10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

Завдання для дистанційного навчання. Зарубіжна література. 10 клас. Паоло Коельйо . «Алхімік».

Про матеріал
Матеріал містить завдання , які вчитель має можливість використовувати під час дистанційного навчання при вивченні творчості бразильського письменника Паоло Коельйо. Вони рекомендовані для використання як на етапі аналізу художнього тексту, так і на мотиваційному та підсумковому етапах уроку, для самостійної або групової роботи на уроці або в позаурочний час. Цікавий формат виконання завдань: постер, колаж-питання, твір -есе.
Перегляд файлу

10 клас   https://padlet.com/olya03011966/7vmvo8ck7mmh

 

Завдання

Формат виконання

Методичний коментар

Бразилія

Паоло Коельйо (нар. 1947). «Алхімік».

Значення творчості П. Коельйо для сучасності. Пошуки сенсу буття в романі «Алхімік». Поняття «своя доля», «призначення», «мрія душі», «смисл існування». Система образів (пастух Сантьяго, Фатіма, Мельхиседек, Алхімік). Мотиви й образи світової культури у творі. Ознаки роману-притчі.   

 

1.Прочитайте вислови з роману-притчі та, використовуючи посилання

https://app.bannersnack.com/banner-creator/ ,

додайте  на постер  інші, що спонукали вас про щось замислитися. Поясніть власний вибір.

 

Постер

Завдання рекомендовано для використання на етапі аналізу художнього тексту. Воно сприяє розвитку вміння інтерпретувати  прочитаний твір сучасності , пошукової діяльності та  розвитку ключових компетентностей:

інформаційно-цифрової , соціальної  та громадянської обізнаності та самовираженню у сфері культури.

 

2.Подивіться колаж,  з’ясуйте  зв'язок між  зображеннями та замініть знак питання відповідним зображенням.

Аргументуйте свій вибір.

Створіть аналогічний колаж за посиланням

https://mycollages.ru/app/?id=81#save

Нагадування: колаж-питання - це прийом який полягає у завершенні композиції на певну тему, в основі якої лежить конкретна ідея.

Колаж - питання

Учитель має можливість використовувати дане завдання під час вивчення теми «Мотиви та образи світової культури» на мотиваційному та підсумковому етапах уроку, для самостійної або групової роботи на уроці або в позаурочний час. Завдання сприяє розумінню зв’язку творчості сучасного письменника з літературою різних часів та народів;

дозволяє акумулювати власне уявлення про причинно-наслідкові зв’язки; сприяє розвитку

інформаційно-цифрової , соціальної  та громадянської компетентностей та обізнаності та самовираженню у сфері культури.

3. Подивіться «Притчу про чотири свічки» за посиланням. https://www.youtube.com/watch?v=qDWTdUTqmb0

Яка ідея є спільною для цієї притчі та роману – притчі «Алхімік»?

Твір - есе

Учитель може використати дане завдання у якості підсумкової роботи. Завдання  сприяє розвитку творчої уяви, вмінню критично оцінювати загальнолюдські якості, робити висновки та враження від прочитаного. Під час його виконання формуються такі ключові компетентності: спілкування державною мовою, інформаційно-цифрова, соціальна та громадянська.

 

 

doc
Додано
26 травня
Переглядів
112
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку