Картки опитування до теми: «Продукти переробки плодів» з навчальної дисципліни «Товарознавство» для студентів спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»
Перегляд файлу
Картки опитування до теми: «Продукти переробки плодів»
Картка 1
(Переробленні плоди)
Назвіть найбільш поширені способи переробки плодів.
В чому полягає суть процесів квашення, соління, мочення плодів?
Які методи консервування ви знаєте?
З якою метою консервують плоди?
Які речовини під час квашення та соління є головними, а які допоміжними?
Які процеси відбуваються в плодах під час квашення та соління?
Катка 2
(Плодові консерви)
Що відносять до плодово-ягідних консервів?
Назвіть основні операції виробництва плодово-ягідних консервів.
Яким вимогам повинні відповідати плодово-ягідні консерви?
На які групи поділяють плодово-ягідні консерви?
Назвіть дефекти плодово-ягідних консервів і охарактеризуйте їх.
Як маркують і зберігають плодові консерви?
Картка 3
(Заморожені плоди)
Охарактеризуйте заморожування, як спосіб консервування.
Який спосіб заморожування (швидкий чи повільний) позитивно впливає на якість плодів і чому?
Назвіть основні операції по заморожуванню плодів.
Від чого залежить тривалість заморожування?
Яким вимогам повинні відповідати заморожені плодово-ягідні продукти?
Назвіть умови та терміни зберігання заморожених плодів.
Картка 4
(Сушені плоди)
Які способи використовують для сушіння плодів?
Назвіть основні операції сушіння плодів.
Внаслідок чого в сушених плодах мікроорганізми не можуть розвиватися?
У чому полягає особливість сублімаційного сушіння?
Як поділяють сушені плоди залежно від способу підготовки і обробки сировини?
Як пакують та зберігають сушені плоди?
Картка 5
(Мочені плоди)
Що спільного і чим різняться процеси мочення, соління, квашення?
Яким вимогам повинні відповідати мочені плоди?
Яку сировину використовують для мочення, соління, квашення?
Які умови мають бути виконані під час мочення плодів?
За якими показниками визначається якість мочених продуктів?
Назвіть основні етапи приготування мочених продуктів?