Позакласний захід математичного тижня для 7 класу "Розумники і розумниці"

Про матеріал

Позакласний захід математичного тижня для 7 класу "Розумники і розумниці"

Даний захід можна використати під час тиждня математики.

Мета заходу:

- активізація пізнавальної діяльності учнів;

- підвищення інтересу до вивчення математики;

- підвищення загальної культури учнів;

- розвивати уміння учнів спілкуватися з іншими.

Перегляд файлу

Позакласний захід математичного тижня

для 7 класу

Розумники і розумниці

                    Ведуча. Всім - добрий день, друзі. -

Дівчата й хлоп'ята!

Ми раді усіх вас

Сьогодні вітати!

Ведучий. Покликав нас конкурс розумних

сюди на змагання.

Знавцям й глядачам -

Особливі вітання!

Ведуча. Відомо усім

Тут відсутні секрети -

У школі в нас різні

Вивчають предмети.

Ведучий. Наук у нас різних

Вивчають багато.

Яку ж з них ми будемо

Нині вітати?

Ведуча. Тобі, математико,

Наші вітання,

Це ж ти нас зібрала

Усіх на змагання.

Ведучий. Сучасну і давню

Науку чудову

Сьогодні у дії

Побачимо знову.

Ведуча. Чекають тут різні

На вас запитання,

І хитрі задачі,

Й цікаві завдання.

Ведучий. Питання серйозні

Та є й жартівливі,

Тож будьте уважні

І будьте кмітливі.

Ведуча. Обдумайте відповідь

Ви неодмінно,

На справу таку

Вам дається хвилина.

Ведучий. Лишилось питання

Одне з'ясувати:

Хто нині у конкурсі

У нас буде грати?

Ведуча. Довідатись легко:

Який же це  клас?

Гравці з усіх класів

Сьогодні у нас.

Ведучий. Вже грали багато

У “ Що? Де? Коли?”,

І зараз змагатись

На конкурс «Розумники й розумниці» прийшли.

Обираємо учасників команд (задаємо питання хто відповів займає місце в одній з двох команд)

 

  1. 1. Скільки буде, якщо 20 поділити на його половину?      ( 2 )
  2. 2. Знайти 50% від 42.                                                             ( 21 )
  3. 3. Скільки десятків у числі 548?                                           ( 4 )
  4. У класі 30 учнів. Третю частину становлять дівчата.
  5. Скільки хлопців у класі?                                                       ( 20 )
  6. 5. Чому дорівнює дев’ять у квадраті ?                                 ( 81 )
  7. 1. Найбільше натуральне число…                                                   (не існує )
  8. 2. Квадрат числа 20…                                                                           ( 400 )
  9. 3. Скільки хвилин у трьох годинах?                                                   ( 180 )
  10. 4. Найбільше двоцифрове число, що ділиться на 3…                       ( 99  )
  11. 5. Від добутку чисел 8 і 9 відняли 22…                                              ( 50 )

 

Ведучий. Гравці — “новобранці”

Вітаємо вас!

Бажаємо гри

Показати вам “клас”.

Ведуча. Ідіть, математики,

Дружно, сміливо в дорогу,

Бажаєм здобути

Ми вам перемогу!

Фігури, числа, знаки, доведення,

задачі-

Це давні їх знайомі.

Бажаю всім удачі!

 

Закони математики

 ви правильно згадайте

І на складні питання

Скоріш відповідайте.

 

Бажаю страхи всі свої здолати

Знання й кмітливість нам

сьогодні показати.

Ні пуху, ні пера! Почнеться зараз гра.

 

Щоб було змагання чесним,

Оберем журі почесне.

Тож знайомтесь, любі друзі,

Хто у цім шановнім крузі.

 

Представлення журі

 

Хто із вас уважним буде,

Той команді бал здобуде

Якщо будете пустувати,

Бали ваші буде знято!

 

Отже, юні математики!

Думайте колективно,

Дійте оперативно,

Сперечайтесь доказово.

Це для вас - обов'язково!

 

Розпочинаємо нашу подоріж в країну Математики.

Подорожувати будемо за таким маршрутом:

  1. конкурс «Розминка»,
  2. конкурс «Анаграми»,
  3. Станція "Ребусна",
  4. Станція "Загадкова",
  5. Станція «Знайди числа в тексті»
  6. Станція "Казково-літературна",
  7. Конкурс «Показалки»,
  8. Станція "Підсказка",
  9. Станція "Математичні терміни",
  10. Станція "Прислів'я з числівниками",
  11. Конкурс «Художники»
  12. Станція "Словесна".

Для початку гравці команд оберіть назву своєї команди та капітана.

Перший наш конкурс « Розминка»

Дорогі учні вам пропонуються кошики, в які ви зараз будете збирати квіти. Кожній команді буде надано можливість самим обрати, які квіти вони хочуть покласти до кошика: жовті, рожеві чи червоні. Червоні квіти оцінюються в 1 бал,  рожеві-2 бали, жовті -3 бали. Кожна квітка у вашому кошику  це правильна відповідь на запитання. Отож почнемо.

Червоні

  1.  Трикутник, у якого всі сторони рівні...                                  (рівносторонній)
  2.  Сторони прямокутника а і в. То площа =…                                   (S = aв)
  3.  Периметр квадрата зі стороною 12 см =…                                    (48см)  
  4.  Прилад для вимірювання кутів…                                            (транспортир )
  5.  Довжина кола з радіусом 3 см, дорівнює…                                      (6 П см)
  6.  Як називається число, записане під рискою дробу?              (знаменник )
  7.  Який звичайний дріб менший за одиницю?                           (правильний)
  8.  Яку частину години становлять 12 хв?                                         (1/5 )
  9.  Як називається дріб 5/2 ?                                                         (неправильний)
  10.  0,5 від 300 дорівнює…                                                                   (150 )
  11.  Сума протилежних чисел дорівнює…                                             ( 0 )
  12.  Що більше: -5 чи 2 ?                                                                          ( 2 )
  13.  Як називається числовий множник перед буквеними?         (коефіцієнт )
  14.  Який знак має добуток трьох від’ємних чисел?                            ( мінус )
  15.  Обчислити: -7 + 15.                                                                           ( 8 )

 

Рожеві

 

                                              Логічні задачі

 

1. У батька 5 дочок. Кожна має брата. Скільки дітей у батька?   (шестеро)

2. Пара коней пробігла 10км. Скільки кілометрів пробіг

кожен кінь?                                                                                           (10км )

3.Два батька та два сина з’їли на сніданок 3 яйця, причому

кожен з’їв 1 яйце. Як це могло статися?                                      (дід, син, онук)

4. Опівночі йшов дощ. Чи можна чекати сонячну погоду

 через 2 доби ?                                                                                       ( ні )

5. Чапля, стоячи на одній нозі, важить 3 кг. Скільки буде

важити чапля, якщо стане на дві ноги?                                             (3 кг )

6.Три числа спочатку додали, а потім їх перемножили. Сума і добуток виявилися рівними. Які ці числа?                        (1,2,3)

7. Двоє грали в шахи 2 години. Скільки часу грав кожен?                  (2 години)

8. У кожному з чотирьох кутів кімнати  сидить кіт. Проти кожного з цих котів сидять три коти. Скільки всього в цій кімнаті котів?                                  (4)

9. Назвіть три дні підряд, не називаючи днів тижня ,чисел.            (вчора, сьогодні, завтра)

10. Який знак треба поставити між записаними цифрами, щоб мати число більше за 2,але менше за 3?                                               (кому)

11. Чи може дощ йти два дні підряд?                          (Ні, між ними ніч)

12. На одній вербі росли 25 груш, а на другій 15.Скільки всього Груш зібрали діти з двох дерев?                                                           (жодної, бо на вербах груші не ростуть)

13. Чотири хлопчика, вийшли з міста в село, а назустріч їм- три дівчинки. Скільки дітей ішли з міста в село?                                             (4)

14. У водія автомобіля дві сестри ,але вони не мають брата. Як це може бути? (водій-жінка)

Жовті

1. Число, протилежне до числа 8.                                                        ( -8 )

2. Який дріб більший: 3/4 чи 4/3 ?                                                       ( 4/3 )

3. Розкласти число 15 на прості множники.                                      ( 3 і 5 )

4. Скільки нулів у записі числа десять мільйонів ?                            ( 7 )

5. Що більше: третина чи половина числа ?                                    (половина)

6. Скільки центнерів в 1 тонні ?                                                           ( 10 )

7. На уроці фізкультури учні вишикувались в одну 

шеренгу завдовжки 25 м. Скільки було учнів ?                                 ( 26 )        

8. Від’ємник – 25, різниця – 20. Знайти зменшуване.                        ( 45 )

9. Перетворити дріб 1/5 у десятковий.                                                ( 0,2 )

10. Знайти сторони рівностороннього трикутника,

якщо периметр дорівнює 36 см.                                                          ( 12 см)

11. Обчислити: - 8 – 32.                                                                          (-40 )

12. Знайди половину від третини числа 300.                                       ( 50 )

13. Чи поділиться число 3303 на 9 ?                                                     ( так )

14. Скільки коренів має рівняння х2 = - 8 ?                                      (жодного)

15. Скільки існує цифр ?                                                                        ( 10 )

16. Найменше просте число.                                                                  ( 2  )

17. Ознаки подільності на 6.                                                              (на 2 і 3 )

18. У будинку 4 кімнати. Із однієї зробили 2.

Скільки стало кімнат?                                                                            ( 5 )

19. На яке число не можна ділити ?                                                      ( 0 )

20. Що легше: 2 кг заліза чи 2 кг пір’я ?                                           (однаково )                                      

 Журі підраховує здобуті бали

 

Наступний наш конкурс «Анаграми»

Команди одержують аркуші паперу, на яких записано деякі слова або послідовності букв.

Необхідно переставити букви так, щоб вийшло слово, пов’язане з математичними термінами, або прізвища математиків.

Мапря

(Пряма)

Тасови

( Висота)

Чотка

(Точка)

Пецітрая

(Трапеція)

Дарох

(Хорда)

Ретамід

(Діаметр)

Форігап

(Піфагор)

Лочис

(Число)

Зінько

(Корінь)

Тієв

(Вієт)

 

За кожне правильно відгадане число можна отримати 1 бал.

Поки команди працюють нас спробують розвеселити учні, які приготували нам смішні історії з життя школярів.

Смішинки - цікавинки

Сценка “На уроках математики”

Учитель: Петров, ти насилу рахуєш до десяти. Ніяк не збагну, ким ти зможеш стати?
Учень Петров: Суддею по боксу, Марь Іванна!

Учитель: Вирішувати завдання до дошки йде … Трушкін.
Учень Трушкін виходить до дошки.
Учитель: Слухай уважно умову задачі. Папа купив 1 кілограм цукерок, і мама – ще 2 кілограми. Скільки …
Учень Трушкін прямує до дверей.
Учитель: Трушкін, ти куди?!
Учень Трушкін: Додому побіг, цукерки їсти!

Учитель: Петров, неси сюди щоденник. Поставлю в нього твою вчорашню двійку.
Учень Петров: У мене його немає.
Учитель: А де ж він?
Учень Петров: А я його Вітьку віддав – батьків полякати!

Учитель: Васєчкін, якщо у тебе є десять гривень, і ти попросиш у брата ще десять гривень, скільки в тебе буде грошей?
Учень Васєчкін: Десять гривень.
Учитель: Так ти просто не знаєш математики!
Учень Васєчкін: Ні, це ви не знаєте мого брата!

Учитель: Сидоров, відповідай будь ласка, скільки буде тричі сім?
Учень Сидоров: Марія Іванівна, відповідати на ваше запитання я буду тільки у присутності свого адвоката!

Учитель: Чому, Іванов, уроки за тебе завжди робить батько?
Учень Іванов: А у мами немає вільного часу!

Учитель: Тепер вирішите самостійно завдання номер 125.
Учні приймаються за справу.
Учитель: Смирнов! Ти чому списуєш у Терентьєва?
Учень Смирнов: Ні, Марь Іванна, це він у мене списує, а я просто перевіряю – чи правильно він це зробив!

Сценка “3=7 и 2=5″

Учитель: Ну що, Петров? Що ж мені з тобою робити?
Петров: А що?
Учитель: Весь рік ти нічого не робив, нічого не вчив. Що тобі ставити у відомості, прямо не знаю.
Петров (похмуро дивлячись у підлогу): Я, Іван Іванович, науковою працею займався.
Учитель: Та що ти? Якою ж?
Петров: Я вирішив, що вся математика наша невірна і … довів це!
Учитель: Ну і як же, товаришу Великий Петров, ви цього досягли?
Петров: А-а, що там говорити, Іван Іванич! Я ж не винен, що Піфагор помилявся і цей … Архімед!
Учитель: Архімед?
Петров: І він теж, Адже говорили, що три дорівнює лише трьом.
Учитель: А чому ж іще?
Петров (урочисто): Це неправильно! Я довів, що три дорівнює семи!
Учитель: Як це?
Петров: А от, дивіться: 15 -15 = 0. Вірно?
Учитель: Вірно.
Петров: 35 – 35 = 0 – теж вірно. Значить, 15-15 = 35-35. Вірно?
Учитель: Вірно.
Петров: Виносимо загальні множники: 3 (5-5) = 7 (5-5). Вірно?
Учитель: Точно.
Петров: Хе-хе! (5-5) = (5-5). Це теж вірно!
Учитель: Так.
Петров: Тоді все догори дном: 3 = 7!
Учитель: Ага! Так, Петров, дожили.
Петров: Я не хотів, Іван Іванич. Але проти науки … не схибити!
Учитель: Зрозуміло. Дивись: 20-20 = 0. Вірно?
Петров: Точно!
Учитель: 8-8 = 0 – теж вірно. Тоді 20-20 = 8-8. Теж вірно?
Петров: Точно, Іван Іванич, точно.
Учитель: Виносимо загальні множники: 5 (4-4) = 2 (4-4). Вірно?
Петров: Вірно!
Учитель: Тоді все, Петров, ставлю тобі «2»!
Петров: За що, Іван Іванич?
Учитель: А ти не переймайся, Петров, адже якщо ми розділимо обидві частини рівності на (4-4), то 2 = 5. Так ти робив?
Петров: Ну, припустимо.
Учитель: Ось я і ставлю «2», чи не все одно. А?
Петров: Ні, не все одно, Іван Іванич, «5» краще.
Вчитель: Можливо, краще, Петров, але поки ти цього не доведеш, у тебе буде двійка за рік, яка дорівнює, по-твоєму, п’ятірці!

Логічний висновок.

Одного разу Евкліда запитали:

- Чому б ти віддав перевагу - двом цілим яблукам чи чотирьом половинкам?

- Чотирьом половинкам, - відповів Евклід.

- Але хіба це не одне й те саме?

- Звичайно, ні. Адже обравши половинки, я відразу побачу, червиві ці яблука чи ні.

Журі підраховує здобуті бали

 

Станція"Ребусна"

Вам слід розгадати ребуси.

За кожен  правильно відгаданий ребус можна отримати 1 бал.

Конкурс «Знайди числа в тексті»

Перед вами текст. Потрібно виписати всі числа з тексту і знайти їх суму.

          «НАША СІМЯ ЖИВЕ В СТОЛИЦІ. ПРІЗВИЩЕ ОДИНАК. БАТЬКО – СТОРОЖ, МАТИ ПРАЦЮЄ НА ТРИКОТАЖНІЙ ФАБРИЦІ , СЕСТРИ- В СТОЛОВІЙ, Я – УЧЕНЬ СТОЛЯРА. ЧАСТО ЗА СТОЛОМ ДІД РОЗПОВІДАЄ НАМ ІСТОРІЮ УКРАЇНИ , ЗА НЕЗАЛЕЖНІСТЬ ЯКОЇ ВІН БОРОВСЯ В МОЛОДОСТІ.»

   ( 7+100+1+100+3+3+100+100+100+100+100=714)

 

За правильне виконання цього завдання команда отримує

Поки команди працюють ми проведемо конкурс з вболівальниками. Кожен із вас отримає зірочку за правильну відповідь. В кінці змагання зірочки можна обміняти на сертифікати з оцінками чим більше зірочок тим вища ваша оцінка.

Запитання для вболівальників

1. Числа, які використовуються при лічбі? (натуральні)

2. Прямі, які не перетинаються? (паралельні)

3. Кут, менший за 90? (гострий)

4. Чотирикутник, у якого протилежні сторони паралельні? (паралелограм)

5. Частина прямої, яка має початок і не має кінця? (промінь)

6. Відрізок, що сполучає вершину трикутника із серединою протилежної сторони? (медіана)

7. Скільки кілограмів в 1 центнері? (100)

8. Найбільша хорда у колі? (діаметр)

9. Скільки нулів у числі «мільйон»? (6)

10. Одне яйце варять 4 хвилини. Скільки хвилин варять 6 яєць? (4)

11.Прямі, які перетинаються під кутом 90? (перпендикулярні)

12. Чотирикутник, у якого тільки 2 сторони паралельні? (трапеція)

13. Кут, більший за 90? (тупий)

14. Чому дорівнює сума суміжних кутів? (180)

15. Перпендикуляр, опущений з вершини трикутника до його протилежної сторони? (висота)

16. Скільки нулів у числі «мільярд»? (9)

17. Трикутник, у якого дві сторони рівні? (рівнобедрений)

18. Відрізок, що сполучає центр кола з точкою на хорді? (радіус)

19. Скільки центнерів в 1 тонні? (10)

20. Трійка коней пробігла 15 км. Скільки кілометрів пробіг кожен кінь? (15)

Завдання для станції "Загадкова"

Ваше завдання розгадати загадки. Першим дає відповідь та команда, яка першою підняла руку.

1. Від цієї точки промінь починається

І далеко в нескінченність простягається.

Кожен з хлопців і дівчаток

Скаже точка ця-...(початок)

 

2. Знаків у математиці

Різних багато,

Учні старших класів

Їх повинні знати.

Учать тангенс там і синус,

А в нас є плюс і ....(мінус)

 

3. Нам ці числа вже відомі

Цілі і дробові,

Від'ємні і додатні,

І звуться вони.....(раціональні)

 

4. Нам ці числа треба знати,

Щоб від двох п'ятсот відняти.

З ними дія додавання-

Це суцільне здивування.

Все одно вони приємні-

Числа на ім'я.....(від'ємні)

 

5. Загадкове, нам знайоме,

В ньому є щось невідоме,

Його треба розв'язати,

Тобто корінь відшукати.

Кожен легко без вагання

Відповість що це -....(рівняння)

 

6. Від числа число відняти-

Можна результат дістати.

Зовсім це не таємниця,

Зветься результат......(різниця)

 

7. Нам вони допомагають,

Дій порядок визначають.

А якщо про них забудеш,

Вийде зовсім навпаки,

Пам'ятай же про.....(дужки)

 

8. Є в рослини, є у слові,

І в рівнянні також є.

І стрижневий, й мичкуватий,

І кубічний, і квадратний.

Що це таке?  (корінь)

 

Станція"Літературно-казкова"

На цій станції вам потрібно пригадати казки або твори в назвах яких є числа. За кожну назву ви отримуєте бал.

  • "Три мушкетери"
  • "Три товстуни"
  • "Три товариші"
  • "Півник і двоє мишенят"
  • "Дарунки з трьох зернин"
  • "Казка про вовка та семеро козенят"
  • "Білосніжка та семеро гномів"
  • "Алі-Баба і сорок розбійників"
  • "Тисяча і одна ніч"

Можна запитувати і учнів із залу.

Правильна відповідь 1 бал.

Конкурс «Показалки»

Наступний конкурс «Показалки». Кожна команда може « підсунути свиню» команді суперників у вигляді слова, яке ті повинні показати глядачам. Відгадають глядачі слово – команда отримує 5 балів, а якщо ні – то ні. Кожне слово повинно так чи інакше торкатись математики й на його показ відводиться 30 секунд.

 

Конкурс   «Підказки»

Команди по черзі відгадують по два слова . Ведучий формулює три підказки, за якими слід

            відгадати , про що йдеться. Після першої і другої підказок – 3 с на відповідь. Після третьої

            підказки – 5 с для остаточної відповіді. Якщо слово відгадано після першої підказки ,

             команда отримує 3 бали, якщо після другої – 2 бали, після третьої – 1 бал.

             Не поспішайте відповідь

             Давати навмання.

             Нехай допомагають

             Вам розум і знання!

 

                 Підказки для 1-ї команди

І.  1) Звичайно буває в центрі населеного пункту

     2) Вимірюється в квадратних одиницях

     3) У прямокутнику – добуток довжини на ширину.           ( Площа)

 

ІІ. 1) Їх формулюють математики.

     2) Є про трикутник , є про кути.

     3) Їх треба доводити.                                                              ( Теореми)

 

ІІІ. 1) їх не вистачає дітям капітана Гранта.

       2) військові їх не розголошують.

        3) Бувають у векторах і в точки а площині.                                             (Координати)

 

ІV. 1) Буває білою, а буває й сірою.

       2) Пристрій для введення інформації в комп'ютер.

        3) Тварина з роду гризунів.                                                                  (Мишка)

 

                 Підказки для 2-ї команди

І. 1) За це знижують оцінки.

    2) Відмінники їх роблять рідко.

    3) На них вчаться.                                                                    ( Помилки)

 

ІІ. 1)Запам’ятати їх усі неможливо.

     2) За ними обчислюють.

     3)  Їх багато у довідниках.                                                      ( Формули)

 

ІІІ.1) Його можна виразити у вигляді звичайного дробу або десяткового.

    2) Їх старанно рахують, коли позичають гроші у банківських установах.

    3) Їх позначають спеціальним знаком. Це сота частина різних величин.                                                             (Відсоток)

 

ІV. 1) З багатством це також може статися.

        2) Арифметична дія.

        3) Є така таблиця.                                                                         (Множення)

Станція "Математичні терміни"

Я буду називати вам букву, а ви повинні назвати математичний термін, який  починається на цю букву. Виграє та команда,  яка називає термінів на дану букву більше.

А-алгебра, алгоритм, арифметика......

Д-діагональ, діаметр, дотична, довжина, дуга......

1 бал отримає команда, яка останньою скаже своє слово

 

 Конкурс художників

Команди отримують картки із завданням : в прямокутній системі координат розмістити точки з вказаними координатами і сполучити їх відрізком з попередньою . В результаті повинен отриматись малюнок – якась фігура. Назвати її . Хто швидше?

За правильність виконання отримують 3 бали.

(-5,-10)   (-6,-10)   (-8,-12)   (-8,-14)   (-7,-15)   (-4,-15) (-3,-14) (-2,-12)   (0,-5)   (1,0)  

  (2,3)   (3,2)   (4,-3)   (6,0)   (8,-4)  (8,-8)    (10,-4)   (11,1)   (11,5)   (9,8)  (5,11)  (6,13) (5,11)      

(-1,12)   (-8,9)   (-9,7)   (-10,2)   (-6,5)   (-4,-4)   (-3,1)   (-1,3)    (2,3)   

Яка фігура утворилася?       (Парасолька)

 

Поки команди працюють ми проведемо конкурс з вболівальниками  "Прислів'я з числівниками

У світі небачені почнуться зараз мандри

У приказки з числами ведуть дороги.

Уболівальники! Підтримуйте команди

Без вас їм не добитись перемоги.

Цей конкурс покаже як ви гарно знаєте прислів'їв і приказок які містять числа.

  • Один за всіх і всі за одного.
  • Один у полі не воїн.
  • За одного битого двох небитих дають.
  • За двома зайцями поженешся-жодного не спіймаєш.
  • Хто мовчить,  той двох навчить.
  • Сім п'ятниць на тиждень.
  • Краще три рази спитати, ніж один раз помилитися.
  • Семеро одного не чекають.
  • Одна ластівка весни не робить.
  • Два чобота пара.
  • При семи няньках дитя без догляду.
  • Не май 100 карбованців,а май 100 друзів.
  • Сім раз відмір, а раз відріж.
  • Бог трійцю любить.
  • Краще один раз побачити,ніж сім раз почути.
  • Один з сошкою,а семеро з ложкою.

 

 1. Числа, які використовуються при лічбі? (натуральні)

2. Прямі, які не перетинаються? (паралельні)

3. Кут, менший за 90? (гострий)

4. Чотирикутник, у якого протилежні сторони паралельні? (паралелограм)

5. Частина прямої, яка має початок і не має кінця? (промінь)

6. Відрізок, що сполучає вершину трикутника із серединою протилежної сторони? (медіана)

7. Скільки кілограмів в 1 центнері? (100)

8. Найбільша хорда у колі? (діаметр)

9. Скільки нулів у числі «мільйон»? (6)

10. Одне яйце варять 4 хвилини. Скільки хвилин варять 6 яєць? (4) 

11. Прямі, які перетинаються під кутом 90? (перпендикулярні)

12. Чотирикутник, у якого тільки 2 сторони паралельні? (трапеція)

13. Кут, більший за 90? (тупий)

14. Чому дорівнює сума суміжних кутів? (180)

15. Перпендикуляр, опущений з вершини трикутника до його протилежної сторони? (висота)

16. Скільки нулів у числі «мільярд»? (9)

17. Трикутник, у якого дві сторони рівні? (рівнобедрений)

18. Відрізок, що сполучає центр кола з точкою на хорді? (радіус)

19. Скільки центнерів в 1 тонні? (10)

20. Трійка коней пробігла 15 км. Скільки кілометрів пробіг кожен кінь? (15)

ІІ. Підказки

Команди по черзі відгадують по два слова. Ведучий формулює три підказки, за якими слід відгадати, про що йдеться. Після першої і другої підказок – 3 с на відповідь. Після третьої – 5 с для остаточної відповіді. Якщо слово відгадано після першої підказки – 3 бали, після другої – 2 бали, після третьої – 1 бал.

Станція"Словесна"

На цій станції вам потрібно із слова "ДИСКРИМІНАНТ" вам потрібно скласти нові слова, які є іменниками. Виграє та команда ,у якої буде більше слів і отримує5 балів.

 

За хвилиною — хвилина.

Ось і грі прийшов кінець.

Тож показуй нам рахунок:

Хто сьогодні молодець?

(Підведення підсумків гри)

Ведучий. Дві команди добре грали,

Хоч без досвіду гравці.

Відповіді показали,

Що обидві — молодці!

                                              Ведуча.  Та показує рахунок,

Що одна з команд сильніша,

І з наук твердим гранітом

Впоралась вона спритніше.

 

Ведучий. Оплесками переможців,

Дружно будемо вітати,

Їм солодкий приз —вітаміни,

Щоб було про що згадати.

 

   Ведучий. На змаганнях усі були уважними і кмітливими, зосередженими і спритними, доброзичливими і веселими. Ми переконалися, що кожен з вас може стати справжнім математиком, а допоможуть у цьому знання з математики, яку ви, без сумніву, любите і поважаєте.

 

     Журі підбиває підсумки і нагороджує переможців.

 

Обмін зірочок на сертифікати з оцінкою

 

docx
Додано
21 жовтня 2018
Переглядів
1047
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку