Використання медіа – це проблема освіти продиктована самим життям і є дуже актуальною.
Вона має стимулювати розвиток спеціальних знань, умінь, навичок у сфері медіа, спрямована на виховання свідомого, компетентного споживача медіа, розвиває ресурсні можливості особистості.
Пропоную сервіс Loupe – хмарки – колажі зображень. Хмарки – колажі зображень роблять уроки яскравими, набагато результативнішими, динамічними,
(посилання: https://internet-servisi.blogspot.com/p/loupe.html)
Сервіс складається з трьох онлайнових інструментів: Loupe Collage — для створення колажів, Loupe Card — для генерування листівок, Loupe Waldo — для створення онлайнової ігри на уважність, в якій необхідно відшукати певне зображення на створеному колажі.
Головне – інтерактивність: при наведенні миші потрібне зображення збільшується
Переваги сервісу:
Безкоштовна реєстрація.
Можливість створювати фотоколажі у вигляді різних малюнків.
Можливість створення своїх колекцій зображень.
Створення малюнків з фотографій своїх рідних, близьких та друзів.
Збереження своїх робіт.
Публікація у блозі, соцмережах, розсилка по e-mail.
Виготовлення фотографій творчих завдань для учнів.
Не потрібно спеціальних знань, простий у використанні.
Варіативність створення творчих робіт (різні форми).
Можливість працювати на інтерактивній дошці.
Головне - інтерактивність: при наведенні миші потрібне зображення збільшується.
Всі колажі, створювані з допомогою Loupe, будуються за одним і тим же принципом: фотографії заповнюють якусь форму, наприклад, утворюють смайлик, серце тощо. Процес генерування колажу виглядає незвично: величезне число маленьких зображень у вікні редактора починає «сипатися», утворюючи потрібну фігуру.
Пропоную приклади використання сервісуWEB 2.0 Loupe – хмарки – колажі зображень на уроці природознавство в 3 класі по темі «Культурні рослини»
Використання медіа – це проблема освіти продиктована самим життям і є дуже актуальною.
Вона має стимулювати розвиток спеціальних знань, умінь, навичок у сфері медіа, спрямована на виховання свідомого, компетентного споживача медіа, розвиває ресурсні можливості особистості.
Пропоную сервіс Loupe – хмарки – колажі зображень. Хмарки – колажі зображень роблять уроки яскравими, набагато результативнішими, динамічними,
(посилання: https://internet-servisi.blogspot.com/p/loupe.html)
Сервіс складається з трьох онлайнових інструментів: Loupe Collage — для створення колажів, Loupe Card — для генерування листівок, Loupe Waldo — для створення онлайнової ігри на уважність, в якій необхідно відшукати певне зображення на створеному колажі.
Головне – інтерактивність: при наведенні миші потрібне зображення збільшується
Переваги сервісу:
Всі колажі, створювані з допомогою Loupe, будуються за одним і тим же принципом: фотографії заповнюють якусь форму, наприклад, утворюють смайлик, серце тощо. Процес генерування колажу виглядає незвично: величезне число маленьких зображень у вікні редактора починає «сипатися», утворюючи потрібну фігуру.
Пропоную приклади використання сервісуWEB 2.0 Loupe – хмарки – колажі зображень на уроці природознавство в 3 класі по темі «Культурні рослини»
1 завдання:
Овочеві культури. http://www.getloupe.com/v/5wzyyazw?r=u
(Завдання пропонується виконувати під час сприйняття та усвідомлення нового матеріалу як самостійно, так і працюючи в парі чи групі.)
2 завдання
Плодово - ягідні культури. http://www.getloupe.com/v/z3k7tdwh?r=u
(Завдання пропонується виконувати на етапі осмислення, узагальнення та систематизації знань в парі, групі чи самостійно)
Назвати назви плодово – ягідних культур. Які з них ти любиш вживати?
3 завдання
Зернові культури. http://www.getloupe.com/v/t2fgrrtd?r=u
(Завдання пропонується виконувати на етапі осмислення, узагальнення та систематизації знань в парі, групі чи самостійно)
Назвати рослини і вказати до якої групи вони відносяться.
4 завдання
Культурні рослини. http://www.getloupe.com/v/idj9j6a7?r=u
(Завдання пропонується виконувати на етапі осмислення, узагальнення та систематизації знань в парі, групі чи самостійно)
Назвати рослини. Визначити до якої групи культурних рослин вони відносяться.