Завдання на сервісі Loupe – хмарки – колажі зображень "Культурні рослини"

Про матеріал

Використання медіа – це проблема освіти продиктована самим життям і є дуже актуальною.

Вона має стимулювати розвиток спеціальних знань, умінь, навичок у сфері медіа, спрямована на виховання свідомого, компетентного споживача медіа, розвиває ресурсні можливості особистості.

Пропоную сервіс Loupe – хмарки – колажі зображень. Хмарки – колажі зображень роблять уроки яскравими, набагато результативнішими, динамічними,

(посилання: https://internet-servisi.blogspot.com/p/loupe.html)

Сервіс складається з трьох онлайнових інструментів: Loupe Collage — для створення колажів, Loupe Card — для генерування листівок, Loupe Waldo — для створення онлайнової ігри на уважність, в якій необхідно відшукати певне зображення на створеному колажі.

Головне – інтерактивність: при наведенні миші потрібне зображення збільшується

Переваги сервісу:

Безкоштовна реєстрація.

Можливість створювати фотоколажі у вигляді різних малюнків.

Можливість створення своїх колекцій зображень.

Створення малюнків з фотографій своїх рідних, близьких та друзів.

Збереження своїх робіт.

Публікація у блозі, соцмережах, розсилка по e-mail.

Виготовлення фотографій творчих завдань для учнів.

Не потрібно спеціальних знань, простий у використанні.

Варіативність створення творчих робіт (різні форми).

Можливість працювати на інтерактивній дошці.

Головне - інтерактивність: при наведенні миші потрібне зображення збільшується.

Всі колажі, створювані з допомогою Loupe, будуються за одним і тим же принципом: фотографії заповнюють якусь форму, наприклад, утворюють смайлик, серце тощо. Процес генерування колажу виглядає незвично: величезне число маленьких зображень у вікні редактора починає «сипатися», утворюючи потрібну фігуру.

Пропоную приклади використання сервісуWEB 2.0 Loupe – хмарки – колажі зображень на уроці природознавство в 3 класі по темі «Культурні рослини»

Перегляд файлу

     Використання медіа – це проблема освіти продиктована самим життям і є дуже актуальною.

     Вона має стимулювати розвиток спеціальних знань, умінь, навичок у сфері медіа, спрямована на виховання свідомого, компетентного споживача медіа, розвиває ресурсні можливості особистості.

   Пропоную    сервіс Loupe – хмарки – колажі зображень. Хмарки – колажі зображень  роблять уроки яскравими, набагато результативнішими, динамічними,

(посилання: https://internet-servisi.blogspot.com/p/loupe.html)

   Сервіс складається з трьох онлайнових інструментів: Loupe Collage — для створення колажів, Loupe Card — для генерування листівок, Loupe Waldo — для створення онлайнової ігри на уважність, в якій необхідно відшукати певне зображення на створеному колажі.

      Головне – інтерактивність: при наведенні миші потрібне зображення збільшується

 

https://2.bp.blogspot.com/-rTW-J3UYC6Q/Vk-kGn9sqAI/AAAAAAAAm04/XNyStMTZk4I/s400/1.png

Переваги сервісу:

  •                   Безкоштовна реєстрація.
  •                   Можливість створювати фотоколажі у вигляді різних малюнків.
  •                   Можливість створення своїх колекцій зображень.
  •                   Створення малюнків з фотографій своїх рідних, близьких та друзів.
  •                   Збереження своїх робіт.
  •                   Публікація у блозі, соцмережах, розсилка по e-mail.
  •                   Виготовлення фотографій творчих завдань для учнів.
  •                   Не потрібно спеціальних знань, простий у використанні.
  •                   Варіативність створення творчих робіт (різні форми).
  •                   Можливість працювати на інтерактивній дошці.
  •                   Головне - інтерактивність: при наведенні миші потрібне зображення збільшується.

      Всі колажі, створювані з допомогою Loupe, будуються за одним і тим же принципом: фотографії заповнюють якусь форму, наприклад, утворюють смайлик, серце тощо. Процес генерування колажу виглядає незвично: величезне число маленьких зображень у вікні редактора починає «сипатися», утворюючи потрібну фігуру.

 

Пропоную приклади  використання сервісуWEB 2.0  Loupe – хмарки – колажі зображень  на уроці природознавство в 3 класі по темі  «Культурні рослини»

1 завдання:

 Овочеві культури. http://www.getloupe.com/v/5wzyyazw?r=u

(Завдання пропонується виконувати під час сприйняття та усвідомлення нового матеріалу як самостійно, так і працюючи   в парі чи групі.)

  • Запамятай овочеві культури. Які з них ростуть у твоїй місцевості?

2 завдання

Плодово - ягідні культури. http://www.getloupe.com/v/z3k7tdwh?r=u

(Завдання пропонується виконувати на етапі осмислення, узагальнення та систематизації знань  в   парі,  групі чи самостійно)

Назвати назви плодово – ягідних культур. Які з них ти любиш вживати?

3 завдання

Зернові культури. http://www.getloupe.com/v/t2fgrrtd?r=u

(Завдання пропонується виконувати на етапі осмислення, узагальнення та систематизації знань  в   парі,  групі чи самостійно)

Назвати рослини і вказати до якої групи вони відносяться.

4 завдання

Культурні рослини. http://www.getloupe.com/v/idj9j6a7?r=u

(Завдання пропонується виконувати на етапі осмислення, узагальнення та систематизації знань  в   парі,  групі чи самостійно)

Назвати рослини. Визначити до якої групи культурних рослин вони відносяться.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Збандуто Надія Миколаївна
    Интересный сервис! Надо освоить. В 4 классе по информатике есть такая тема. Спасибо!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
28 липня 2018
Переглядів
1440
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку