завдання тематичної атестації з теми ''Робота і потужність. Енергія. Прості механізми''

Про матеріал
Завдання тематичної атестації допоможуть перевірити знання учнів набуті на уроках під час вивчення даної теми, їх вміння розв'язувати задачі, використовуючи одержані знання, та застосування знань на практиці. Цей матеріал містить задачі як початкового, так і високого рівнів.
Перегляд файлу

         Тема ‘’ Робота і потужність. Енергія. Прості механізми’’ 7 клас

                                     Завдання тематичної атестації

Варіант І

                                  Початковий рівень

1) (1 б.) За якою формулою визначаємо потужність?

А) N=At                       Б) F=mg                        В) N=A/t

2) (1 б.) Які види блоків ви знаєте?

А) рухомі                     В) нерухомі                  Б) швидкісні

3) (1 б.) Якими одиницями вимірюємо потенціальну енергію?

А) 1 кДж              Б) 1 Дж                 В) 1Вт               Г) 1 Н     

                                  Середній рівень

1. (1 б.) Що називаємо ККД?  Чи може ККД бути більшим за 100% або рівним.

2. (2 б.) Знайти масу м’яча, який на висоті 4 м має потенціальну енергію 20, 8 Дж?

                                Достатній  рівень

1. (1 б.)  Дерев’яну кульку спочатку опустили на дно посудини з водою, а потім з олією. Рідини розмістились на однаковій висоті. В якій з посудин робота відштовхувальної сили більша? Відповідь пояснити.

2. (2 б.) Двигун насоса потужністю 25 кВт піднімає 100 м куб. нафти на висоту 8 м за 12 хв. Визначити ККД установки. Густина нафти 800 кг/м куб.

                                 Високий рівень

1.(3 б.) Знайти потенціальну і кінетичну енергію тіла масою 5 кг, яке вільно падає з висоти 10 м на відстані 1 м від поверхні Землі.

 

Варіант ІІ

                                  Початковий рівень

1. (1 б.) Якими одиницями вимірюємо роботу?

А) 1 Па           Б) 1 Дж             В) 1 см

2. (1 б.)   Назвати прості механізми :

А) відро             Б) блок            В) пісок          Г) коловорот

3. (1 б.) За якою формулою обчислюємо роботу?

А) А=FS             Б ) N=Аt             В) A=F/S                        

                                Середній рівень

1) (1 б.) Чому блок і важіль не дають виграшу у роботі?

2. (2 б.) Обчислити кінетичну енергію автомобіля масою 3 т, який рухається із швидкістю 72 км/год.

                                Достатній  рівень

1. (1 б.) На нитках на одній і тій самій висоті підвішені однакові за об’ємом свинцевий і залізний важки. Який  із них має більшу потенціальну енергію? Поясніть, як це можна перевірити на досліді.

2. (2 б.) Кран рівномірно піднімає вантаж масою 2 т на висоту 10 м за 15 с. Знайти потужність, що розвиває двигун.

                                 Високий рівень

1. (3 б.) Швидкість кулі масою 10 г після пробивання дошки зменшується з 600 м/с до 400 м/с. У скільки разів зменшилася кінетична енергія кулі?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. (2 б.) Обчислити потенціальну енергію туриста масою 80 кг на найвищій горі Карпат – горі Говерлі.

docx
Пов’язані теми
Фізика, Матеріали до уроків
Додано
31 березня 2023
Переглядів
130
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку