5 клас
Тема "Історія України в пам`ятках"
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Повторити &17-21 c. 92-118
2. Переглянути відео "Історія України за 10 хв" НАТИСНИ ТУ
Перевір свої знання:
1.Вправа №1 "Знайди пару. Історія України в пам`ятках. 5 клас" НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа № 2 "Стрічка часу. Розтавте події в хронологічній послідовності (за датами)"НАТИСНИ ТУТ
3. Вправа № 3. "Кросворд"НАТИСНИ ТУТ
Творчі завдання:
1.Перед вами шаблон сторінки Facebook. За поданим шаблоном та матеріалами з мережі Інтернет, створіть Facebook сторінку видатної історичної постаті у зошиті (Ольга, Святослав, Володимир Великий, Ярослав Мудрий, Данило Галицький, Богдан Хмельницький, Михайло Грушевський тощо). На сторінці повинна міститися коротка інформація про особу (біографія) та у віконці "Що нового?" написати чим прославилась історична постать (Приклад додається).
Тема "Дослідники історії"
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитати &24 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ
2. Переглянути відео "Чому Геродот батько історії?" НАТИСНИ ТУТ
3. Переглянути відео "Обличчя української історії. Михайло Грушевський" НАТИСНИ ТУТ
Перевір свої знання:
1.Вправа №1 "Знайди історичне поняття" НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа № 2 "Вгадай історичне поняття чи історичну постать"НАТИСНИ ТУТ
Практична робота
Дослідження історичних джерел — важлива й відповідальна справа. Зрозуміти послідовність роботи історика вам допоможе така пам’ятка.За допомогою пам’ятки укладіть повідомлення про будь-яку з історичних подій (фактів) з історії України чи вашої родини (приклад: спорудження Софіївського собору, Друга світова війна, Революція Гідності тощо).
6 клас
Тема "Культура Давнього Риму"
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте &50 c.186-189
2. Переглянути відео "Архітектура і будівництво" НАТИСНИ ТУТ
3. Переглянути відео "3d реконструкція Стародавній Рим"НАТИСНИ ТУТ
Перевір свої знання:
1.Вправа №1 "Знайди слово" НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа № 2 "Вкажи назву фото" НАТИСНИ ТУТ
3. Вправа № 3. "Кросворд"НАТИСНИ ТУТ
Тема "Виникнення та поширення християнства"
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте &51 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ
2. Переглянути відео "Виникнення християнства" НАТИСНИ ТУТ
3. Переглянути відео "3d реконструкція Стародавній Рим"НАТИСНИ ТУТ
Перевір свої знання:
1.Вправа №1 "Стрічка часу" НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа № 2 "Вкажи назву фото" НАТИСНИ ТУТ
3. Вправа № 3. "Кросворд"НАТИСНИ ТУТ
Тема "Кризові явища в Римській імперії та її поділ"
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте &52 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ
2. Переглянути відео "Поздняя Римская империя. Диоклетиан и Константин. (рус.) История древнего мира"НАТИСНИ ТУТ
Перевір свої знання:
1.Вправа №1 "Вставте пропуски в текст" НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа № 2 "Гра перщий мільйон" НАТИСНИ ТУТ
Творчі завдання:
1.Перед вами шаблон сторінки Facebook. За поданим шаблоном та матеріалами з мережі Інтернет, створіть Facebook сторінку видатної історичної постаті у зошиті (Діоклетіана чи Константина). На сторінці повинна міститися коротка інформація про особу (біографія) та у віконці "Що нового?" написати чим прославилась історична постать (Приклад додається).
7 клас
Тема "Середньовічна культура Західної Європи"
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте &15 c.142-155
2. Переглянути відео "Середньовічна культура Західної Європи" НАТИСНИ ТУТ НАТИСНИ ТУТ
3. Переглянути відео "Подорож Середньовіччям" НАТИСНИ ТУТ
Перевір свої знання:
1.Вправа №1 "Знайди пару" НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа № 2. "Кросворд"НАТИСНИ ТУТ
Тема "Практичне заняття. "Середньовічні школи та університети"
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте документ "ІЗ ПОСТАНОВИ ПАПСЬКОГО ЛЕГАТА ПРО СТУДЕНТІВ І МАГІСТРІВ ПАРИЗЬКОЇ ШКОЛИ (1215 Р.)" ст.157 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ
2. Переглянути відео "Середньовічні школи та університети" НАТИСНИ ТУТ
3. Переглянути презентацію НАТИСНИ ТУТ
Перевір свої знання:
1.Вправа №1 "Вставте тект у пропуски" НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа № 2. "Дайте опис картинці"НАТИСНИ ТУТ
3. Вправа № 3 "Гра "Перший мільйон""НАТИСНИ ТУТ
Тема "Українські землі у складі Великого князівства Литовського"
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте &19 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ
2. Переглянути відео "Українські землі у складі Великого князівства Литовського" НАТИСНИ ТУТ
Перевір свої знання:
1.Вправа №1 "Що або кого зображено на фото?" НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа № 2. "Встав пропущений текст чи дати"НАТИСНИ ТУТ
3. Вправа № 3. "Кросворд "НАТИСНИ ТУТ
8 клас
Тема "§ 28. Церковне життя. Культура наприкінці XVII — у першій половині XVIII ст."
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте & 28 або електронна версія підручника НАТИСНИ ТУТ
2. Переглянути відео "Культура наприкінці XVII — у першій половині XVIII ст "НАТИСНИ ТУТ НАТИСНИ ТУТ
Перевір свої знання:
1.Вправа №1 "Вкажи історичну пам`ятку"НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа № 2. "Кросворд"НАТИСНИ ТУТ
Тема "Просвітництво і промислова революція."
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте & 22 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ
2. Переглянути відео "Культура наприкінці XVII — у першій половині XVIII ст "НАТИСНИ ТУТ НАТИСНИ ТУТ
Перевір свої знання:
1.Вправа №1 "Гра "Перший мільйон""НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа № 2. "Знайди пару "Промислова революція"НАТИСНИ ТУТ
3. Вправа № 3 "Заповни пропуски у тексті"НАТИСНИ ТУТ
4. Вправа № 4. "Що за подія або хто зображений на фото?"НАТИСНИ ТУТ
5. Вправа № 5 "Кросворд"НАТИСНИ ТУТ
9 клас
Тема "Суспільно-політичне життя на західноукраїнських землях у 60-80-ті рр. ХІХ ст."
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте &21 c.181-189 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ
2. Переглянути відео "Західноукраїнські землі у складі Австро-Угорщини в другій половині ХІХ ст."НАТИСНИ ТУТ НАТИСНИ ТУТ
Перевір свої знання:
1. Вправа № 1. "Кросворд"НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа №2"Тести"НАТИСНИ ТУТ
Тема "Радикальний рух у Галичині. Особливості суспільно-політичного життя в Буковині та Закарпатті в другій половині ХІХ ст."
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте &22 https://learningapps.org/display?v=pekuov7a320 підручникаНАТИСНИ ТУТ
2. Переглянути відео "Перші політичні партії на Західній Україні"НАТИСНИ ТУТ "Громадсько-політичні рухи в Західній Україні в др. пол. ХІХ ст." НАТИСНИ ТУТ НАТИСНИ ТУТ
3. Прочитати "УЧАСТЬ ІВАНА ФРАНКА В СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНОМУ РУСІ ГАЛИЧИНИ КІНЦЯ XIX - ПОЧАТКУ XX СТ." НАТИСНИ ТУТ
Перевір свої знання:
1. Вправа № 1. "Гра "Перший мільйон"НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа №2"Хто зображений на фото"НАТИСНИ ТУТ
3. Вправа № 3 "Заповни пропуски. Утворення політичних партій"НАТИСНИ ТУТ
4. Вправа № 4 "Стрічка часу"НАТИСНИ ТУТ
Творчі завдання:
1.Перед вами шаблон сторінки Instagram. За поданим шаблоном та за опрацьованим матеріалом, узагальніть вивчене та спробуйте написати пост "Радикальний рух у Галичині. Особливості суспільно-політичного життя в Буковині та Закарпатті в другій половині ХІХ ст" у зошиті (замалювавши шаблон сторінки. Фото можна "завантажити" (замалювати) таким, яке відповідає темі уроку).