Позаурочний виховний захід до Міжнародного дня студента. ДУЕЛЬ-ШОУ: ХТО ЗВЕРХУ?

Про матеріал
Популярна серед молоді шоу-програма «Хто зверху?» - це позитивна інтелектуально-розважальна дуель чоловічого і жіночого світів, що складається з бліцопитувань, різних конкурсів та змагальних ігор, стала основою для створення та проведення розважально-позаурочного заходу, адаптованого варіанту для навчального закладу, одноіменної шоу-програми з освітньо-виховним характером. Очікуваними результатами заходу є активізація розумової діяльності, формування учнівської ініціативності, та творчості, відкриття акторських талантів, налаштування активної життєвої позиції, а також згуртовування колективної діяльності учнів та педагогічних працівників закладу.
Перегляд файлу

КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«ОЛЕКСАНДРІЙСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ»

 

 

 

 

Позаурочний виховний захід

до  Міжнародного дня студента

дуель-шоу

 

Автор:

Лукомська І.О.,

викладач англійської мови

І категорії

 

Матеріали заходу підготували та провели:

 

Сценарист та Ведуча 1: викладач англійської мови І категорії - Лукомська Ірина Олексіївна;

 

Режисер та Суддя:  завідувач бібліотекою - Молотюженко Вікторія Володимирівна;

 

Ведуча 2:  майстер виробничого навчання 12 розряду - Тягній Аліна Володимирівна;

 

Відповідальний за підготовку та монтаж відеоряду (презентації):  викладач професійно-теоретичної підготовки І категорії – Рітченко Олена Євгеніївна;

 

Відповідальний за оформлення сцени, забезпечення реквізитом для конкурсів та розсадку глядачів на дівчат та хлопців: майстер виробничого навчання 12 розряду І категорії – Стороженко Аріна Олексіївна;

 

Відповідальний за звук: майстер виробничого навчання 12 розряду І категорії – Орєшкін Ігор Євгенович;

 


Зміст

 

 

  1. Вступ

 

  1. Методичні рекомендації

 

  1. Змістовна частина: Перебіг заходу

 

  1.   Вступна частина: Підготовка до гри

 

  1.   Основна частина: Хід гри

 

  1.   Заключна частина: Підведення підсумків

 

  1. Список джерел

 

  1. Додатки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вступ

День студента — свято України, що відзначається щорічно 17 листопада і воно припадає також на Міжнародний день студентів. Відповідно до указу президента України "Про День студента" від 16 червня 1999 р. № 659/99 - це свято встановлено «…на підтримку ініціативи студентської молоді України…».

В Україні святкують День студента. Дата була заснована 17 листопада 1946 року на Всесвітньому конгресі студентів у Празі в пам'ять про розправу над чеськими студентами-патріотами.

28 жовтня 1939 в окупованій Чехословаччині празькі студенти і викладачі вийшли на демонстрацію, щоб відзначити річницю утворення держави. Однак фашистські підрозділи розігнали збори. Під час бійки був застрелений студент медичного факультету Ян Оплетал.

Удень похорону студента (15 листопада) на вулиці вийшли сотні людей. Підсумком імпровізованій акції протесту став арешт десятків демонстрантів. Вранці 17 листопада німецькі окупанти оточили гуртожитки і заарештували понад тисячу студентів. Всі вони були переправлені до концентраційного табору в Заксенхаузен. Дев'ять осіб есесівці стратили у тюремних стінах у празькому районі Рузіне.

Зазначимо, що в Україні день студента подекуди відзначають двічі - 17 листопада та 25 січня. Друга дата пішла з Росії - спочатку 25 січня святкували день народження Московського університету, потім дата стала неофіційним днем студентів, а з 2005 року отримала офіційний статус, як День російського студентства.

 

 

 

 

 


МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

Інтернет та інші загальнодоступні засоби масової інформації на кшталт традиційних радіо, телебачення чи друкованих мас-медіа, а також сучасне динамічне і бурхливе життя стали вагомою складовою інформаційно-розважальної індустрії України, передумовою кардинальних змін форм та методів організації заходів у навчальному закладі.

Залишається непохитною орієнтація на освітню, розвиваючу і виховну мету, забезпечення активної участі учнів у заходах, оволодіння ними мистецтва самовираження, самопрезентації, навичками взаємодопомоги та згуртованості колективу.

Популярна серед молоді шоу-програма «Хто зверху?» - це позитивна інтелектуально-розважальна дуель чоловічого і жіночого світів, що складається з бліцопитувань, різних конкурсів та змагальних ігор, стала основою для створення та проведення розважально-позаурочного заходу, адаптованого варіанту для навчального закладу, одноіменної шоу-програми з освітньо-виховним характером.

Очікуваними результатами заходу є активізація розумової діяльності, формування учнівської ініціативності, та творчості, відкриття акторських талантів, налаштування активної життєвої позиції, а також згуртовування колективної діяльності учнів та педагогічних працівників закладу.

Використання ігрової форми та методів стимулювання діяльності і поведінки сприяють створенню невимушеності атмосфери, викликають приємні емоції, несподівані сюрпризи та креативні витребеньки – це досить вдалий мікс для позитиву та піднесеного настрою, що сприятиме комунікативному входженню у колектив, утвердженню учасників серед своїх однолітків, розкриттю здібностей учнів. Тобто, допоможе учням стати впевненішими у собі, позбутися комплексів, відчути радість і насолоду від своєї діяльності. Такий захід, безумовно, згуртовує колектив, об'єднує однодумців.
 

 


дуель-шоу: «Хто зверху?»

ВИХОВНА МЕТА:

Виховувати повагу, гуманізм у стосунках, доброзичливість, великодушність,  взаєморозуміння у колективі та гідність.

ФУНКЦІЇ:

освітня: активізувати розумову діяльність, ініціативність та активну життєву позицію, формувати вміння використовувати знання на практиці;

орієнтовна: розвивати пізнавальні здібності учнів, кмітливість, увагу, уяву, цілеспрямованість, наполегливість в досягненні мети, інтерес до знань, творчу активність, вміння швидко та раціонально приймати рішення, логічно мислити, працювати в команді;

спрямовуюча: формувати дружні, товариські відносини, вміння працювати у групі, виховувати потяг до вдосконалення своїх знань, умінь та навичок.

МЕТОДИЧНА МЕТА:

Визначити ефективність та актуальність впровадження у виховну практику ігрових інтелектуальних масових заходів, як засобу активізації розумової діяльності, формування учнівської ініціативності, та творчості, відкриття акторських талантів, налаштування активної життєвої позиції, а також згуртовування колективної діяльності учнів та педагогічних працівників навчального закладу.

Форма проведення: стимулювання діяльності і поведінки, ігрова з мультимедійними технологіями;

МЕТОДИ проведення: за видом діяльності: ігрові, навчальні та комунікативні; за якісним складом і кількістю об’єктів (суб’єктів) роботи: масові, групові та індивідуальні; за будовою: складні методи; формування практичної діяльності; інтерактивні

Обладнання: комп'ютер, звукова апаратура, мікрофони, проектор або телевізор; 2 столи для учасників, 2 скатерті та зображення чоловічих та жіночих ніг по 4 пари для оформлення залу;

Обладнання для конкурсів:

  • літери формату А1 (по 2 об’єднані стрічками)  для юнаків (АВ, АІ, РС, ТК) та для дівчат (МФ, ОА, ИР, КШ) на конкурс «Збери літери»;
  • телефон та навушники з фонограмою двох пісень на конкурс «Вгадай назву»: Світлана Лобода – «Твои глаза» та Оля Полякова «Шлепки»;
  • 2 зображення формату А0 з вирізом обличчя для конкурсу «Хто я?»;
  • слюсарні інструменти (6 шт.), предмети та приналежності для макіяжу (6 шт.) окремо назви на невеликих аркушах паперу для встановлення відповідності у конкурсі «Обмін ролями»;
  • великі цифри: 1,2,3,4 - формату А1 на конкурс «Студенти в ряд»;

Мультимедійне забезпечення: презентації Microsoft Power Point до кожного конкурсу;

Дидактичне забезпечення: питання для бліцопитувань

Очікувані результати:

  • створення невимушеності атмосфери та отримання позитивних емоцій;
  • сприяння комунікативному входженню у колектив та утвердженню учасників серед своїх однолітків;
  • розкриття здібностей та талантів учнів;
  • формування впевненості у собі;
  • згуртування колективу та об'єднання однодумців.

Місце проведення: актовий зал, прикрашений в стилі телешоу «Хто зверху?»,

Правила гри: У шоу беруть участь дві команди – хлопці та дівчата. Щоб перемогти, команди повинні давати правильні відповіді на питання, поставлені ведучими та виконувати відповідно заявленим умовам завдання.

Дуель чоловічого і жіночого світів ділиться на 8 раундів, що складаються з бліцопитувань, різних конкурсів та ігор. Переможець визначається у фінальному, восьмому раунді, де бали переможця зростають удвічі. Команда складається з чотирьох учасників дівчат та 4 хлопців.

Особливості організації: В актовій залі відповідальний зустрічає і розсаджує учнів заздалегідь відповідно: дівчата і хлопці окремо, так вболівальники кожної команди формують фан-клуб своєї команди.


Перебіг заходу

І. ВСТУПНА ЧАСТИНА: ПІДГОТОВКА ДО ГРИ.

Спокійна музика для привітання

Фанфари

Учень. Доброго дня, дорогі друзі.

Учениця.  Доброго дня, студенти, викладачі, гості.

Учень. Вітаємо вас із Міжнародним днем студента й зичимо вам щастя, успіхів, добра і любові, звершень у навчанні, благополуччя, злагоди та миру!

Учениця.   Студентські роки – найпрекрасніший період  в житті кожної людини. Молоді, юні, енергійні та запальні колишні школярі перетворюються на сміливих, впевнених, винахідливих та компромісних студентів. 

Учень. А яке ж студентське життя без екзаменів?

Учениця.  Ось, погляньте, як же проходять такі екзаменаційні будні…

Сценка Б-16 Каріна та Владислав «На екзамені» (4-5 хв.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Грає музика «Хто зверху?»

Виходять ведучі

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА: ХІД ГРИ

Ведучий 2.  Дякуємо вам за спогади. Так, справді, екзаменаційна сесія, студентські будні та свята залишаються у пам’яті кожної дорослої людини назавжди.

Ведучий 1.  А ми, у цей незвичайний день вітаємо вас на нашому училищному святі - другому етапі дуель-шоу «Хто зверху?»

Ведучий 1.  Покровителем, наставником та захисником наших хлопців буде: Аліна Володимирівна.

Ведучий 2. А дівчат - Ірина Олексіївна. Тож сьогодні команди будуть виборювати своє місце під сонцем. Минулий двобій був не легкий для обох команд. Але все-таки дівчата виявилися найспритнішими, а хлопці поступилися прекрасній половині, і тим самим вкотре підтвердили своє чоловіче благородство.

Ведучий 1. Цей батл непростий, бо в нім змагаються найталоновитіші та найспритніші учні нашого закладу. І досягти успіху зможе лише та команда, яка зможе показати всі свої знання та уміння, проявити неабиякий талант.

Ведучий 2. Хто ж найкращий, хлопці чи знову дівчата? Цілий рік ми чекали, щоб все ж таки довести дівчатам, що керує світом холодна розсудливість хлопців. І сьогодні дівчата в цьому переконаються!

Ведучий 1.  Р. Кіплінг хоч і чоловік, але точно зауважив – «Жіноча здогадка має більшу точність, ніж чоловіча упевненість». Тому не раджу бути занадто упевненими у своїй перемозі!

Ведучий 2 .  Наші суперечки та конкурсні змагання  розсудить спостережливий та справедливий суддя і вирішить кому сьогодні вдягти лаври перемоги. Суддя нашого сьогоднішнього шоу – Молотюженко Вікторія Володимирівна, привітаємо її оплесками.

Ведучий 1.  Народна мудрість говорить про те, що саме жінки правлять світом, а цей конкурс доведе ще раз, що дівчата головні. Отже, представляю вам команду чарівних та непередбачуваних дівчат!

Грає музика шоу «Хто зверху?»(дівчат)

Далі дівчата виходять по одній в центр, поклоняються, ведучий 2 оголошує імена учасників, всі займають свої місця.

Ведуча 2. Звісно, чарівність наших дівчат вражає, але перед вами дуже сильні супротивники, справжні умільці, приборкувачі норовливих та непередбачуваних – це наші випробовувачі долі – наші хлопці. Зустрічайте оплесками наших джентльменів!

Грає музика шоу «Хто зверху?» (хлопців)

Хлопці виходять по одному в центр, поклоняються, ведучі оголошують імена учасників.

Музика початку раунду

Ведучий 1.

Отже, Раунд №1. «ЧИ ЗНАЄТЕ ВИ НАС

Умови конкурсу. Перше завдання для хлопців. Чи добре ви знаєте дівчат? Правильна відповідь оцінюється у 10 балів.

Ловіть запитання:

Хто дає багато обіцянок? Дівчата чи хлопці?

ЧАС

Правильна відповідь - (хлопці)

Музика на відповідь

 

Ведучий 2.

А ось, вам завдання у відповідь, для дівчат. Чи добре дівчата знають, хлопців? Правильна відповідь оцінюється у 10 балів.

Завдання: Хто частіше спізнюється? Дівчата чи хлопці?

ЧАС

Правильна відповідь - (дівчата)

Музика на відповідь

Ведучий 1. Ти знаєш,  от я, молилась Богу, щоб він дав мені гарного чоловіка, а мій чоловік не молився, тому йому дісталось те, що дісталось, а що дісталось нам за І раунд зараз дізнаємося.

Суддя підведіть підсумки, будь ласка.

Музика на відповідь (хлопці /дівчата)

Бонусні питання

Для дівчат- Скільки% чоловіків оцінюють жінок за бальною оцінкою? (44%)

Для хлопців - Скільки % жінок не фарбують нігті на ногах взимку? (41%)

 

Ведучий 2. Тобто, якщо живеш сам, тому постійно їси ці нестерпні макарони, але коли ти живеш із жінкою, то кожного вечора куштуєш з любов’ю приготовані нею спагеті. Так по вашому?lol Суддя скажіть нам своє враження…

 

Суддя підводить підсумки.

Музика початку раунду

Ведучий 1. Добре, оголошуємо Раунд №2. «ЗБЕРИ ЛІТЕРИ»

Умови. У вас є 60 секунд на те, щоб побудувати слова із чотирьох літер, відповідаючи на поставлені запитання. Запрошуємо першою команду дівчат.

Оцінювання. Перемога у раунді оцінюється у 10 балів.

Ведучий 2.

Запитання для дівчат (МФ, ОА, ИР, КШ)                                                         ЧАС

  1. Він прикрашає чоловіка? (шрам)
  2. Для рибок щодня треба сипати …? (корм)
  3. Він і солдатський і весільний? (марш)
  4. На голові шапка, а на шиї? (шарф)
  5. Щоб зробити котлети потрібен? (фарш)
  6. Том – це кіт, а Джері - …? (миша)
  7. Чоловічий парадний костюм? (фрак)

Ведучий 1.

А тепер питання для хлопців. Готові?       ЧАС

Запитання для юнаків (АВ, АІ, РС, ТК)

  1. Із чого роблять свічки ? (віск)
  2. В супермаркеті касир вигукує: вільна …? (каса)
  3. Зійшовся клином білий …? (світ)
  4. Дніпро, Дністер, Інгулець – це … (ріка)
  5.  І брат і … (сват)
  6. Пишете його на вільну тему, або як я провів літо ? (твір)
  7. Столицею якої країни є Багдад ? (Ірак)

Ведучий 2. Ніщо так не прикрашає жінку, як вдало підібраний чоловік. Отож, підведемо підсумок за другий раунд. Суддя, скажіть ваше вагоме слово…

Суддя підводить підсумки.

Музика на відповідь (хлопці /дівчата)

Бонусні питання

Для дівчат- Скільки% хлопців вважають, що жінка повинна сидіти вдома? (44%)

Для хлопців - Скільки% жінок вважають, що життя після 30 років тільки починається? (68%)

  • Пані суддя…

Суддя підводить підсумки.

 

Ведучий 1. Кажуть, що дім чоловіка – це його фортеця…

Ведучий 2.  Так, це ж чоловіки!!! Ваша гордість та захист!!!

Ведучий 1. … але це тільки зовні. Всередині найчастіше це дитяча кімната, у якій він мріє про машинку на управлінні.

Музика початку раунду

Ведучий 2. Раунд №3. «ВГАДАЙ НАЗВУ»

Умови. У навушниках один учасник команди слухає пісню. Потім показує за допомогою жестів, міміки (без озвучення) своїй команді. Команда повинна за 90 секунд відгадати назву пісні або хоча б заспівати частину її слів.

Оцінювання: Правильна відповідь – 10 балів.

Ведучий 1. Першими виконують завдання хлопці.

Вдягають навушники!

Светлана Лобода – «Твои глаза»

 

ЧАС

Музика на відповідь (хлопці /дівчата)

Ведучий 2. Жінки – це труднощі з якими чоловіки люблять боротися.

А тепер у грі беруть участь дівчата, ось ваша пісня.                          Навушники!

Завдання для дівчат.

Вдягають навушники

Оля Полякова «Шлепки»

ЧАС

Музика на відповідь (хлопці /дівчата)

Ведучий 1. А Ви знали, що кава викликає агресію? Ось ми вчора в кафе з подругами випили пляшку шампанського, а чоловік вдома 2 чашечки кави. Ви навіть не уявляєте, як агресивно він себе вів ... коли я вранці повернулася додому ...

Ведучий 2.  Будь-яка жінка – актриса, тому сцена їй просто необхідна, якщо не театральна, то хоча б сімейна.

Вельмишановна пані суддя, які справи у наших команд? Оголосіть результати нашої битви…

Суддя підводить підсумки.

Музика на відповідь (хлопці /дівчата)

Бонусні питання

Для дівчат- Скільки відсотків чоловіків готові залишатися холостяками? (22%)

Для хлопців - Скільки % дівчат вважають себе гарнішою за свою подругу? (55%)

  • Пані суддя…

Суддя підводить підсумки.

Ведучий 1. Головний секрет хороших сімейних відносин: проходячи повз дружини - поцілуй її. Ти все одно повз йдеш ... а їй приємно.

Ведучий 2. Ви знаєте, а мені здається, що якщо справжня жінка - рідкісна досконалість, то справжній чоловік - це досконала рідкість.

Музика початку раунду

Тож, Раунд №4. «ХТО Я?». Умови: Один учасник повинен ставити будь-які запитання до своєї команди, в свою чергу вони можуть відповідати йому лише «так» або «ні». Протягом 90 секунд учасник від команди має вгадати те, що зображено на малюнку, і хто він на ньому.

Правильна відповідь оцінюється 10 балів.

Завдання для дівчат.

ЧАС

Музика на відповідь (хлопці /дівчата)

Ведучий 1. Всі жінки хочуть, щоб їх «розуміли», але ніхто не хоче, щоб їх розкусили.

Настала черга для вас, хлопці, тепер ми змусимо вас понервувати і помріяти ким ви себе уявляєте на малюнку. 90 секунд, хто ви на зображенні, без підказок і натяків. Не забувайте про дозволені відповіді: «так» і «ні».

Завдання для хлопців.

ЧАС

Ведучий 2. А що нам може сказати наша пані суддя? Хоча вона любується красою наших дівчат, а закохана-то в чоловічий розум! Враховуючи результати раунду чотири, та за всі раунди разом, шановна пані суддя, чи ми заробили достатньо балів, щоб показати хто тут зверху?

Суддя підводить підсумки.

Музика на відповідь (хлопці /дівчата)

Бонусні питання

Для дівчат- Скільки % чоловіків не одружаться, якщо кохана не подобається мамі? (23%)

Для хлопців - Скільки% жінок готові кинути роботу за ради вас? (41%)

 

Ведучий 2. Пацан сказав, пацан зробив!

Ведучий 1.  А якщо пацан не зробив? То, пацан ще раз сказав! А от жіноча мудрість в сукупності з жіночої хитрістю, дає такий ефект, який не може дати ні одну вищу освіту. Пані суддя, ваша черга знову

Суддя підводить підсумки.

Музика початку раунду

І у нас …Раунд №5. «ОБМІН РОЛЯМИ»

Умова: В цьому раунді учасники мають виконати завдання протягом 60 секунд з яким, зазвичай, краще справляється протилежна стать. Оцінювання: Перемога у раунді – 10 балів.

Завдання для дівчат. Вказати правильні назви поданих вам інструментів та викруток.

ЧАС

Музика на відповідь (дівчата)

Ведучий 1.  З неповторним чоловіком не гріх і повторити ...
Виявляється, вислів "мужик сказав - мужик зробив" правильно звучить так: "Мужик сказав. Жінка нагадала. Жінка нагадала. Жінка нагадала. Жінка нагадала. Жінка дістала. Мужик зробив". І саме зараз зроблять і хлопці!

Завдання для хлопців. Вам потрібно відгадати та назвати предмети, якими користуються жінки для макіяжу та зачіски.

ЧАС

Музика на відповідь (хлопці)

Ведучий 2. Жінка - берегиня вогнища, в якому спалюється сімейний бюджет ...

lol Пані суддя скажіть нам, чи болить ваше серденько за наших хлопців, чи щось змінилося у нашому училищі кардинально? Ми сподіваємося на вашу справедливість. Я думаю, ви розумієте про що я.

Суддя підводить підсумки.

 

Ведучий 1. Якщо ви думаєте, що жінки не вибухають, спробуйте кинути одну з них!

Музика на відповідь (хлопці /дівчата)

Бонусні питання

Для дівчат- Скільки % чоловіків дозволяють фліртувати з іншими? (27%)

Для хлопців - Скільки відсотків жінок після розриву стосунків знищують спільні фото? (19%)

  • Пані суддя…

Суддя підводить підсумки.

Музика початку раунду

Отже, Раунд №6. «СТУДЕНТИ в РЯД»

Умови: Потрібно виставити учасників протилежної команди в ряд від 1 до 4 за певними критеріями. Час на виконання 90 секунд. Перемога у раунді оцінюється у 10 балів.

Завдання для хлопців. Поставити дівчат відповідно

  • у кого з них найвищий зріст
  • місяців у які вони народилися (потім вони знімуть підбори).

ЧАС

Музика на відповідь (хлопці)

Ведучий 1. Справжній чоловік повинен прокидатися з думкою: "О, Боже, моїй дружині нічого вдягти ..."

 

 

Ведучий 2.

Завдання для дівчат: Поставити хлопців, у відповідності у кого з них найбільший розмір мозку, тобто окружність голови

ЧАС

Музика на відповідь (дівчата)

Ведучий 1. Для щастя жінці потрібен чоловік, а ще краще 4, які будуть стояти вряд  ось так…

Ведучий 2. ……. lol Отож, ми наближаємося до омріяного Олімпу тому, нам треба дізнатися по скільки ж балів отримали команди. Пані суддя, вам слово.

Суддя підводить підсумки.

Музика на відповідь (хлопці /дівчата)

Бонусні питання

Для дівчат- Скільки % чоловіків мають свою заначку? (86%)

Для хлопців - Скільки % дівчат вміють готувати борщ? (22%)

 

  • Пані суддя, який ваш висновок?

Музика початку раунду

Ведучий 2. Раунд №7. «Якого роду?»

Умови: Ведучий ставить по черзі запитання кожному учаснику команди. Відповідати потрібно лише «ЖІНОЧОГО» або «ЧОЛОВІЧОГО» роду. Для відповідей кожній команді відводиться по 60 секунд.

Оцінювання: Кожна правильна відповідь – 10 балів.

Ведучий 2. Чоловік, який удає, що не розуміє жінокblindзначно економніший. Тому, що багато чоловіків витрачають гроші на дурницю. А дурниця ще й вередує і запитує: "А ти точно мене любиш?", І взагалі поводиться по-свинськи. Отож розпочнемо, питання для дівчат.

Час пішов:

  1. Кому з українців англійський поет Байрон присвятив поему? Ч (Мазепі);
  2. Жорж Санд чоловік чи жінка? Ж
  3. Хто з правителей Київської Русі першим прийняв християнство? Ж (Княгиня Ольга)
  4. Чия присутність на кораблі приносить біду (Жінки);
  5. Хто з України виграв Євробачення 2016? Ж (Джамала)
  6. Хто винайшов телефон? Ч (Шарль Бурслем)
  7. Хто є власником будинку на курячих ніжках? Ж (баба Яга).
  8. Якого письменника хвилювало питання: Хіба ревуть воли як ясла повні? Ч Панас Мирний
  9. Декілька сполучених між собою комп'ютерів? Ж (локальна мережа);
  10.  Хто є правителем найменшої країни світу? Ч (папа Римський)
  11.  Ділянка пам’яті комп’ютера, призначена для тимчасового зберігання при операціях копіювання та переміщення об’єктів? Ч (буфер обміну);
  12. Тичинка у квітів це - репродуктивний орган? Чоловічий

 

Ведучий 1. Вигадали це подружжя! Коли я питаю свого чоловіка, що він хоче на вечерю, то він завжди не вгадує. Тому, я гадаю, що справжньому чоловікові достатньо няні. Ну, хлопці тримайтеся, ваша черга! Починаємо!

Час пішов:

  1. Викладач історії нашого училища? Ч (Оксана Миколаївна);
  2. Яка фігурка прикрашає капот Ролс Ройса? Ж  (летюча жін. фігурка)
  3. Яке імя носить найближча до Сонця планета? Ч (Меркурій)
  4. Хто з героїв українських мультфільмів рахував слоненят? Ч – Петрик П’яточкін
  5. Згідно з етикетом, хто сідає в машину першим? Жінка
  6. Основний пристрій для введення інформації? Ж (клавіатура);
  7. Хто автор «Кайдашевої сімї» Ч (Іван Нечуй-Левицький)
  8.  Хто любить очима? Чоловік;
  9. Хто загинув першим Ромео чи Джульєтта? Ж
  10.  Чий обов’язок посадити дерево, побудувати будинок та виростити сина? Ч
  11.  Якого роду термін, що об’єднує: Google, Rambler, Yandex? ЖІН (пошукова система)?
  12.  Марко Вовчок – чоловік чи жінка? Жінка;

Ведучий 2. Не кажіть жінці, що негідні її любові, вона і так це знає.

 Я вважаю, що наші хлопці найкращі? Розсудіть нас пані суддя.

Суддя підводить підсумки.

Музика на відповідь (хлопці /дівчата)

Ведучий 1. Жіноча логіка - кінець чоловічої психіки ...

Бонусні питання

Для дівчат - Скільки % чоловіків вважають дружину своїм другом? (18%)

Для хлопців - Скільки % жінок вміє водити машину? (31%)

  • Пані суддя скажіть нам що-небудь втішне на останок.

Суддя підводить підсумки.

Музика початку раунду

Раунд №8. «ФІНАЛ»

Умови: Хто правильно та швидше зробить завдання цього раунду, то бали тієї команди подвоюється.

Ведучий 2. Команда, що програє цей конкурс втрачає все.

Завдання. Вам необхідно правильно відповісти на питання скільки навчальних аудиторій (кабінетів) є у нашому навчальному закладі. На це вам 60 секунд.

Грає швидка, весела музика

Ведучий 1. Капітани команд просимо вас зачитати ваші варіанти.

 

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА: ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ.

Ведучий 2. Правильна відповідь 17. На завершення ми просимо суддю встановити справедливість у цьому залі, та оголосити переможців.

Суддя підводить підсумки.

Музика на відповідь (хлопці /дівчата)

Ведучий 1. Незважаючи на всі перемоги та поразки, не забувайте, що дівчатка і жінки взагалі не можуть жити без чоловічої уваги та приємних сюрпризів.

Ведучий 2. А ви дівчата, також не забувайте, що без хлопців у вас не буде цих приємностей. І взагалі, хочу сказати, що врешті решт один без одного ми мало чого варті.

Разом: Тож, миру вам та злагоди! Зі святом!

 

 

 

 


Список джерел:

 

  1. http://www.zverhu.novy.tv.
  2. http://tsn.ua/ukrayina/v-ukrayini-sogodni-den-studenta.html
  3.  http://svetawise.blogspot.com/p/blog-page_84.html
  4. http://my-dictionary.ru/words-of-4-letters

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТКИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бонусні питання:

 

  1. Для дівчат- Скільки% чоловіків оцінюють жінок за бальною оцінкою? (44%)

Для хлопців - Скільки % жінок не фарбують нігті взимку? (41%)

 

  1. Для дівчат- Скільки% чоловіків оцінюють жінок за бальною оцінкою? (44%)

Для хлопців - Скільки % жінок не фарбують нігті взимку? (41%)

 

  1. Для дівчат- Скільки% чоловіків вважають, що жінка повинна сидіти вдома і стерегти сімейне вогнище? (44%)

Для хлопців - Скільки% жінок вважають, що життя після 30 років тільки починається? (68%)

  1. Для дівчат- Скільки відсотків чоловіків готові залишатися холостяками? (22%)

Для хлопців - Скільки % дівчат вважають себе гарнішою за свою подругу? (55%)

 

  1. Для дівчат- Скільки % чоловіків не одружаться, якщо кохана не подобається мамі? (23%)

Для хлопців - Скільки% жінок готові кинути роботу за ради вас? (41%)

 

  1. Для дівчат- Скільки % чоловіків дозволяють фліртувати з іншими? (27%)

Для хлопців - Скільки відсотків жінок після розриву стосунків знищують спільні фото? (19%)

 

  1. Для дівчат- Скільки % чоловіків ховають свою заначку від дружини? (86%)

Для хлопців - Скільки % дівчат вміють готувати борщ? (22%)

 

  1. Для дівчат- Скільки % чоловіків вважають дружину своїм другом? (18%)

Для хлопців - Скільки % жінок вміє водити машину? (31%)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

docx
Додано
23 травня 2020
Переглядів
2056
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку