8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Завдання для опрацювання учнями 3 класу під час карантину із 13.04 по 17.04.2020 р.

Про матеріал
Неочікуваний карантин збив з пантелику більшість педагогів, адже це непередбачуване явище великою мірою перебило цілісний освітній процес. Але, не зважаючи на труднощі, закріплювати здобуті знання можна і вдома самостійно, за допомогою опрацювання завдань із допомогою батьків, інтернету під дистанційним контролем вчителя. Пропоную учням 3 класу завдання з основних предметів для опрацювання під час карантину з 13.04. по 17.04.2020 р.
Перегляд файлу

ПОНЕДІЛОК. 13 квітня.

ЧИТАННЯ. «Весела деревяна лялька, яку знає весь світ» Карло Коллоді «Пригоди Піноккіо». Ст.146-147 – прочитати біографію письменника. Ст.147-149 – гарно читати і стисло переказувати пів казки. (https://youtu.be/IxlNdlDotlQ)

МАТЕМАТИКА. «Ділення двоцифрового числа на двоцифрове. Задачі на три дії на порівняння двох часток». Ст. 144-145. Виконати завдання 952 – 959. (Інклюзія - 954, 958, 959) (https://youtu.be/89xQD572UXY)

ПРИРОДА.

АНГЛІЙСЬКА.

ОБРАЗОТВОРЧЕ. «Побутові теми у творах мистецтва». Намалювати композицію побутового жанру «Події мого життя».

 

ВІВТОРОК. 14 квітня.

ЧИТАННЯ. «Весела деревяна лялька, яку знає весь світ» Карло Коллоді «Пригоди Піноккіо». Ст.150-151 – гарно читати другу половину казки. Ст. 152 – відповідати на запитання після казки. Виконати тест «Чи уважний ти читач?»

  1. Карло Коллоді – псевдонім відомого: а) італійського письменника; б) російського письменника; в) японського казкаря.
  2. На головного героя казки схожий: а) російський Буратіно; б) французький Хлопчик-мізинчик; в) український Котигорошко.
  3. Яке прізвище було у столяра, який першим побачив поліно, що говорило? А) Верба; б) вишня; в) груша.
  4. Куди поспішив Піноккіо замість того, щоб піти до школи? А) На роботу; б) в ляльковий театр; в) до магазину.
  5. Де взяв гроші Піноккіо? А) Продав свою куртку; б) отримав зарплатню; в) продав «Буквар».
  6. Як зустріли ляльки свого друга? А) Їй було байдуже до нього; б) вороже; в) з радістю.
  7. Хто був хазяїном театру? А) Жеривогонь; б) Джеппето; в) Арлекін.
  8. Навіщо хазяїн наказав принести Піноккіо? А) Щоб дати йому прочухана; б) щоб кинути його у вогонь; в) щоб навчити читати і писати.

Можна переглянути казочку - https://youtu.be/rY5jT49DTPo.

МАТЕМАТИКА. «Залежність результату множення від зміни одного з компонентів дії. Розвязування задач.» Ст.145-147. Завдання 960-968. (Інклюзія - 961, 964, 967) (https://youtu.be/rKeJQhLujb4)

ФІЗКУЛЬТУРА. Ранкова зарядка. Стрибки. Руханка - https://youtu.be/FP0wgVhUC9w

УКР.МОВА. «Контрольна робота з мовної теми «Іменник. Прикметник.» Узяти окремий листок, підкисати його і написати на ньому контрольну. ОБОВ»ЯЗКОВО зберегти її, щоб після закінчення карантину віддати вчительці. (Хто може, перекиньте сфотографовану зроблену контрольну вчительці). Завдання 1,2,3,4 тестові, тому у них можна просто записати одну з букв (а, б або в), завдання 5,6,7,8 – повністю виконати завдання:

Контрольна робота з мовної теми «Іменник.Прикметник»

1.Прикметники відповідають на питання…

а) хто?, що?                б) хто?, що робить?              в) який, яка?

2. Іменники, до яких можна додати слова він, мій, належать до….

а) чоловічого роду,   б) жіночого роду,     в) середнього роду

3. У реченні прикметники повязані з….

а) іменниками;

б) дієсловами;

в) прийменниками.

4. Познач рядок, у якому записані тільки прикметники.

а) радісна, веселий, білизна,срібне;

б) білий, веселий, радісне, срібляста;

в) радісна, веселе, білий,срібло.

5.До поданих іменників добери прикметники.

Земля (яка?)

День (який?)

Небо (яке?)

6. З даного речення випиши словосполучення іменників з прикметниками, визнач їх рід і число.

 

Краще добра стежка, ніж поганий шлях.

 

7. До виділених слів добери протилежні за значенням, запиши утворені словосполучення. У прикметниках познач закінчення.

Літній день –

Весела пташка-____

 

8.Зі словами рідний край  склади і запиши речення.

ІНФОРМАТИКА. Текст. Виконати завдання: https://learningapps.org/4037099

 

СЕРЕДА. 15 квітня.

УКР.МОВА. «Аналіз контрольної роботи. Дієслово. Загальне поняття про дієслово». Ст.157-158. Вправи 388-391. (Інклюзія - 388 – усно, 389 і 391 – письмово). (https://youtu.be/E0mtAb2nUvk, ) (https://youtu.be/AZZxD_fNUIU)

МАТЕМАТИКА. «Залежність частки від зміни діленого. Розвязування задач.» Ст. 147-148. Завдання 969-976. (Інклюзія - 969, 971, 973). (https://youtu.be/aOfZzOEgSms)

ФІЗКУЛЬТУРА. Ранкова зарядка. Присідання. Віджимання. Руханка - https://youtu.be/3sg5oJQmlBY

ПРИРОДА.

 

ЧЕТВЕР. 16 квітня.

ЧИТАННЯ. «Контрольна робота: навичка читання мовчки. К.Ушинський «Чотири бажання». Візьміть окремий листочок, підпишіть його і на ньому будете виконувати завдання: 1,2,3,4 – тестові, можна записати лише одну букву, а 5 і 6 завдання – написати відповідь повністю. (Зберегти виконані завдання і після карантину принести вчительці. Хто може – сфотографуйте і відішліть вчителю виконану контрольну). Уважно МОВЧКИ!!! Прочитайте оповідання Костянтина Ушинського і виконайте завдання.

«ЧОТИРИ БАЖАННЯ» Дмитрик накатався на санчатах з крижаної гори й на ковзанах по замерзлій річці, прибіг додому рум’яний, веселий і каже батькові: — Оце весело взимку! Я хотів би, щоб увесь час була зима! — Запиши своє бажання в кишенькову книжку, — сказав батько. Дмитрик записав. Прийшла весна. Дмитрик досхочу набігався, ганяючись за барвистими метеликами по зеленій луці, нарвав квітів, прибіг до батька й каже: — Яка краса ця весна! Я хотів би, щоб увесь час була весна! Батько знову вийняв книжечку і звелів Дмитрикові записати своє бажання. Настало літо. Дмитрик з батьком подалися на сінокіс. Увесь день веселився хлопчик: ловив рибу, збирав ягоди, перекидався в запашному сіні, а ввечері сказав батькові: — От сьогодні я вже повеселився досхочу! Я хотів би, щоб літу кінця-краю не було! І це бажання Дмитрика було записане в ту саму книжечку. Прийшла осінь. У саду збирали врожай — рум’яні яблука і жовті груші. Дмитрик був у захваті: — Осінь — найкраща пора року! Тоді батько вийняв свою записну книжку і показав хлопчикові; він те саме говорив і про весну, і про зиму, і про літо.

Контрольна робота з літературного читання: читання мовчки.

1.Як звати головного героя твору? А) Дмитрик; б) Сергійко; в) Назарчик.

2.Які пори року згадуються в тексті? А) Літо та зима; б) Осінь та весна; в) усі чотири пори року.

3. Який настрій викликає кожна пора року у хлопчика? А) Веселий, радісний; б) сумний, зажурений; в) байдужий, невизначений.

4. Із ким хлопчик ділився своїми враженнями? А) Із матусею; б) із татком; в) із найкращим другом.

5. Якою татковою порадою скористався Дмитрик?

6. Проаналізуй відповіді хлопчика на кожну пору року. Запиши свій висновок.

МАТЕМАТИКА. «Залежність частки від зміни дільника. Розвязування задач.» Ст.148-149. Завдання 977-984. (Інклюзія - 977, 979, 983, 984) (https://youtu.be/IiFM16B2G6M)

УКР.МОВА. «Зв’язок дієслова з іменником у реченні. Складання речень за малюнками». Ст. 159-160. Вправи 392-394. (Інклюзія - 392, 394). (https://youtu.be/j5BpmC4qCG0)

ТРУДОВЕ. «Подарунки до весняних свят». Виготовити або намалювати святкову листівку до Великодня (Пасхи). (Для прикладу, але може бути й інша - https://youtu.be/DgzpnBe18e4)

МУЗИКА. «Тричастинна форма як вираження різних станів, настроїв, характерів». Співати і вчити пісню «Великодній цвіт» (https://youtu.be/SEGACnctTHM)

1.Свято наближається,
Радість нам несе,
Фарбами яскравими
Розквітає все.

Приспів:

Українську писанку
Знає увесь світ:
Великодні писанки,
Великодній цвіт.

2.З мамою за столиком
Ми чарівники:
Писанки розписуєм
Разом залюбки.

Приспів.

Українську писанку
Знає увесь світ:
Великодні писанки,
Великодній цвіт.

3. Розфарбуєм писанки
У весняний час,
Будуть гарні писанки
На столі у нас.

Приспів.

 

П»ЯТНИЦЯ. 17 квітня.

ФІЗКУЛЬТУРА. Ранкова зарядка. Ігри з мячем. Руханка - https://youtu.be/dOnDFDJA9D4.

АНГЛІЙСЬКА.

Я У СВІТІ.

ЧИТАННЯ. «Найкращий у світі літун, машиніст і моторист – Карлсон, що живе на даху» Астрід Ліндгрен «Про Карлсона, що живе на даху». Ст. 152-157 – ознайомитись з біографією письменниці; кілька разів почитати казку; дати відповіді на запитання після казки. (https://youtu.be/bq5H9wZcIbI)

Виконати тест «Чи уважний ти читач?»

  1. Астрід Ліндгрен: а) видатна шведська письменниця; б) відома американська актриса; в) відома німецька художниця.
  2. Астрід Ліндгрен написала історії: а) про Пеппі Довгапанчоху; б) про Червону Шапочку; в) про Русалочку.
  3. Які нагороди отримала А.Ліндгрен? А) Міжнародні Золоті медалі Г.К.Андерсена; б) золоту медаль про закінчення школи; в) Велику Золоту медаль Шведської академії.
  4. Завдяки чому літав Карлсон? А) Бо мав крила; б) на спині у нього був пропелер; в) він мав особистий літак.
  5. Як ставився Карлсон до себе? А) Він себе недолюблював; б) він себе постійно вихваляв; в) ніколи нікому про себе не розповідав.
  6. Скільки років Малюку? А) 7; б) 3; в) 9.

ОСНОВИ ЗДОРОВ»Я. «Безпека велосипедиста. Правила безпеки катання на велосипеді, роликах, скейті.» (https://youtu.be/8ZSOwkWacgo)

Велосипед

Рекомендації щодо правил безпеки при користуванні велосипедами.

  1. Не нехтуйте захистом дитини: завжди надягайте їй шолом, коли вона йде кататися на велосипеді або їде на ньому з батьками. Часте застосування, допоможе дитині швидше звикнути до шолома.
  2. Одягайте дитині шолом незалежно від того, наскільки довго вона збирається їздити: навіть проїхати до сусіда вулицею. Багато велосипедних травм відбуваються не на шосе, а на під’їзних доріжках, тротуарах та спеціальних доріжках для велосипедів. Діти вчаться, дивлячись на своїх батьків, тому й самі, збираючись сісти на велосипед, одягайте шолом.
  3. Вибираючи шолом, переконайтеся, що він має маркування відповідності стандарту безпеки CPSC.
  4. Одягайте шолом правильно. Він повинен сидіти на голові так, щоби його передня дуга закривала лоб, а не зміщувалася на маківку або до носа. Ремінець слід натягувати так, щоб між ним і підборіддям можна було просунути два пальці. Прилягати занадто щільно, шолом теж не повинен: при його зміщенні шкіра повинна зміщуватися з ремінцем, але слідів ремінець залишати на шкірі не повинен. У разі необхідності, покращити посадку шолома можна використанням розмірних підкладок.
  5. Не дозволяйте й не змушуйте дитину їздити на двох колесах без страхувальних коліс, поки не будуть сформовані впевнені навички управління велосипедом. Враховуйте зрілість координації дитини й співвідносьте її з бажанням дитини почати кататися «як дорослі». Навчити тримати баланс допоможуть безпедальні велосипеди для маленьких дітей або самокат.
  6. Спочатку потрібно навчити зупиняти велосипед за допомогою ножного, педального гальма. Привчати до ручного гальма можна після того, як дитина назбирає достатньо досвіду їзди.
  7. Купуйте велосипед тільки разом із дитиною, важливо, щоби вона одразу випробувала транспорт. Брати велосипед «на виріст» – помилка. Висота рами, коліс, повинна підходити під зріст дитини, довжину її рук і ніг. Негабаритні велосипеди дуже небезпечні.
  8. Обов’язково вивчайте з дитиною правила дорожнього руху: сторону руху, знаки зупинки, сигнали поворотів, сигнали світлофора.

Ніколи не дозволяйте дитині їздити вночі, навіть зі встановленим освітлювальним обладнанням.

Скейт, ролики, скутер

Рекомендації щодо правил безпеки при користуванні скейтами, гіроскутерами, роликами й т.і.

  1. Усі скейтбордисти та скутеристи повинні мати й використовувати захисне спорядження. Особливо важливі каски чи спеціальні шоломи, котрі дозволяють мінімізувати наслідки травм голови. Шолом повинен відповідати стандарту безпеки ASTM або іншим специфікаціям, що гарантує надійний захист у разі можливих падінь на швидкості.
  2. На місцевому рівні рекомендується розвивати спеціально обладнані й побудовані скейт-парки, щоб уберегти дітей від катання на не пристосованих для цього пандусах, доріжках й т.і.
  3. Кататися на роликах, роликових ковзанах або кросівках (Heelys), слід лише по спеціально для цього пристосованих доріжках і треках, а не просто вулицею, по асфальтовому покриттю.
  4. Більшість травм на скейтах, роликах і скутерах, настає від падінь. Недосвідчені новачки повинні їздити лише з такою швидкістю, щоб встигати гальмувати й зупинятися без ризику втрати рівноваги, падіння.
  5. Не завадить попрактикуватися правильно падати на м’якій поверхні, траві. Обов’язково одягати захист на кисті, лікті, коліна.
  6. Перед катанням, необхідно оглянути доріжку на предмет перешкод: каменів, гілок, вибоїн і ям.
  7. Не можна допускати катання дітей на гіроскутері, роликах чи скейті в загальному транспортному потоці, трафіку.

І ніколи не дозволяйте дітям кататися поодинці. Нехай це буде компанія з декількох хлопців чи дівчат. А якщо дитині ще немає восьми років, то їй можна кататися лише під пильним наглядом із боку дорослих.

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Інкл
Додано
12 квітня
Переглядів
397
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку