Підготовка учнів до олімпіад сприяє розвитку логічного мислення, умінню встановлювати причинно-наслідкові зв'язки, поглиблювати їх знання, підвищувати працездатність та наполегливість. Пропоную приклади завдань для проведення шкільної учнівської олімпіади у 8 класі.
Завдання І етапу
Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії
8 клас
Максимальна кількість балів – 50
Завдання 1-5 з вибором однієї правильної відповіді
А. інертні гази В. халькогени
Б. галогени Г. лужні метали
А. Ньюлендс В. Лотар Меєр
Б. Менделєєв Г. Деберейнер
А. головною підгрупою В. групою
Б. побічною підгрупою Г. періодом
А. E2O В. ЕО
Б. Е2О3 Г. Е2О7
А. 7 електронів В. 35 електронів
Б. 17 електронів Г. 3 електрони
Завдання 6-7 на встановлення відповідності
А. Кальцій 1). 15
Б. Ванадій 2). 23
В. Флуор 3). 20
Г. Фосфор 4). 31
5). 9
7. Встановіть відповідність між хімічним елементом та кількістю нейтронів
А. Цинк 1). 0
Б. Гідроген 2). 6
В. Бром 3). 35
Г. Натрій 4). 1
Д. Карбон 5). 12
6). 45
Завдання 8-9 на встановлення правильної послідовності
А. NO2 1). III
Б. NH3 2). V
В. HNO3 3). IV
Г. NO 4). II
А. збирання речовин на поверхні розчину
Б. випарювання
В. дія магнітом
Г. розчинення
Д. фільтрування
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
Завдання 10-12 відкритого типу. Вони передбачають записи розв’язків задач, розрахунків.