Розробка має в собі повноцінне комплексне завдання для опрацювання на практичних заняттях з Фінансового обліку, Інформаційних систем і технологій в обліку, а також як матеріал для ознайомлення та додаткового опрацювання і розвитку з дисципліни Економіка та Фінанси
Комплексне завдання з Фінансового обліку
для розв’язання із застосуванням програми 1С:Бухгалтерія для України 8.3
Відомості про організацію
Організація ТОВ «Сапфір» займається оптовою та роздрібною торгівлею ювелірними виробами, веде бухгалтерський облік відповідно до Закону про бухгалтерський облік, є платником ПДВ та податку на прибуток на загальних підставах. Організація використовує Положення (стандарт) бухгалтерського обліку №17 “Податок на прибуток”.
Використовуються класи рахунків видатків 8 і 9 (елементи та витрати діяльності)
Відповідно до облікової політики організації облік вартості виробничих запасів ведеться методом “по середній” для цілей бухгалтерського та податкового обліку. Товари в роздрібній торгівля оцінюються за вартістю продажу.
Організація веде складний облік взаєморозрахунків з деталізацією до договорів для контрагентів.
Передплата (аванси) обліковуються на рахунках: 3711 (видані) та 6811 (отримані) в гривні.
Податкові накладні організацією “Сапфір” надаються на момент “першої події”.
Облік руху грошових коштів здійснюється без використання статей руху грошових коштів.
Організація використовує прямолінійний метод нарахування амортизації ОЗ для цілей бухгалтерського обліку.
Облік господарської діяльності ведеться в розрізі двох підрозділів АУП та ЗБУТ. Витрати на оплату праці адміністрації відносяться на адміністративні витрати, оплата праці інших працівників розподіляється на витрати на збут. Ставка ЄСВ (ФОП) працівників дорівнює 22%.
Для узагальненого обліку витрат діяльності використовується номенклатурна група “Ювелірні вироби” (для відображення виручки, отриманої від реалізації товарів).
Зберігання товарів здійснюється на Головному складі (вид складу — оптовий, тип цін — оптові), реалізація продукції здійснюється як з Головного складу, так і з неавтоматизованої торговельної точки Магазин (виз складу — роздрібний, тип цін — роздрібні).
ТОВ “Сапфір” зареєстровано в ДПІ у м. Нова Каховка, відповідно сплата податків та зборів здійснюється до Новокаховської державної податкової інспекції.
Організацією в АППБ “Аваль” м. Київ відкрит банківський рахунок для зберігання коштів (номер рахунку 12223340056, дата відкриття 01.12.2014)
Господарська ситуація (данні – умовні)
Організація ТОВ “Сапфір” займається роздрібною та оптовою торгівлею ювелірними виробами. Крім того роздірбну торгівлю організація здійснює зі свого магазину. Податкові накладні ТОФ “Сапфір” надає на момент “першої події”.
Робітники організації користуються базовою пільгою з ПДФО з дати приймання на роботу. Заробітна плата робітникам виплачується через банк АППБ “Аваль” м. Київ (МФО 300335), строк дії банківських карток до 31.12.2019 року.
Перелік операцій
Введення початкових залишків
Організація на 01.03.2018 мала на балансі стелаж з наступними параметрами:
- первісна вартість —5000,00 грн.,
- накопичена амортизація — 500,00 грн.
Стелаж був введений в експлуатацію 01.12.2016 года, строк корисного використання — 5 років. Прямолінійний метод амортизації, ліквідаційна вартість дорівнює нулю. Інвентарний номер 10461. Матеріально відповідальна особа - Сидоренко Олексій Андрійович.
На 01.03.2018 на складі ТОВ «Сапфір» знаходяться:
Також була відображена заборгованість по розрахунках з працівниками за попередній місяць, а саме:
* директор Сидоренко О.А. в сумі 5200,00 грн (дата нарождення 02.12.1978, оклад по годинам 6000,00 грн/міс, дата прийняття на роботу 15.03.2014, на момент прийняття була написана заява про надання базової льготи ПДФО),
* менеджер Тимченко Віктор Володимирович в сумі 3200,00 грн (дата нарождення 25.03.1981, оклад по годинам 4800,00 грн/міс, дата прийняття на роботу 22.05.2014, на момент прийняття була написана заява про надання базової льготи ПДФО).
На 01.03.2018 на розрахунковому рахунку організації є 2 986 000,00 грн.
Розмір статутного капіталу складає 2 364 234,00 грн.
Кредиторська заборгованість перед постачальником АТ «Одеський ювелірний завод» за договором від 12.12.2014 №ЮЗ 123 складає 2 580166,00 грн. АТ «Одеський ювелірний завод» є платником податку на прибуток та ПДВ.
Заборгованість перед бюджетом:
- по сплаті нарахованого на заробтну плату єдиного соціального внеску (22%) складає 54176,80 грн.,
- по сплаті до бюджету утриманого із заробітної плати військового збору — 2500,00 грн,
- податку з доходів фізичних осіб — 35000,00 грн.
Господарські операції
Березень 2018
02.03.2018
Від постачальника ТОВ «Оріон» по рахунку від 27.02.2018 за договором ОР12 від 01.01.2018 надійшло устаткування:
* Шафа скляна — 1 шт. вартістю 15000,00 грн (в т.ч. ПДВ).
* Стіл кутовий — 1 шт. Вартістю 6200,00 (в т.ч. ПДВ).
Податкова накладна постачальником надана на момент відвантаження. ТОВ “Оріон” є платником податкуна прибуток та ПДВ)
03.03.2018
Відображен наказ про прийняття на роботу продавця Головко Ганни Анатоліївни (дата нарождення — 18.10.1986), оклад по годинам 4500,00 грн/міс. На момент прийняття була написана заява про надання базової льготи ПДФО).
04.03.2018
Здійснено введення в експлуатацію обладнання отриманого від постачальника ТОВ “Оріон” по рахунку від 27.02.2018:
*шафа скляна - інвентарний номер 10462, строк корисного використання для БО и НО 8 років, податкове призначення (Обл. ПДВ), витрати по амортизації відносяться на витрати на збут, підрозділу Збут. Враховується як “Виробниче”. Ліквідаційна вартість дорівнює нулю, матеріально — відповідальна особа Головко Г.А.
*стіл кутовий - витрати по амортизації відносяться на адміністративні витрати, підрозділу АУП. Ліквідаційна вартість дорівнює нулю, матеріально — відповідальна особа Сидоренко О.А. Строк корисного використання 6 років. Інвентарний номер 10463.
Погашено заборгованість перед постачальником ТОВ “Оріон” за відвантажене обладнання.
05.03.2018
З розрахункового рахунку погашена заборгованість організації перед державним бюджетом за попередні місяці.
06.03.2018
Погашена заборгованість перед постачальником АТ «Одеський ювелірний завод».
10.03.2018
З розрахункового рахунку в касу організації отримані кошти в сумі 1300,00 грн. Здійснена видача грошових коштів під звіт Тимченко В.В. в сумі 1200,00 грн.
11.03.2018
Тимченко В.В. в бухгалтерію надан авансовий звіт. Згідно наданого до авансового звіту товарного чека №5 від 10.03.2018 виданого ФОП Зайцев О.О. Тимченко В.В. була проведена закупівля паперу (МБП) в кількості 2 ящика за ціною 400,00 грн. за 1 ящик (в т.ч. ПДВ). Не використана сума коштів здана в касу. ФОП Зайцев О.О. є платником єдиного податку та ПДВ. Податкова накладна постачальником надана.
12.03.2018
В організацію ТОВ “Сапфір” від постачальника АТ «Одеський ювелірний завод» по рахунку від 11.03.2018 надійшли товари:
* Каблучки з цирконієм 2мм 20 шт за ціною 800,00 грн за 1 шт.
* Браслети золоті 30 шт за ціною 500,00 грн. за 1 шт.
Податкова накладна постачальником надана. Ціни включають ПДВ.
Кредиторська заборгованість перед АТ «Одеський ювелірний завод» за рахунком від 11.03.2018 погашена під час відвантаження товарів.
13.03.2018
Погашена заборгованість по заробітній платі перед працівниками організації за попередній місяць.
17.03.2018
З Головного складу проведена передача товарів в Магазин для подальшої реалізації за роздрібними цінами, а саме:
* каблучки з цирконієм 2мм - 20 шт.
* браслети золоті -10 шт.
* весільні каблучки - 30 шт
18.03.2018
Від покупця ПП «Золотий Вік» за договором № ЗВ12 від 17.03.2018 по рахунку від 17.03.2018 отримано передплату за товари (ціни вкл. ПДВ), а саме:
- Каблучки з цирконієм 2мм - 35 шт за ціною 700,00 грн за 1 шт.
- Каблучки з сапфіром 5мм - 40 шт за ціною 60 000,00 грн. за 1 шт.
ПП «Золотий Вік» є платником податку на прибуток та ПДВ.
19.03.2018
З Головного складу проведено відвантаження товарів ПП “Золотий вік” по рахунку від 17.03.2018. Визнана виручка від реалізації, списано собівартість проданого товару. Податкова накладна виписана і надана разом з документами відвантаження.
20.03.2018
Згідно рішення директора ТОВ “Сапфір” виведений з експлуатації стелаж для подальшої його реалізації покупцю ПП “Адамас” (платник податку на прибуток та ПДВ) за договором від 20.03.2018 № АД152.
22.03.2018
Проведена реалізація раніше виведеного з експлуатації стелажу ПП “Адамас” за ціною 5200,00 грн (сума вкл. ПДВ). Податкова накладна надана покупцеві разом з документами відвантаження.
24.03.2018
Відображена реалізація товарів в роздріб з Магазину (ціна вкл.. ПДВ).
* каблучки з цирконієм 2мм - 15 шт. за ціною 1000,00 грн.
* весільні каблучки - 18 шт за ціною 800,00 грн.
Признана виручка від реалізації, відображено надходження грошових коштів в касу. Виручка від реалізації перерахована на розрахунковий рахунок ТОВ “Сапфір”
26.03.2018
Проведено нарахування заробітної плати працівникам організації за березень 2018.
28.03.2018
Виплачена заборгованість по заробітній платі за березень 2018 на банківські картки працівників. Проведено перерахування до державного бюджету всіх податків та зборів по заробітній платі за березень 2018.
31.03.2018
Заключні операції за березень: проведено закриття місяця, відображено фінансовий результат, проведено нарахування податку на прибуток за 1 квартал 2018 року.
Вимоги до оформлення рішення
Після завершення завдання необхідно:
Сформувати і зберігти архів інформаційної бази, в якій виконувалося завдання учасника. Вимоги файлу:
Вивести на друк:
- первинні документи за господарськими операціями згідно за завданням;
- оборотно – сальдову відомість організації за І квартал 2018 року.
- Баланс та звіт про фінансовий результат за І квартал 2018 року.
Пояснения