Завдання для контролю знань з дисципліни «Організація і технологія торговельних процесів»

Про матеріал
Завдання для контролю знань з дисципліни «Організація і технологія торговельних процесів» до теми: «Організаційна побудова і розвиток роздрібної торгової мережі» для студентів спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»
Перегляд файлу

Завдання для контролю знань з дисципліни

«Організація і технологія торговельних процесів»

Тема: «Організаційна побудова і розвиток роздрібної торгової мережі»

1. Оберіть вірне визначення терміну. 1 – (А, Б, В, Г…)

1. Торгове місце

А. Загальна сукупність стаціонарних, нестаціонарних, пересувних, віртуальних суб'єктів роздрібного продажу товарів і послуг, об'єднаних за територіальною ознакою.

2. Роздрібна торговельна мережа

Б. Об'єктивний процес добору ефективних у технічному, технологічному, економічному змістах зразків торговельних підприємств і одиниць для забезпечення високорентабельної діяльності за умови створення максимальних зручностей для покупців.

3. Типізація  роздрібних торговців

В. Магазин самообслуговування загальноміського значення з торговельною площею понад 3000 м2, з максимально широким асортиментом (більше ніж 15 тисяч асортиментних позицій) продовольчих і непродовольчих товарів.

4. Гіпермаркет

Г. Магазин загальноміського значення, торговельною  площею понад 1500 м2, з різноманітним асортиментом (більше ніж 5000 асортиментних позицій) непродовольчих товарів.

5. Універмаг

Д. Відособлене, спеціально обладнане місце поза магазином (зазвичай на продовольчих і непродовольчих ринках) для здійснення роздрібного продажу товарів з додержанням чинних правил торгового обслуговування населення і порядку розрахунку з покупцями.

6.Мерчандайзинг

Е. Внутрішній простір будівлі або приміщення у будівлі яке архітектурно й художньо озлоблене.

7. До підсобних приміщень відносяться

Ж. Художнє вирішення, яке забезпечує формування естетичних і функціональних властивостей даного об'єкта.

8. До приміщень для приймання, зберігання і підготовки товарів до продажу відносять…

З. Розвантажувальні рампи, приміщення для приймання товарів, комори. У продовольчих магазинах, крім того, можуть бути холодильні камери, приміщення для фасування, комплектування попередніх замовлень, експедиції для приймання товарів у нічний час.

9. Дизайн магазину

І. Комплекс заходів, спрямованих на оптимізацію підготовки товарів до продажу, привернення уваги покупців та спонукання їх до здійснення імпульсивних покупок. Основою мерчандайзингу є механічне, фізичне розміщення та викладання товарів у місці продажу.

10. Інтер'єр магазину

К. Приміщення для зберігання і ремонту тари, контейнерів, інвентарю. У них розміщують експедиції для доставки товарів покупцям додому. У цю групу також уходять приміщення для зберігання обладнання, інвентарю, пакувальних матеріалів, для приймання посуду, рекламно - оформлювальна майстерня тощо.

 

docx
Додав(-ла)
Дудко Марина
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
15 квітня 2020
Переглядів
499
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку