Завдання ІІ етапу конкурсу з української мови імені Петра Яцика

Про матеріал
Завдання ІІ етапу ХХIV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика 2023/2024 навчальний рік 11 клас
Перегляд файлу

Завдання ІІ етапу

ХХIV Міжнародного конкурсу

з української мови імені Петра Яцика

2023/2024 навчальний рік

  1.    клас
  1.               Із початку повномасштабного вторгнення Росії в Україну майже 400 тис. громадян повернулися до України, з них 75-80% чоловіків. Більшість із них вступили до лав Збройних сил України. Напишіть есе, підтримайте або спростуйте думку філософа Лаоцзи «Довгий шлях починається з першого кроку» (до 2 сторінок).

12 балів

  1.               Перепишіть текст, відредагувавши його. Розставте розділові знаки. Зробіть синтаксичний розбір другого речення (підкресліть члени речення, дайте загальну характеристику речення, накресліть його схему).

Останнім часом мене хвилює питання чому більшість наших виконавців співають у більшості російською мовою? Невже вони рахують що виконувати україномовні пісні не модньо але ж це мова нашої держави. Хочу відмітити, що розмовляти українською стає все більш престижнішим, особливо у діловому світі. То чому ж нашу естраду заповнюють російськомовні пісні? А ми ж хочемо жити в українській державі мати свою естраду, українськомовну пресу, свій ринок книг. Чому в інших країнах усе це є, а в нас й досі немає чому не взятися за цю справу і незробити нашу державу дійсно українською? Адже ж можемо.

11 балів

  1.               Доберіть до іншомовних слів українські відповідники. Із чотирма словами (українськими відповідниками) утворіть складні речення: безсполучникове складне речення, складносурядне, складнопідрядне із однорідною підрядністю, складнопідрядне із послідовною підрядністю.

Консенсус, спонсор, дилер, моніторинг, плюралізм, рейтинг, імідж, евфонія, апофеоз, шопінг.

9 балів

  1.               Запишіть числівники на позначення часу словами. 10:15; 11:45; 13:57; 04:48; 06:04.

5 балів

  1.               Напишіть п’ять власних рекомендацій для однокласників, як діяти під час виявлення вибухонебезпечних предметів. У кожному реченні використайте фразеологізм.

5 балів

 

 

docx
Додано
5 грудня 2023
Переглядів
312
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку