9 клас
Підсумкова контрольна робота за темою «Початкові поняття про органічні сполуки»
Варіант 1
Початковий та середній рівень навчальних досягнень з предмета
Хімічна формула:
Застосування:
А) Профілактика карієсу
Б) Регуляція водно-сольового обміну
В) Виготовлення мила
Г) Профілактика інфікування ВІЛ
Д) Виготовлення капронового волокна
3. ЗАДАЧА. У якій масі води треба розчинити 50 грам глюкози, щоб виготовити розчин із масовою часткою цієї речовини 25%.
Достатній та високий рівень навчальних досягнень з предмета
5. Здійсніть ланцюжок перетворень. Назвати продукти реакції.
Карбід кальцію → Етин → Етен → Етанол → Етанова кислота → Натрій етаноат
У чотирьох пронумерованих пробірках знаходяться розчини: гексену, оцтової кислоти, крохмалю, глюкози. Запропонуйте план розпізнавання цих сполук.
Варіант 2
Початковий та середній рівень навчальних досягнень з предмета
Хімічна реакція:
Використання основного продукту реакції:
А) автогенне зварювання металів
Б) вибухівка
В) мийний засіб
Г) пакувальний матеріал
Д) розчинник у парфумерії
3. ЗАДАЧА. Яку масу оцтової кислоти необхідно, щоб приготувати 3 кг розчину з масовою часткою кислоти 5%?
Достатній та високий рівень навчальних досягнень з предмета
4.Для сполуки, структурна формула якої наведена нижче, виконати наступні завдання: а) записати молекулярну формулу та обчислити молекулярну масу; б) вказати кількісний та якісний склад; в) записати рівняння горіння даної сполуки; г) обчислити масу цієї сполуки кількістю речовини 0,1 моль
Етен → Хлороетан → Бутан → Вуглекислий газ → Глюкоза → Етанол
У чотирьох пронумерованих пробірках знаходяться розчини: гліцеролу, курячого білка, етилового спирту, пропанової кислоти. Запропонуйте план розпізнавання цих сполук.