ПОНЕДІЛОК. 13 квітня.
ЧИТАННЯ. «Весела дерев’яна лялька, яку знає весь світ» Карло Коллоді «Пригоди Піноккіо». Ст.146-147 – прочитати біографію письменника. Ст.147-149 – гарно читати і стисло переказувати пів казки. (https://youtu.be/IxlNdlDotlQ)
МАТЕМАТИКА. «Ділення двоцифрового числа на двоцифрове. Задачі на три дії на порівняння двох часток». Ст. 144-145. Виконати завдання 952 – 959. (Інклюзія - 954, 958, 959) (https://youtu.be/89xQD572UXY)
ПРИРОДА.
АНГЛІЙСЬКА.
ОБРАЗОТВОРЧЕ. «Побутові теми у творах мистецтва». Намалювати композицію побутового жанру «Події мого життя».
ВІВТОРОК. 14 квітня.
ЧИТАННЯ. «Весела дерев’яна лялька, яку знає весь світ» Карло Коллоді «Пригоди Піноккіо». Ст.150-151 – гарно читати другу половину казки. Ст. 152 – відповідати на запитання після казки. Виконати тест «Чи уважний ти читач?»
Можна переглянути казочку - https://youtu.be/rY5jT49DTPo.
МАТЕМАТИКА. «Залежність результату множення від зміни одного з компонентів дії. Розв’язування задач.» Ст.145-147. Завдання 960-968. (Інклюзія - 961, 964, 967) (https://youtu.be/rKeJQhLujb4)
ФІЗКУЛЬТУРА. Ранкова зарядка. Стрибки. Руханка - https://youtu.be/FP0wgVhUC9w
УКР.МОВА. «Контрольна робота з мовної теми «Іменник. Прикметник.» Узяти окремий листок, підкисати його і написати на ньому контрольну. ОБОВ»ЯЗКОВО зберегти її, щоб після закінчення карантину віддати вчительці. (Хто може, перекиньте сфотографовану зроблену контрольну вчительці). Завдання 1,2,3,4 тестові, тому у них можна просто записати одну з букв (а, б або в), завдання 5,6,7,8 – повністю виконати завдання:
Контрольна робота з мовної теми «Іменник.Прикметник»
1.Прикметники відповідають на питання…
а) хто?, що? б) хто?, що робить? в) який, яка?
2. Іменники, до яких можна додати слова він, мій, належать до….
а) чоловічого роду, б) жіночого роду, в) середнього роду
3. У реченні прикметники пов’язані з….
а) іменниками;
б) дієсловами;
в) прийменниками.
4. Познач рядок, у якому записані тільки прикметники.
а) радісна, веселий, білизна,срібне;
б) білий, веселий, радісне, срібляста;
в) радісна, веселе, білий,срібло.
5.До поданих іменників добери прикметники.
Земля (яка?)
День (який?)
Небо (яке?)
6. З даного речення випиши словосполучення іменників з прикметниками, визнач їх рід і число.
Краще добра стежка, ніж поганий шлях.
7. До виділених слів добери протилежні за значенням, запиши утворені словосполучення. У прикметниках познач закінчення.
Літній день –
Весела пташка-____
8.Зі словами рідний край склади і запиши речення.
ІНФОРМАТИКА. Текст. Виконати завдання: https://learningapps.org/4037099
СЕРЕДА. 15 квітня.
УКР.МОВА. «Аналіз контрольної роботи. Дієслово. Загальне поняття про дієслово». Ст.157-158. Вправи 388-391. (Інклюзія - 388 – усно, 389 і 391 – письмово). (https://youtu.be/E0mtAb2nUvk, ) (https://youtu.be/AZZxD_fNUIU)
МАТЕМАТИКА. «Залежність частки від зміни діленого. Розв’язування задач.» Ст. 147-148. Завдання 969-976. (Інклюзія - 969, 971, 973). (https://youtu.be/aOfZzOEgSms)
ФІЗКУЛЬТУРА. Ранкова зарядка. Присідання. Віджимання. Руханка - https://youtu.be/3sg5oJQmlBY
ПРИРОДА.
ЧЕТВЕР. 16 квітня.
ЧИТАННЯ. «Контрольна робота: навичка читання мовчки. К.Ушинський «Чотири бажання». Візьміть окремий листочок, підпишіть його і на ньому будете виконувати завдання: 1,2,3,4 – тестові, можна записати лише одну букву, а 5 і 6 завдання – написати відповідь повністю. (Зберегти виконані завдання і після карантину принести вчительці. Хто може – сфотографуйте і відішліть вчителю виконану контрольну). Уважно МОВЧКИ!!! Прочитайте оповідання Костянтина Ушинського і виконайте завдання.
«ЧОТИРИ БАЖАННЯ» Дмитрик накатався на санчатах з крижаної гори й на ковзанах по замерзлій річці, прибіг додому рум’яний, веселий і каже батькові: — Оце весело взимку! Я хотів би, щоб увесь час була зима! — Запиши своє бажання в кишенькову книжку, — сказав батько. Дмитрик записав. Прийшла весна. Дмитрик досхочу набігався, ганяючись за барвистими метеликами по зеленій луці, нарвав квітів, прибіг до батька й каже: — Яка краса ця весна! Я хотів би, щоб увесь час була весна! Батько знову вийняв книжечку і звелів Дмитрикові записати своє бажання. Настало літо. Дмитрик з батьком подалися на сінокіс. Увесь день веселився хлопчик: ловив рибу, збирав ягоди, перекидався в запашному сіні, а ввечері сказав батькові: — От сьогодні я вже повеселився досхочу! Я хотів би, щоб літу кінця-краю не було! І це бажання Дмитрика було записане в ту саму книжечку. Прийшла осінь. У саду збирали врожай — рум’яні яблука і жовті груші. Дмитрик був у захваті: — Осінь — найкраща пора року! Тоді батько вийняв свою записну книжку і показав хлопчикові; він те саме говорив і про весну, і про зиму, і про літо.
Контрольна робота з літературного читання: читання мовчки.
1.Як звати головного героя твору? А) Дмитрик; б) Сергійко; в) Назарчик.
2.Які пори року згадуються в тексті? А) Літо та зима; б) Осінь та весна; в) усі чотири пори року.
3. Який настрій викликає кожна пора року у хлопчика? А) Веселий, радісний; б) сумний, зажурений; в) байдужий, невизначений.
4. Із ким хлопчик ділився своїми враженнями? А) Із матусею; б) із татком; в) із найкращим другом.
5. Якою татковою порадою скористався Дмитрик?
6. Проаналізуй відповіді хлопчика на кожну пору року. Запиши свій висновок.
МАТЕМАТИКА. «Залежність частки від зміни дільника. Розв’язування задач.» Ст.148-149. Завдання 977-984. (Інклюзія - 977, 979, 983, 984) (https://youtu.be/IiFM16B2G6M)
УКР.МОВА. «Зв’язок дієслова з іменником у реченні. Складання речень за малюнками». Ст. 159-160. Вправи 392-394. (Інклюзія - 392, 394). (https://youtu.be/j5BpmC4qCG0)
ТРУДОВЕ. «Подарунки до весняних свят». Виготовити або намалювати святкову листівку до Великодня (Пасхи). (Для прикладу, але може бути й інша - https://youtu.be/DgzpnBe18e4)
МУЗИКА. «Тричастинна форма як вираження різних станів, настроїв, характерів». Співати і вчити пісню «Великодній цвіт» (https://youtu.be/SEGACnctTHM)
1.Свято наближається,
Радість нам несе,
Фарбами яскравими
Розквітає все.
Приспів:
Українську писанку
Знає увесь світ:
Великодні писанки,
Великодній цвіт.
2.З мамою за столиком
Ми чарівники:
Писанки розписуєм
Разом залюбки.
Приспів.
Українську писанку
Знає увесь світ:
Великодні писанки,
Великодній цвіт.
3. Розфарбуєм писанки
У весняний час,
Будуть гарні писанки
На столі у нас.
Приспів.
П»ЯТНИЦЯ. 17 квітня.
ФІЗКУЛЬТУРА. Ранкова зарядка. Ігри з м’ячем. Руханка - https://youtu.be/dOnDFDJA9D4.
АНГЛІЙСЬКА.
Я У СВІТІ.
ЧИТАННЯ. «Найкращий у світі літун, машиніст і моторист – Карлсон, що живе на даху» Астрід Ліндгрен «Про Карлсона, що живе на даху». Ст. 152-157 – ознайомитись з біографією письменниці; кілька разів почитати казку; дати відповіді на запитання після казки. (https://youtu.be/bq5H9wZcIbI)
Виконати тест «Чи уважний ти читач?»
ОСНОВИ ЗДОРОВ»Я. «Безпека велосипедиста. Правила безпеки катання на велосипеді, роликах, скейті.» (https://youtu.be/8ZSOwkWacgo)
Велосипед
Рекомендації щодо правил безпеки при користуванні велосипедами.
Ніколи не дозволяйте дитині їздити вночі, навіть зі встановленим освітлювальним обладнанням.
Скейт, ролики, скутер
Рекомендації щодо правил безпеки при користуванні скейтами, гіроскутерами, роликами й т.і.
І ніколи не дозволяйте дітям кататися поодинці. Нехай це буде компанія з декількох хлопців чи дівчат. А якщо дитині ще немає восьми років, то їй можна кататися лише під пильним наглядом із боку дорослих.