Завдання для опрацювання учнями 3 класу на час карантину
ВІВТОРОК. 12 травня.
ЧИТАННЯ. «Дивосвіт, дивосвіт…». «Як співає соловейко?» (За Борисом Комаром). Любов Забашта «Дивосвіт, дивосвіт…». Ст. 170 – виразно читати оповідання і вірш (10 разів). Знайти в інтернеті фото птаха соловейка, інформацію про нього, послухати як він співає. (Переглянути франмент уроку можна за посиланням - https://youtu.be/yfMFMITkTCc)
МАТЕМАТИКА. «Ділення з остачею. Розв’язування задач». Ст.161-162. Завдання 1068, 1077 – усно. Письмово виконати 1069,1070,1073,1075,1081. (На вищу оцінку – 1071,1082). (Пригадати як виконувати ділення з остачею можна за посиланням - https://youtu.be/eba0L3KharI).
УКР.МОВА. «Дієслова, що виражають незавершену і завершену дію». (Дієслова, що виражають незавешену дію – це такі дієслова, у яких дія ще триває. Наприклад: малює, будує, грається, пливе. Дієслова, зо виражають завершену дію – такі, у яких дія вже завершилась і більш не продовжиться. У них часто є префікси на-, до-, при-, з-, за-, ви-, пере-, від-, по- та інші. Наприклад: намалював, збудував, награвся, приплив.) Ст. 170-171. Усно – 427, 431. Письмово виконати вправи 428,429,430. (На 11,12 балів – написати опис пташки за фото у вправі 431) (Переглянути як виконувати вправи уроку можна за посиланням -https://youtu.be/qCcL3l_qFtQ)
ФІЗКУЛЬТУРА. Ранкова гімнастика. Стрибки на скакалці. Ігри з м‘ячем: жонглювання, футбол. (Фізкультхвилинка з тваринами – https://youtu.be/B7ZNzZUd7zM)
СЕРЕДА. 13 травня.
УКР.МОВА. «Дієслова, що виражають незавершену і завершену дію». Ст.171-172. Усно – 432-434. Письмово виконати вправи 435,436. (На високу оцінку – 434 друге завдання письмово) (Пригадати дієслова незавершеної і завершеної дії можна запосиланням - https://youtu.be/9eTvrZBdefI, https://youtu.be/KeOrRdEJyT0)
МАТЕМАТИКА. «Повторення й закріплення вивченого матеріалу». Ст.163-164. Усно – 1083,1084. Письмово виконати 1088, 1089, 1090, 1092,1093, 1094 (там помилка у завданні на початку- не 5 грн, а 6 грн!).
ФІЗКУЛЬТУРА. Ранкова гімнастика. Віджимання. Підтягування. Рухливі ігри. (Руханка за посиланням - https://youtu.be/kNWwid8OAVM)
ЧЕТВЕР. 14 травня.
МАТЕМАТИКА. «Контрольна робота». (Це вже остання контрольна з математики!) Виконати на окремому листочку, підписавши його, сфотографувати зроблене і переслати вчительці. (1 і 2 завдання оцінюються в 1 бал. 3 і 6 – по 2 бали. 4 і 5 – по 3 бали. Бали можуть знижуватись за нерозбірливі чи неохайні записи, недотримання необхідної відстані у та між завданнями)
Контрольна робота
Урок тривав 40 хв і закінчився о 10 год 30 хв .О котрій годині почався урок?
360 : 4 • 5 =
150 • 4 – 120 =
64 + 36 : 3 =
Мамі 36 років, а син у k разів молодший. На скільки років син молодший за матір?
ЧИТАННЯ. «Підсумковий урок за розділом «Прийди, весно, з радістю!» Ст.171 – пригадати, що вивчали у цьому розділі; відповідати на запитання у кінці розділу.
Пройти тест «Чи уважний ти читач?»
а) у квітні; б) у березні; в) у червні.
а) в березні або квітні; в)в квітні або травні; в) в травні або червні.
а) золоті; б) чарівні; в) гарячі.
а) чарівницею; б) хлопчиком; в) дівчиною.
а) в човні; б) на теплоході; в) на вітрильнику.
6. Із якою пташкою Борис Комар порівнює солов’я?
А) З горобчиком; б) із синичкою; в) із ластівкою.
УКР.МОВА. «Вживання дієслів теперішнього, минулого і майбутнього часу у висловлюваннях». Ст.174-175. Усно – 438. Письмово виконати вправи 437, 439,440. (Пригадати як змінюються дієслова за часами можна за посиланням - https://youtu.be/b5qbr5tMIm0)
ТРУДОВЕ. «Театральний костюм. Узгодження форми одягу з декором». Намалювати костюм для улюбленого героя.
МУЗИКА. Розучувати і співати пісню «Світ немов кольоровий друг»
Там, там, там.
Дружба в житті пригодиться усім
Нам, нам, нам.
Світ немов кольоровий луг,
Коли поруч з тобою друг.
Наче сонячна вся земля –
Міцна дружба на все життя.
В круг, в круг, в круг.
День буде сонячним, поруч коли
Друг, друг, друг.
Приспів:
Світ немов кольоровий луг,
Коли поруч з тобою друг.
Наче сонячна вся земля –
Міцна дружба на все життя.
Рад, рад, рад.
З другом і труднощі легше пройти –
Так, так, так!
Приспів:
Світ немов кольоровий луг,
Коли поруч з тобою друг.
Наче сонячна вся земля –
Міцна дружба на все життя.
(Пісеньку можна знайти за посиланням - https://youtu.be/RuqePaGMkhM)
П’ЯТНИЦЯ. 15 травня.
ФІЗКУЛЬТУРА. Ранкова гімнастика. Стрибки. Ігри з м‘ячем. (Фізкультхвилинка за посиланням - https://youtu.be/GWES_hGEkFQ?list=PL5E8LrSI9SmQRg1xyxpIMuHn7yc059j5G)
ЧИТАННЯ. «Вступ до розділу "Візьму перо і спробую». Анатолій Костецький «Імена». Ст.172 – прочитати. Ст.173 – виразно навчитись читати вірш (10 разів); спробувати дібрати нові імена для мами, песика, ромашки, берізки. (Прослухати вірш за посиланням - https://youtu.be/-gKmMDKbJIs)
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я. «Характер людини. Самооцінка характеру»
(- Діти, як ви гадаєте, що говорять про людину, яка задоволена, посміхається, добра,щира до всіх? ( У неї гарний характер)
- А що говорять про людину, яка завжди похмура, сердита, агресивна? ( у неї поганий характер)
Характер- це поєднання різних рис особистості.
-Які існують риси характеру? ( Позитивні та негативні)
-Наведіть приклади позитивних рис характеру( Охайність, вдумливість, чутливість, життєрадісність, турботливість, щирість, обережність, чуйність, відповідальність, чесність, працьовитість, доброта, розумність, рішучість, привітність, стриманість, завзятість, старанність, ініціативність, дисциплінованість, товариськість, впевненість, толерантність)
-Наведіть приклади негативних рис характеру( Грубість,
лінощі, жадібність, злість, агресивність, пасивність, заздрість, гордість, безтурботність, легковірність, байдужість,нестриманість, боягузливість,вередливість, підозрілість, невитриманість, презирство, розв’язність, холодність, балакучість, невпевненість)
-Де і у чому виявляється характер людини? ( У поведінці, вчинках, по відношенню до себе, людей, природи, всього що оточує нас)
Отже, робимо висновок: у кожної людини є власний характер, який виявляється в поведінці та вчинках людини. Є позитивні та негативні риси характеру. Позитивні треба розвивати в собі, а негативних позбуватися, боротися за допомогою сили волі, тому що вони руйнують здоров'я, приводять до хвороб.
Життєва задача
Василько почав робити уроки. Подзвонив друг і запропонував пограти у футбол. Василько вирішив, що трішки пограє, а уроки виконає пізніше. Додому він повернувся пізно, хоча уроки виконав, але не виспався.
На вашу думку, зумів Василько зробити правильний вибір?
Як позначилась ця ситуація на здоров'я хлопчика?
Як треба було поступити Василькові?)
(Переглянути урок можна за посиланням – https://youtu.be/Rk07X_13u5c)