Завдання для учнів 5-11 класи Українська мова та література для опрацювання навчального матеріалу під час карантину

Про матеріал
Завдання для учнів 5-11 класи Українська мова та література для опрацювання навчального матеріалу під час карантину
Перегляд файлу

 

5 класи

 

Українська мова

 

 

№ з/п

Завдання

 

 

 

Опрацювати теоретичний матеріал ст.127-128. Написати твір-

 

роздум на одну з тем:

1

а) Чому необхідно знати історію свого народу?

б) Чому потрібно знати звичаї свого народу?

 

 

в) Чого не можна купити за гроші?

 

г) Чому потрібно берегти природу?

 

 

 

Опрацювати параграф 38 (Речення з однорідними членами. Кома між

2

однорідними членами).

 

 

Виконати вправи 454, 456.

 

 

3

Підготувати усний переказ вправи 458.

Письмово скласти план до тексту вправи.

 

 

 

 

Опрацювати параграф 39. (Узагальнювальне слово при однорідних

4

членах речення).

Виконати вправи 465, 467 (Підкреслити однорідні члени й

 

 

узагальнювальні слова).

 

 

 

 

 

 

5 класи

 

Українська література

 

 

№ з/п

Завдання

 

Прочитати повість С.Васильченка "В бур'янах" (ст 187-194).

 

  1. Виконати тести 1 - 3 (ст. 194). Скласти 12 запитань до змісту повісті.

 

Вивчити напам'ять поезію Т.Шевченка "За сонцем хмаронька пливе"

  1. (ст 195-196).

 

Вивчити напам'ять поезію Т. Шевченка "Садок вишневий коло хати"

 

  1. (ст 197).

 

 

Вивчити напам'ять одну з поезій П. Тичини: "Не бував ти у наших

  1. краях!" або "Гаї шумлять" (ст 199 - 200)


6 класи

 

Українська мова

 

Завдання

1.

Опрацювати параграф № 49

Виконати письмово вправи

 

 

411,412,413,414,416

2.

Опрацювати параграф № 50

Виконати письмово вправи

 

 

422,423

3.

Опрацювати параграф № 51

Виконати письмово вправу 429

 

 

6 класи

 

Українська література

 

 

Завдання

 

  1. Дочитати твір В.Нестайка «Тореадори з Васюківки», С.123-153

 

  1. Знати сюжет твору

 

  1. Письмово в зошиті поділитися своїми враженнями про прочитані розділи повісті


 

7 класи

 

Українська мова

 

 

№/з

Завдання

 

 

1

Опрацювати п. 41. «Узагальнення вивченого з теми «Прислівник».

Розв’язати тестові завдання ст. 149 – 150.

 

 

 

2

Опрацювати п. 42. Вивчити правила ст. 155. Виконати завдання

впр. 440.

 

 

 

 

Ознайомитися з послідовністю роботи над твором-описом людини за

 

картиною у художньому стилі, з орієнтовною схемою твору-опису

3

(ст.222). За самостійно обраною картиною написати портретний нарис у

 

вигляді портретної роботи (формат А4). До роботи додати копію

 

портрету.

 

 

4

Повторити правила п. 42. Виконати завдання впр. 443.

 

 

 

 

 

7 класи

 

Українська література

 

 

№/з

Завдання

 

 

  1. Вивчити напам’ять поезію В. Симоненка «Лебеді материнства».

 

Підготувати повідомлення про життєвий і творчий шлях Марини

  1. Павленко.

 

 

  1. Прочитати повість-казку «Русалонька із 7 – В, або прокляття роду Кулаківських » (ст. 212-223).

 

  1. Скласти 12 тестових завдань за прочитаним твором.


 

8 класи

 

Українська мова

 

 

Завдання

 

 

1.

Знайти інформацію в соцмережах про інтерв’ю. Написати інтерв’ю в

 

публіцистичному стилі з улюбленим співаком(співачкою),

 

актором(акторкою).Використавши звертання та вставні слова.

 

 

2.

Поняття про відокремлення. Розділові знаки при відокремлених членах

 

речення

 

Опрацювати теоретичний матеріал § 35. Виконати завдання вправ 2; 8 (ст. 123)

 

 

3.

Відокремлення додатків

 

Опрацювати теоретичний матеріал § 45. Виконати завдання вправ 3(ст.155); 8

 

(ст. 157)

 

 

4.

Відокремлення обставин

 

Опрацювати теоретичний матеріал § 42, 43.

 

Виконати завдання вправ 2 (ст.144); 8 (ст.147); 8 (ст.151)

 

Написати допис дискусійного характеру на тему «Чи переможе книжку

 

комп’ютер, а бібліотеку – інтернет?» (з використанням відокремлених

 

обставин). Використані обставини підкреслити.

 

 

 

 

 

8 класи

 

Українська література

 

 

Завдання

 

 

  1. Підготувати повідомлення про письменницю Ніну Бічую.  (мініпроєкт)

 

  1. Прочитати повість «Шпага Славка Беркути».

 

Письмово охарактеризуйте особливості повісті «Шпага Славка Беркути»

 

  1. Підготувати усну цитатну характеристику образів Славка Беркути, Юлька Ващука, Лілі Теслюк, Стефка Вуса.

 

  1. Повторити із теорії літератури: новела, оповідання, повість.

 

9 класи

 

Українська література

 

 

№з/п

Завдання

 

 

 

Опрацюйте літературно –критичний  матеріал  підручника  з теми «Жіноча доля

1.

у творах Шевченка»( стор.228-238), дайте відповіді на  запитання до теми,

 

вміщені у підр.; запишіть у зошиті тези опрацьованої статті.

 

Прочитайте поеми «Катерина», «Наймичка». Складіть план порівняльної

2.

характеристики головних героїнь - Катерини та Ганни, доберіть відповідні

 

цитати .За бажанням створіть мультимедійну презентацію до теми .

 

Підготуйте матеріал для усного твору-характеристики героїнь поем

 

«Катерина», «Наймичка».

3.

 

 

Прочитайте поему «Марія», складіть літературний паспорт твору.

4.

Опрацюйте статтю підручника «Лірика Шевченка періоду арешту, заслання й

 

останніх років життя»(стор.239-242); складіть 12 тестових завдань до теми.

5.

Вивчіть  вірш «Доля» напам'ять.

 

 

 

Українська мова

 

 

 

Тема: «Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового

 

зв'язку»

 

 

  1. Опрацюйте теоретичний матеріал §22.

 

  1. Виконайте впр.2(стор.113),впр.4(стор.114), впр. на домашнє стор.115

 

  1.                      Перепишіть речення й розставте розділові знаки. Виконайте синтаксичний розбір поданих речень.

 

Солов'ї ці невтомні співці весни і кохання заливчасто перетьохкуються у вербах по садках і коли вони тьохкають здається що все на світі стихає. Чомусь не кожен розуміє і не написано ніде якщо душа співать не вміє то розум пісню не складе. Піфагор якого всі знають як відомого філософа і математика часто брав участь в атлетичних змаганнях а на Олімпійських іграх двічі був увінчаний лавровим вінком вибореним у кулачному бою. Вечір був тихий угорі займались маленькі небесні ватри а з-за Чорногори виповзав поволі немов хтось підштовхував його знизу величезний круглий місяць. Люблю я дощ рясний що густо з неба ллється після дощу того уся земля цвіте і ліс покритий краплями блискучими сміється.

 

  1.                      Напишіть 5-6 аудіодиктантів за збірником О.Авраменка дла підготовки до ДПА з української мови (9 клас). За потреби виконайте аналіз допущених помилок.


10 класи

 

Українська література

 

 

Завдання

 

  1. Написати твір на одну із тем: «Проблема еміграції в новелі В. Стефаника «Камінний хрест», «Роздуми про миттєве і вічне у новелі В. Винниченка «Момент».

 

  1. Скласти тези статті про Лесю Українку (стор. 205-214) або підготувати презентацію про життєвий і творчий шлях поетеси.

 

  1. Прочитати драму-феєрію Лесі Українки «Лісова пісня», скласти план сюжетної лінії та 24 тестових завдання з чотирма варіантами відповідей.

 

4.

 

Вивчити із теорії літератури: неоромантизм, драма-феєрія.

5.

 

Підготувати усну цитатну характеристику образів Лукаша, Мавки, дядька Лева, матері Лукаша, Килини.

6.

 

Вивчити напам’ять останній монолог Мавки та поезію «Contra spem spero!»

 

 

10 класи

 

Українська мова

 

 

Завдання

 

 

  1. Повторити правила розрізнення і правопису прислівників та прислівникових сполук (§46).

 

  1. Стор. 145 (виконати впр. 3, 4, 5).

 

  1. Повторити правопис НЕ, НІ з різними частинами мови (§47).

 

  1. Стор. 148 (виконати впр. 2, 3, 4).

 

  1. Ознайомитися з вимогами до написання ділового листа. Написати діловий лист.

 

  1. Підготуватись до контрольного тестування із теми «Орфографія» (повторити §§28-47).


 

11

 

Українська мова

 

 

Завдання

з/п

 

 

Стилістична норма

 

 

  1. Опрацювати §47, виконати вправи №5, №7 (с. 166-167).

 

  1. Опрацювати §48, виконати вправи №5, №7 (с. 170-172).

 

  1. Опрацювати §49, виконати вправи №5, №6 (А) (с. 174-176).

 

  1. Опрацювати §50, виконати вправи №5, №7 (с. 179-180).

 

  1. Опрацювати §51, виконати вправи №5, №7 (с. 183-185).

 

 

 

 

11

 

Українська література

 

 

Завдання

з/п

 

 

 

  1. Прочитати матеріал про Івана Драча й «Баладу про соняшник»(с. 197-198) й виконати завдання №4, 5 (с. 199).

 

  1. Опрацювати матеріал про М. Вінграновського й поезію «У синьому небі я висіяв ліс…» (с.200-202), виконати завдання №4 (с. 202).

 

  1. Прочитавши матеріал про Григора Тютюнника та новелу «Три зозулі з поклоном», вивчіть напам'ять уривок від слів «Цю ніч снилася мені моя сосна…» до слів «Обнімаю тебе й несу на руках колиску із сином, доки житиму…»

 

  1. Законспектуйте життєпис Ліни Костенко (с.209-211). Складіть літературний паспорт вірша «Страшні слова, коли вони мовчать…» (див. форзац підручника).

 

Вивчіть напам'ять одну з поезій (на вибір).

 

Використані ресурси та корисні посилання:

Допомога вчителю завжди!

Завжди новий цікавий матеріал.

(!) БЕЗКОШТОВНИЙ (!)

матеріал для Вас колеги!

https://urokok.com.ua

zip
Додано
19 березня 2020
Переглядів
2121
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку