Завдання для контролю знань з дисципліни
«Організація і технологія торговельних процесів»
Тема: «Організаційна побудова і розвиток роздрібної торгової мережі»
1. Оберіть вірне визначення терміну. 1 – (А, Б, В, Г…)
1. Торгове місце |
А. Загальна сукупність стаціонарних, нестаціонарних, пересувних, віртуальних суб'єктів роздрібного продажу товарів і послуг, об'єднаних за територіальною ознакою. |
2. Роздрібна торговельна мережа |
Б. Об'єктивний процес добору ефективних у технічному, технологічному, економічному змістах зразків торговельних підприємств і одиниць для забезпечення високорентабельної діяльності за умови створення максимальних зручностей для покупців. |
3. Типізація роздрібних торговців |
В. Магазин самообслуговування загальноміського значення з торговельною площею понад 3000 м2, з максимально широким асортиментом (більше ніж 15 тисяч асортиментних позицій) продовольчих і непродовольчих товарів. |
4. Гіпермаркет |
Г. Магазин загальноміського значення, торговельною площею понад 1500 м2, з різноманітним асортиментом (більше ніж 5000 асортиментних позицій) непродовольчих товарів. |
5. Універмаг |
Д. Відособлене, спеціально обладнане місце поза магазином (зазвичай на продовольчих і непродовольчих ринках) для здійснення роздрібного продажу товарів з додержанням чинних правил торгового обслуговування населення і порядку розрахунку з покупцями. |
6.Мерчандайзинг |
Е. Внутрішній простір будівлі або приміщення у будівлі яке архітектурно й художньо озлоблене. |
7. До підсобних приміщень відносяться |
Ж. Художнє вирішення, яке забезпечує формування естетичних і функціональних властивостей даного об'єкта. |
8. До приміщень для приймання, зберігання і підготовки товарів до продажу відносять… |
З. Розвантажувальні рампи, приміщення для приймання товарів, комори. У продовольчих магазинах, крім того, можуть бути холодильні камери, приміщення для фасування, комплектування попередніх замовлень, експедиції для приймання товарів у нічний час. |
9. Дизайн магазину |
І. Комплекс заходів, спрямованих на оптимізацію підготовки товарів до продажу, привернення уваги покупців та спонукання їх до здійснення імпульсивних покупок. Основою мерчандайзингу є механічне, фізичне розміщення та викладання товарів у місці продажу. |
10. Інтер'єр магазину |
К. Приміщення для зберігання і ремонту тари, контейнерів, інвентарю. У них розміщують експедиції для доставки товарів покупцям додому. У цю групу також уходять приміщення для зберігання обладнання, інвентарю, пакувальних матеріалів, для приймання посуду, рекламно - оформлювальна майстерня тощо. |