10 клас https://padlet.com/olya03011966/7vmvo8ck7mmh
|
Завдання |
Формат виконання |
Методичний коментар |
Бразилія Паоло Коельйо (нар. 1947). «Алхімік». Значення творчості П. Коельйо для сучасності. Пошуки сенсу буття в романі «Алхімік». Поняття «своя доля», «призначення», «мрія душі», «смисл існування». Система образів (пастух Сантьяго, Фатіма, Мельхиседек, Алхімік). Мотиви й образи світової культури у творі. Ознаки роману-притчі.
|
1.Прочитайте вислови з роману-притчі та, використовуючи посилання https://app.bannersnack.com/banner-creator/ , додайте на постер інші, що спонукали вас про щось замислитися. Поясніть власний вибір.
|
Постер |
Завдання рекомендовано для використання на етапі аналізу художнього тексту. Воно сприяє розвитку вміння інтерпретувати прочитаний твір сучасності , пошукової діяльності та розвитку ключових компетентностей: інформаційно-цифрової , соціальної та громадянської обізнаності та самовираженню у сфері культури.
|
2.Подивіться колаж, з’ясуйте зв'язок між зображеннями та замініть знак питання відповідним зображенням. Аргументуйте свій вибір. Створіть аналогічний колаж за посиланням https://mycollages.ru/app/?id=81#save Нагадування: колаж-питання - це прийом який полягає у завершенні композиції на певну тему, в основі якої лежить конкретна ідея. |
Колаж - питання |
Учитель має можливість використовувати дане завдання під час вивчення теми «Мотиви та образи світової культури» на мотиваційному та підсумковому етапах уроку, для самостійної або групової роботи на уроці або в позаурочний час. Завдання сприяє розумінню зв’язку творчості сучасного письменника з літературою різних часів та народів; дозволяє акумулювати власне уявлення про причинно-наслідкові зв’язки; сприяє розвитку інформаційно-цифрової , соціальної та громадянської компетентностей та обізнаності та самовираженню у сфері культури. |
|
3. Подивіться «Притчу про чотири свічки» за посиланням. https://www.youtube.com/watch?v=qDWTdUTqmb0 Яка ідея є спільною для цієї притчі та роману – притчі «Алхімік»? |
Твір - есе |
Учитель може використати дане завдання у якості підсумкової роботи. Завдання сприяє розвитку творчої уяви, вмінню критично оцінювати загальнолюдські якості, робити висновки та враження від прочитаного. Під час його виконання формуються такі ключові компетентності: спілкування державною мовою, інформаційно-цифрова, соціальна та громадянська. |