2 грудня о 18:00Вебінар: Предмет «Захист України» у школі: теоретичні засади, цікаві ідеї, поради для дистанційного навчання

Завдання для контролю знань за темою «Основи публічного права України»

Про матеріал

Завдання для контролю знань за темою «Основи публічного права України» для учнів 10 класу складаються з двох варіантів, в кожному з яких по 10 запитань (у тому числі - робота з поняттями, складання схем та таблиць і юридичні задачі), що дають можливість перевірити рівень засвоєння навчального матеріалу та сформованість предметних компетентностей учнів

Перегляд файлу

Контрольна робота №3

за темою «Основи публічного права України»

 

Прізвище, ім’я ___________________________________ Дата ____________

 

Варіант 1

 

1. Вкажіть, чи підлягають адміністративній відповідальності, згідно із законодавством України, іноземці та особи без громадянства, які перебувають на її території:

а) так, підлягають на загальних підставах з громадянами України;

б) особи без громадянства підлягають, а іноземні громадяни ні;

в) ні, такій відповідальності підлягають лише громадяни України;

г) іноземні громадяни підлягають, а особи без громадянства – ні.

 

2. Вкажіть, у чому полягає різниця між такими видами кримінальних покарань, як виправні роботи  і громадські роботи:

а) це два види кримінального покарання і різниці між ними не існує;

б) при виправних роботах у дохід держави утримується від 10% до 20% заробітку засудженого, а при громадських це відсутнє;

в) до громадських робіт засуджують лише громадян України, до виправних – інших осіб;

г) до виправних робіт засуджують молодь, а до громадських – пенсіонерів.

 

3. Закінчіть речення:

Конституція України складається з ______________________________________________

 

4. Дайте визначення понять:

Осудність – __________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

 

Натуралізація – ______________________________________________________________

____________________________________________________________________________

 

Екологічна експертиза – ______________________________________________________

____________________________________________________________________________

 

Бюджетний процес – __________________________________________________________

____________________________________________________________________________

 

5. Назвіть основні ознаки злочину.

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

 

6. Назвіть види природокористування.

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

7. Охарактеризуйте структуру адміністративно-правових відносин.

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

 

8. Заповніть порівняльну таблицю:

Критерії для порівняння

Амністія

Помилування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9. Складіть схему «Види покарання, що можуть бути застосовані до неповнолітнього»

 

10. Розв’яжіть юридичні задачі:

а) Громадянин України переїхав на постійне проживання в Португалію. Через 10 років він вирішив повернутись в Україну і звернувся у посольство України в Португалії із проханням продовжити його закордонний паспорт, термін дії якого закінчився. У посольстві заявили, що його позбавлено громадянства України у зв’язку з довгим проживанням за межами країни і закінченням терміну дії його паспорта. Чи правильно поступили працівники посольства?

 

б) Панов під час ремонту балкона розміщував вапняний розчин рукою в гумовій рукавиці. Діти, що знаходились за парканом на території школи дражнили його. Щоб прогнати їх, чоловік махнув цією рукою в їхній бік. При цьому залишки вапняного розчину злетіли з рук і потрапили в око хлопчика Андрія, спричинивши хімічний опік очей з ураженням рогівки. За висновком судово-медичної експертизи, ці ушкодження середньої важкості. Визначте форму і вид вини даного злочину?

 

 

Контрольна робота №3

за темою «Основи публічного права України»

 

Прізвище, ім’я ___________________________________ Дата ____________

 

Варіант 2

 

1. Вкажіть вид адміністративного стягнення, застосований щодо водія-порушника правил дорожнього руху:

а) оплатне вилучення предмета, який став знаряддям вчинення правопорушення;

б) конфіскація предмета, який став знаряддям вчинення правопорушення;

в) позбавлення спеціального права, наданого громадянинові;

г) законодавство про дорожній рух забороняє вилучення водійських прав.

 

2. До наведеного нижче переліку вкажіть поняття, яке з точки зору права відповідає цьому висловлюванню «Це зумовлена розладом психіки нездатність особи усвідомлювати свої дії або керувати ними в момент скоєння суспільно-небезпечного діяння»:

а) деліктоздатність,

б) сумнівна осудність;

в) неосудність;

г) слабоумство.

 

3. Закінчіть речення:

Бюджетний процес має такі стадії _______________________________________________

____________________________________________________________________________

 

4. Дайте визначення понять:

Презумпція невинуватості – ____________________________________________________

____________________________________________________________________________

 

Філіація – __________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

 

Деліктоздатність – ____________________________________________________________

____________________________________________________________________________

 

Склад злочину – ______________________________________________________________

____________________________________________________________________________

 

5. Назвіть основні види податків.

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

 

 

6. Назвіть види природних територій і об’єктів.

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

7. Вкажіть обставини, що обтяжують покарання.

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

 

8. Заповніть порівняльну таблицю:

Критерії для порівняння

Крайня необхідність

Необхідна оборона

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9. Складіть схему «Види співучасті»

 

10. Розв’яжіть юридичні задачі:

а) Під час передвиборчого мітингу одного з народних депутатів України громадян Н. кинув у депутата ніж, чим заподіяв йому тяжкі тілесні ушкодження. Під час допиту з'ясувалось, що Н. помилився. Він хотів убити свого знайомого що знаходився поруч з депутатом.

Проаналізуйте дану ситуацію.

 

б) Перебуваючи у нетверезому стані, Аристархов і Васьков вирішили «провчити» міліціонера Петренка, який колись затримав їх за порушення громадського порядку. Зустрівши того на вулиці, вони почали його бити, а коли він упав, Аристархов вихопив з кишені ножа і вдарив ним Петренка. Від поранення останній помер. Встановлено, що ніж Аристархову дав Васьков «на всякий випадок» за кілька хвилин до зустрічі з Петренком. Сам він ударив потерпілого кілька разів рукою.

Дайте кримінально-правову оцінку дій вказаних осіб.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кисарчук Вероника
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
8 січня 2018
Переглядів
1596
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку