5 класи |
|
|
Українська мова |
|
|
№ з/п |
Завдання |
|
|
|
Опрацювати теоретичний матеріал ст.127-128. Написати твір- |
|
роздум на одну з тем: |
1 |
а) Чому необхідно знати історію свого народу? |
б) Чому потрібно знати звичаї свого народу? |
|
|
|
|
в) Чого не можна купити за гроші? |
|
г) Чому потрібно берегти природу? |
|
|
|
Опрацювати параграф 38 (Речення з однорідними членами. Кома між |
2 |
однорідними членами). |
|
|
|
Виконати вправи 454, 456. |
|
|
3 |
Підготувати усний переказ вправи 458. |
Письмово скласти план до тексту вправи. |
|
|
|
|
|
|
Опрацювати параграф 39. (Узагальнювальне слово при однорідних |
4 |
членах речення). |
Виконати вправи 465, 467 (Підкреслити однорідні члени й |
|
|
|
|
узагальнювальні слова). |
|
|
|
5 класи |
|
Українська література |
|
|
№ з/п |
Завдання |
|
Прочитати повість С.Васильченка "В бур'янах" (ст 187-194). |
Вивчити напам'ять поезію Т.Шевченка "За сонцем хмаронька пливе"
Вивчити напам'ять поезію Т. Шевченка "Садок вишневий коло хати"
Вивчити напам'ять одну з поезій П. Тичини: "Не бував ти у наших
Українська мова
№ |
Завдання |
|
1. |
Опрацювати параграф № 49 |
Виконати письмово вправи |
|
|
411,412,413,414,416 |
2. |
Опрацювати параграф № 50 |
Виконати письмово вправи |
|
|
422,423 |
3. |
Опрацювати параграф № 51 |
Виконати письмово вправу 429 |
6 класи
Українська література
№ |
Завдання |
7 класи |
|
|
Українська мова |
|
|
№/з |
Завдання |
|
|
1 |
Опрацювати п. 41. «Узагальнення вивченого з теми «Прислівник». |
Розв’язати тестові завдання ст. 149 – 150. |
|
|
|
|
|
2 |
Опрацювати п. 42. Вивчити правила ст. 155. Виконати завдання |
впр. 440. |
|
|
|
|
|
|
Ознайомитися з послідовністю роботи над твором-описом людини за |
|
картиною у художньому стилі, з орієнтовною схемою твору-опису |
3 |
(ст.222). За самостійно обраною картиною написати портретний нарис у |
|
вигляді портретної роботи (формат А4). До роботи додати копію |
|
портрету. |
|
|
4 |
Повторити правила п. 42. Виконати завдання впр. 443. |
|
|
|
7 класи |
|
Українська література |
|
|
№/з |
Завдання |
Підготувати повідомлення про життєвий і творчий шлях Марини
8 класи |
|
|
Українська мова |
|
|
№ |
Завдання |
|
|
1. |
Знайти інформацію в соцмережах про інтерв’ю. Написати інтерв’ю в |
|
публіцистичному стилі з улюбленим співаком(співачкою), |
|
актором(акторкою).Використавши звертання та вставні слова. |
|
|
2. |
Поняття про відокремлення. Розділові знаки при відокремлених членах |
|
речення |
|
Опрацювати теоретичний матеріал § 35. Виконати завдання вправ 2; 8 (ст. 123) |
|
|
3. |
Відокремлення додатків |
|
Опрацювати теоретичний матеріал § 45. Виконати завдання вправ 3(ст.155); 8 |
|
(ст. 157) |
|
|
4. |
Відокремлення обставин |
|
Опрацювати теоретичний матеріал § 42, 43. |
|
Виконати завдання вправ 2 (ст.144); 8 (ст.147); 8 (ст.151) |
|
Написати допис дискусійного характеру на тему «Чи переможе книжку |
|
комп’ютер, а бібліотеку – інтернет?» (з використанням відокремлених |
|
обставин). Використані обставини підкреслити. |
|
|
|
8 класи |
|
Українська література |
|
|
№ |
Завдання |
Письмово охарактеризуйте особливості повісті «Шпага Славка Беркути»
9 класи |
|
|
Українська література |
|
|
№з/п |
Завдання |
|
|
|
Опрацюйте літературно –критичний матеріал підручника з теми «Жіноча доля |
1. |
у творах Шевченка»( стор.228-238), дайте відповіді на запитання до теми, |
|
вміщені у підр.; запишіть у зошиті тези опрацьованої статті. |
|
Прочитайте поеми «Катерина», «Наймичка». Складіть план порівняльної |
2. |
характеристики головних героїнь - Катерини та Ганни, доберіть відповідні |
|
цитати .За бажанням створіть мультимедійну презентацію до теми . |
|
Підготуйте матеріал для усного твору-характеристики героїнь поем |
|
«Катерина», «Наймичка». |
3. |
|
|
Прочитайте поему «Марія», складіть літературний паспорт твору. |
4. |
Опрацюйте статтю підручника «Лірика Шевченка періоду арешту, заслання й |
|
останніх років життя»(стор.239-242); складіть 12 тестових завдань до теми. |
5. |
Вивчіть вірш «Доля» напам'ять. |
|
|
|
Українська мова |
|
|
|
Тема: «Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового |
|
зв'язку» |
Солов'ї ці невтомні співці весни і кохання заливчасто перетьохкуються у вербах по садках і коли вони тьохкають здається що все на світі стихає. Чомусь не кожен розуміє і не написано ніде якщо душа співать не вміє то розум пісню не складе. Піфагор якого всі знають як відомого філософа і математика часто брав участь в атлетичних змаганнях а на Олімпійських іграх двічі був увінчаний лавровим вінком вибореним у кулачному бою. Вечір був тихий угорі займались маленькі небесні ватри а з-за Чорногори виповзав поволі немов хтось підштовхував його знизу величезний круглий місяць. Люблю я дощ рясний що густо з неба ллється після дощу того уся земля цвіте і ліс покритий краплями блискучими сміється.
Українська література
Завдання
4.
Вивчити із теорії літератури: неоромантизм, драма-феєрія.
5.
Підготувати усну цитатну характеристику образів Лукаша, Мавки, дядька Лева, матері Лукаша, Килини.
6.
Вивчити напам’ять останній монолог Мавки та поезію «Contra spem spero!»
10 класи
Українська мова
Завдання
11 |
|
|
Українська мова |
|
|
№ |
Завдання |
з/п |
|
|
|
|
Стилістична норма |
|
11 |
|
Українська література |
|
|
№ |
Завдання |
з/п |
|
|
Вивчіть напам'ять одну з поезій (на вибір).
Використані ресурси та корисні посилання:
Допомога вчителю завжди!
Завжди новий цікавий матеріал.
(!) БЕЗКОШТОВНИЙ (!)
матеріал для Вас колеги!