Завдання на розвиток математичного мислення для учнів 4-5 кл.

Про матеріал
Завдання на розвиток математичного мислення для учнів 4-5 класів. Їх можна використати як на уроках, так і під час проведення різного роду математичних виховних заходів для того, щоб зацікавити учнів у вивченні такої непростої науки, як математика..Вони формують в учнів просторову уяву, розвивають математичну логіку та вміння швидко знайти правильне рішення у розв'язку тої чи іншої задачі.
Перегляд файлу

                         Завдання, які можна використати для тренування пам’яті та розвитку математичного                   

                                                           мислення учнів 4-5 кл. та в позакласній роботі.

 

1) Поміняти місцями цифри так, щоб рівності були правильні:

69:3=7;      7х6=58;     45х3=15;     78:2=9;      31:3=13;         3х9=67

9х9

   А  

2) Розкласти картки так, щоб добутки, записані на них, зростали. Прочитати слово.

8х6

   Р             

7х6

К

8х7

Ї

6х9

   А   

 

6х3

   У   

9х7

Н

 

3) У квадраті, розділеному на 9 клітинок, вписати в будь-які клітинки квадрата числа від 1 до 9 включно. Коли таблиця буде заповнена, шукаємо у кожному стопчику добуток трьох чисел, записуємо, а потім усно знаходимо суму трьох добутків. Далі  шукаємо добуток трьох чисел, записаних в кожній лінійці, одержані три числа усно додаємо. Записуємо одержані результати і порівнюємо їх.

Приклад: 

54           80         84        

1

8

7   

56

135

48

 9

5

3

6

2

4


 

4) Розкласти картки так, щоб площа фігур, розміщених на картках, зменшувалась. Прочитати одержане слово.

 

 

 

 

 

 

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                          

 

 

 

 

 

 

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

К

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ї

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Н

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                           

5) На малюнку зображено шість точок, із яких ніякі три не лежать на одній прямі. З’єднати кожні дві точки відрізком. Скільки відрізків можна провести?

                 .В               .С                            
.А                                                 .Д

                      .Е               .М

 

6) Переставити місцями фігури. Прочитати написане слово.

К

Н

І

А

Ц

Р

У

Ї

                   

     

       

7) Із дев’яти однакових палочок скласти п’ять трикутників.

Приклад:                     


 

 

 

 

8) Розставити чотири числа 5 в таблиці так, щоб в кожній лінійці, в кожному стовпці і по двох діагоналях зустрічалося тільки одне число.

Приклад:

5

 

 

 

 

 

 

5

 

5

 

 

 

 

5

 

 

 

                                                                             9)  Вікторина:

А) Ірі і Олі разом 12 років, причому Іра на 10 років старша від Олі. Скільки років Ірі і скільки років Олі?

(Ірі –11 років, Олі –1 рік)

 

В) Міша одержав здачу 10 грн. чотирма різними купюрами. Які купюри він одержав? (5,2,2,1)

 

Б) У робітника була путівка в дім відпочинку з 15 серпня по 7 вересня. Скільки днів  він відпочивав? (24 дні)

 

Г) Заяць витягнув 8 морквинок і з’їв їх всіх, крім 5. Скільки морквинок залишилося? (5 морквинок)

 

Д) Одна машина перевозить 3 бетонні плити. Скільки треба машин, щоб перевезти 10 таких плит? (4 машини)

 

Е) Глянувши на повороті в вікно, Іра побачила, що перед нею 9 вагонів, а за нею ще 7. Скільки вагонів в поїзді, в якому їхала Іра?  (17 вагонів)

 

Є) Вовк і лисиця змагались у бігу. Хто яке місце зайняв, якщо відомо, що вовк був одним із перших, а лисиця була передостанньою? ( Лисиця перша, вовк – другий).

docx
Додано
29 березня 2023
Переглядів
375
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку