михайло Грушевський" НАТИСНИ ТУТ

Перевір свої знання:

1.Вправа №1 "Знайди історичне поняття" НАТИСНИ ТУТ

2. Вправа № 2 "Вгадай історичне поняття чи історичну постать"НАТИСНИ ТУТ

Практична робота

Дослідження історичних джерел — важлива й відповідальна справа. Зрозуміти послідовність роботи історика вам допоможе така пам’ятка.За допомогою пам’ятки укладіть повідомлення про будь-яку з історичних подій (фактів) з історії України чи вашої родини (приклад: спорудження Софіївського собору, Друга світова війна, Революція Гідності тощо).
https://1.bp.blogspot.com/-_P7Ce7YXh2s/XnzrlGL3nEI/AAAAAAAABfU/nTpSzdXSlCU2PM6xpZ0O-oMGtV-FMfSsgCLcBGAsYHQ/s400/90793313_206590264111804_6625877761577713664_n.jpghttps://1.bp.blogspot.com/-TTziCQhiTYY/XnzwbFQFWwI/AAAAAAAABfg/oHOGU0uPubsnvnmE5Qy2zhM8ot_uMm3SwCLcBGAsYHQ/s320/%25D1%258F%25D0%25BD%25D0%25BD.jpg 

 

6 клас

Тема "Культура Давнього Риму"

Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте &50 c.186-189
2. Переглянути відео "Архітектура і будівництво" НАТИСНИ ТУТ
3. Переглянути відео "3d реконструкція Стародавній Рим"НАТИСНИ ТУТ

Перевір свої знання:


1.Вправа №1 "Знайди слово" НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа № 2 "Вкажи назву фото" НАТИСНИ ТУТ
3. Вправа № 3. "Кросворд"НАТИСНИ ТУТ

Тема "Виникнення та поширення християнства"

Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте &51 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ
2. Переглянути відео "Виникнення християнства" НАТИСНИ ТУТ
3. Переглянути відео "3d реконструкція Стародавній Рим"НАТИСНИ ТУТ

Перевір свої знання:

1.Вправа №1 "Стрічка часу" НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа № 2 "Вкажи назву фото" НАТИСНИ ТУТ
3. Вправа № 3. "Кросворд"НАТИСНИ ТУТ

Тема "Кризові явища в Римській імперії та її поділ"

Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте &52 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ
2. Переглянути відео "Поздняя Римская империя. Диоклетиан и Константин. (рус.) История древнего мира"НАТИСНИ ТУТ
 

Перевір свої знання:

1.Вправа №1 "Вставте пропуски в текст" НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа № 2 "Гра перщий мільйон" НАТИСНИ ТУТ

Творчі завдання:

1.Перед вами шаблон сторінки Facebook. За поданим шаблоном та матеріалами з мережі Інтернет, створіть Facebook сторінку видатної історичної постаті у зошиті (Діоклетіана чи Константина). На сторінці повинна міститися коротка інформація про особу (біографія) та у віконці "Що нового?" написати чим прославилась історична постать (Приклад додається).

https://1.bp.blogspot.com/-a514lAfwpOM/XniC3xgZt1I/AAAAAAAABeg/D5-ebCmVhyUjTzobJ0Gc5flVyLXvDNZiACLcBGAsYHQ/s320/%25D1%2584%25D0%25B13.jpghttps://1.bp.blogspot.com/-exn9RLGRnfk/XniJJwTQi6I/AAAAAAAABes/sprIoDPYRvcmib6yZaEpOETY8kcuPAarACLcBGAsYHQ/s320/90511273_211058173575938_4213039029597241344_n.jpg


7 клас

Тема "Середньовічна культура Західної Європи"

Завдання для самостійного опрацювання:

1. Прочитайте &15 c.142-155

2. Переглянути відео "Середньовічна культура Західної Європи" НАТИСНИ ТУТ    НАТИСНИ ТУТ

3. Переглянути відео "Подорож Середньовіччям" НАТИСНИ ТУТ

Перевір свої знання:

1.Вправа №1 "Знайди пару" НАТИСНИ ТУТ

2. Вправа № 2. "Кросворд"НАТИСНИ ТУТ

Тема "Практичне заняття. "Середньовічні школи та університети"

Завдання для самостійного опрацювання:

1. Прочитайте документ "ІЗ ПОСТАНОВИ ПАПСЬКОГО ЛЕГАТА ПРО СТУДЕНТІВ І МАГІСТРІВ ПАРИЗЬКОЇ ШКОЛИ (1215 Р.)" ст.157 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ

2. Переглянути відео "Середньовічні школи та університети" НАТИСНИ ТУТ  

3. Переглянути презентацію НАТИСНИ ТУТ

Перевір свої знання:

1.Вправа №1 "Вставте тект у пропуски" НАТИСНИ ТУТ

2. Вправа № 2. "Дайте опис картинці"НАТИСНИ ТУТ
3. Вправа № 3 "Гра "Перший мільйон""НАТИСНИ ТУТ

Тема "Українські землі у складі Великого князівства Литовського"

Завдання для самостійного опрацювання:

1. Прочитайте &19 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ

2. Переглянути відео "Українські землі у складі Великого князівства Литовського" НАТИСНИ ТУТ    

 

Перевір свої знання:

1.Вправа №1 "Що або кого зображено на фото?" НАТИСНИ ТУТ

2. Вправа № 2. "Встав пропущений текст чи дати"НАТИСНИ ТУТ
3. Вправа № 3. "Кросворд "НАТИСНИ ТУТ


8 клас

Тема "§ 28. Церковне життя. Культура наприкінці XVII — у першій половині XVIII ст."

Завдання для самостійного опрацювання:

1. Прочитайте & 28  або електронна версія підручника НАТИСНИ ТУТ

2. Переглянути відео "Культура наприкінці XVII — у першій половині XVIII ст "НАТИСНИ ТУТ   НАТИСНИ ТУТ

Перевір свої знання:

1.Вправа №1 "Вкажи історичну пам`ятку"НАТИСНИ ТУТ

2. Вправа № 2. "Кросворд"НАТИСНИ ТУТ

Тема "Просвітництво і промислова революція."

Завдання для самостійного опрацювання:

1. Прочитайте & 22 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ

2. Переглянути відео "Культура наприкінці XVII — у першій половині XVIII ст "НАТИСНИ ТУТ   НАТИСНИ ТУТ

Перевір свої знання:

1.Вправа №1 "Гра "Перший мільйон""НАТИСНИ ТУТ

2. Вправа № 2. "Знайди пару "Промислова революція"НАТИСНИ ТУТ
3. Вправа № 3 "Заповни пропуски у тексті"НАТИСНИ ТУТ
4. Вправа № 4. "Що за подія або хто зображений на фото?"НАТИСНИ ТУТ
5. Вправа № 5 "Кросворд"НАТИСНИ ТУТ

9 клас

Тема "Суспільно-політичне життя на західноукраїнських землях у 60-80-ті рр. ХІХ ст."

Завдання для самостійного опрацювання:

1. Прочитайте &21 c.181-189 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ

2. Переглянути відео "Західноукраїнські землі у складі Австро-Угорщини в другій половині ХІХ ст."НАТИСНИ ТУТ   НАТИСНИ ТУТ

 

Перевір свої знання:

1. Вправа № 1. "Кросворд"НАТИСНИ ТУТ

2. Вправа №2"Тести"НАТИСНИ ТУТ

Тема "Радикальний рух у Галичині. Особливості суспільно-політичного життя в Буковині та Закарпатті в другій половині ХІХ ст."

Завдання для самостійного опрацювання:

1. Прочитайте &22 https://learningapps.org/display?v=pekuov7a320 підручникаНАТИСНИ ТУТ

2. Переглянути відео "Перші політичні партії на Західній Україні"НАТИСНИ ТУТ  "Громадсько-політичні рухи в Західній Україні в др. пол. ХІХ ст." НАТИСНИ ТУТ  НАТИСНИ ТУТ
3. Прочитати "УЧАСТЬ ІВАНА ФРАНКА В СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНОМУ РУСІ ГАЛИЧИНИ КІНЦЯ XIX - ПОЧАТКУ XX СТ." НАТИСНИ ТУТ

Перевір свої знання:

1. Вправа № 1. "Гра "Перший мільйон"НАТИСНИ ТУТ

2. Вправа №2"Хто зображений на фото"НАТИСНИ ТУТ
3. Вправа № 3 "Заповни пропуски. Утворення політичних партій"НАТИСНИ ТУТ
4. Вправа № 4 "Стрічка часу"НАТИСНИ ТУТ

Творчі завдання:

1.Перед вами шаблон сторінки Instagram. За поданим шаблоном та за опрацьованим матеріалом, узагальніть вивчене та  спробуйте написати пост "Радикальний рух у Галичині. Особливості суспільно-політичного життя в Буковині та Закарпатті в другій половині ХІХ ст" у зошиті (замалювавши шаблон сторінки. Фото можна "завантажити" (замалювати) таким, яке відповідає темі уроку).

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сичова Валентина Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
31 березня 2020
Переглядів
2101
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку