До розіграшу
залишилось:
8 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Завдання для контролю знань за темою «Основи публічного права України»

Про матеріал

Завдання для контролю знань за темою «Основи публічного права України» для учнів 10 класу складаються з двох варіантів, в кожному з яких по 10 запитань (у тому числі - робота з поняттями, складання схем та таблиць і юридичні задачі), що дають можливість перевірити рівень засвоєння навчального матеріалу та сформованість предметних компетентностей учнів

Перегляд файлу

Контрольна робота №3

за темою «Основи публічного права України»

 

Прізвище, ім’я ___________________________________ Дата ____________

 

Варіант 1

 

1. Вкажіть, чи підлягають адміністративній відповідальності, згідно із законодавством України, іноземці та особи без громадянства, які перебувають на її території:

а) так, підлягають на загальних підставах з громадянами України;

б) особи без громадянства підлягають, а іноземні громадяни ні;

в) ні, такій відповідальності підлягають лише громадяни України;

г) іноземні громадяни підлягають, а особи без громадянства – ні.

 

2. Вкажіть, у чому полягає різниця між такими видами кримінальних покарань, як виправні роботи  і громадські роботи:

а) це два види кримінального покарання і різниці між ними не існує;

б) при виправних роботах у дохід держави утримується від 10% до 20% заробітку засудженого, а при громадських це відсутнє;

в) до громадських робіт засуджують лише громадян України, до виправних – інших осіб;

г) до виправних робіт засуджують молодь, а до громадських – пенсіонерів.

 

3. Закінчіть речення:

Конституція України складається з ______________________________________________

 

4. Дайте визначення понять:

Осудність – __________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

 

Натуралізація – ______________________________________________________________

____________________________________________________________________________

 

Екологічна експертиза – ______________________________________________________

____________________________________________________________________________

 

Бюджетний процес – __________________________________________________________

____________________________________________________________________________

 

5. Назвіть основні ознаки злочину.

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

 

6. Назвіть види природокористування.

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

7. Охарактеризуйте структуру адміністративно-правових відносин.

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

 

8. Заповніть порівняльну таблицю:

Критерії для порівняння

Амністія

Помилування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9. Складіть схему «Види покарання, що можуть бути застосовані до неповнолітнього»

 

10. Розв’яжіть юридичні задачі:

а) Громадянин України переїхав на постійне проживання в Португалію. Через 10 років він вирішив повернутись в Україну і звернувся у посольство України в Португалії із проханням продовжити його закордонний паспорт, термін дії якого закінчився. У посольстві заявили, що його позбавлено громадянства України у зв’язку з довгим проживанням за межами країни і закінченням терміну дії його паспорта. Чи правильно поступили працівники посольства?

 

б) Панов під час ремонту балкона розміщував вапняний розчин рукою в гумовій рукавиці. Діти, що знаходились за парканом на території школи дражнили його. Щоб прогнати їх, чоловік махнув цією рукою в їхній бік. При цьому залишки вапняного розчину злетіли з рук і потрапили в око хлопчика Андрія, спричинивши хімічний опік очей з ураженням рогівки. За висновком судово-медичної експертизи, ці ушкодження середньої важкості. Визначте форму і вид вини даного злочину?

 

 

Контрольна робота №3

за темою «Основи публічного права України»

 

Прізвище, ім’я ___________________________________ Дата ____________

 

Варіант 2

 

1. Вкажіть вид адміністративного стягнення, застосований щодо водія-порушника правил дорожнього руху:

а) оплатне вилучення предмета, який став знаряддям вчинення правопорушення;

б) конфіскація предмета, який став знаряддям вчинення правопорушення;

в) позбавлення спеціального права, наданого громадянинові;

г) законодавство про дорожній рух забороняє вилучення водійських прав.

 

2. До наведеного нижче переліку вкажіть поняття, яке з точки зору права відповідає цьому висловлюванню «Це зумовлена розладом психіки нездатність особи усвідомлювати свої дії або керувати ними в момент скоєння суспільно-небезпечного діяння»:

а) деліктоздатність,

б) сумнівна осудність;

в) неосудність;

г) слабоумство.

 

3. Закінчіть речення:

Бюджетний процес має такі стадії _______________________________________________

____________________________________________________________________________

 

4. Дайте визначення понять:

Презумпція невинуватості – ____________________________________________________

____________________________________________________________________________

 

Філіація – __________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

 

Деліктоздатність – ____________________________________________________________

____________________________________________________________________________

 

Склад злочину – ______________________________________________________________

____________________________________________________________________________

 

5. Назвіть основні види податків.

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

 

 

6. Назвіть види природних територій і об’єктів.

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

7. Вкажіть обставини, що обтяжують покарання.

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

 

8. Заповніть порівняльну таблицю:

Критерії для порівняння

Крайня необхідність

Необхідна оборона

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9. Складіть схему «Види співучасті»

 

10. Розв’яжіть юридичні задачі:

а) Під час передвиборчого мітингу одного з народних депутатів України громадян Н. кинув у депутата ніж, чим заподіяв йому тяжкі тілесні ушкодження. Під час допиту з'ясувалось, що Н. помилився. Він хотів убити свого знайомого що знаходився поруч з депутатом.

Проаналізуйте дану ситуацію.

 

б) Перебуваючи у нетверезому стані, Аристархов і Васьков вирішили «провчити» міліціонера Петренка, який колись затримав їх за порушення громадського порядку. Зустрівши того на вулиці, вони почали його бити, а коли він упав, Аристархов вихопив з кишені ножа і вдарив ним Петренка. Від поранення останній помер. Встановлено, що ніж Аристархову дав Васьков «на всякий випадок» за кілька хвилин до зустрічі з Петренком. Сам він ударив потерпілого кілька разів рукою.

Дайте кримінально-правову оцінку дій вказаних осіб.

Залишити відгук до розробки

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кисарчук Вероника
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
doc
Додано
8 січня
Переглядів
995
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку