29 квітня СЕРЕДА
Ранкова зарядка
https://www.youtube.com/watch?v=f4_dBsOQJjg
Юрій Ярмиш «Дрібний дощик». Микола Сулима «Змалювати маму».
По букварю самостійно опрацювати матеріал на ст.78 – 81.
Відгадайте загадку.
Щось холодне і сердите Сіється, немов крізь сито, На сади, луги й поля. Стала мокрою земля. (Дощ) |
|
- Пригадайте, які бувають дощі?
- Коли про дощ кажуть, що він сіється, немов крізь сито?
- Чи подобається вам дощова погода? Так чи ні? Чому?
- Який буває у вас настрій, коли дощ падає кілька днів поспіль?
- А якщо ви цими дощовими днями мусите сидіти самі вдома?
- Що тоді вам хочеться зробити?
Читання тексту Юрія Ярмиша « Дрібний дощик»
Запитання до тексту:
- Як ви вважаєте, це була казка чи оповідання?
- Чи розмовляли з хлопчиком дощик, сонечко і веселка?
- Який дощик описаний у тексті?
- Про що розповідає автор?
- Як ви гадаєте, хто звертається до дощика? (Автор, можливо, дитина, від імені якої автор веде розповідь).
- Про що дитина просить дощика? Зачитайте ці рядки.
- Якими словами характеризується дощик? (Дрібний, дурненький, прохолодний, набридливий.)
- Чому саме ці слова вживаються?
- Чи можна вважати, що дощик поступово змінюється?
- Із яким проханням дитина звертається до Сонця й Веселки? Про що це свідчить?
- Як ставиться дитина до мами? З чого це видно?
- Якою ви уявляєте дитину? (Доброю, турботливою, сміливою.)
- Порівняйте текст і малюнок. Чи відповідають вони один одному? Щоб ви змінили на малюнку?
Читання вірша Миколи Сулими « Змалювати маму»
Запитання до змісту вірша:
- Які олівці має персонаж вірша?
- Що він буде ними малювати?
- Чому не буде малювати маму?
- Який подарунок їй зробить?
Послухайте пісню «Намалюю маму» (слова і музика Оксани Кудряшової) у виконанні Дар’ї Коджебаш.
https://www.youtube.com/watch?v=WGEQQXDLOgU
https://www.youtube.com/watch?v=jSDztdYtWBw
Подивіться, як намалювали діти своїх матусь. Що спільне в усіх портретах?
|
|
|
|
|
|
|
|
Усно дайте відповідь на запитання розділу « Прочитай – пригадай» на ст. букваря 81.
В зошитах з української мови від попередньої роботи відступаєте 2 рядочки, на 3 записуєте:
29 квітня
Домашня робота
Виконайте завдання:
Прочитайте вірш, додрукуйте букви, яких не вистачає, спишіть .
Зробіть звуковий аналіз слів: лялька, людина, їжак.
По навчальному зошиту виконати завдання № 4 на ст. 70.
Завдання № 5,6,7,8 на ст. 71.