Тема ‘’ Робота і потужність. Енергія. Прості механізми’’ 7 клас
Завдання тематичної атестації
Варіант І
Початковий рівень
1) (1 б.) За якою формулою визначаємо потужність?
А) N=At Б) F=mg В) N=A/t
2) (1 б.) Які види блоків ви знаєте?
А) рухомі В) нерухомі Б) швидкісні
3) (1 б.) Якими одиницями вимірюємо потенціальну енергію?
А) 1 кДж Б) 1 Дж В) 1Вт Г) 1 Н
Середній рівень
1. (1 б.) Що називаємо ККД? Чи може ККД бути більшим за 100% або рівним.
2. (2 б.) Знайти масу м’яча, який на висоті 4 м має потенціальну енергію 20, 8 Дж?
Достатній рівень
1. (1 б.) Дерев’яну кульку спочатку опустили на дно посудини з водою, а потім з олією. Рідини розмістились на однаковій висоті. В якій з посудин робота відштовхувальної сили більша? Відповідь пояснити.
2. (2 б.) Двигун насоса потужністю 25 кВт піднімає 100 м куб. нафти на висоту 8 м за 12 хв. Визначити ККД установки. Густина нафти 800 кг/м куб.
Високий рівень
1.(3 б.) Знайти потенціальну і кінетичну енергію тіла масою 5 кг, яке вільно падає з висоти 10 м на відстані 1 м від поверхні Землі.
Варіант ІІ
Початковий рівень
1. (1 б.) Якими одиницями вимірюємо роботу?
А) 1 Па Б) 1 Дж В) 1 см
2. (1 б.) Назвати прості механізми :
А) відро Б) блок В) пісок Г) коловорот
3. (1 б.) За якою формулою обчислюємо роботу?
А) А=FS Б ) N=Аt В) A=F/S
Середній рівень
1) (1 б.) Чому блок і важіль не дають виграшу у роботі?
2. (2 б.) Обчислити кінетичну енергію автомобіля масою 3 т, який рухається із швидкістю 72 км/год.
Достатній рівень
1. (1 б.) На нитках на одній і тій самій висоті підвішені однакові за об’ємом свинцевий і залізний важки. Який із них має більшу потенціальну енергію? Поясніть, як це можна перевірити на досліді.
2. (2 б.) Кран рівномірно піднімає вантаж масою 2 т на висоту 10 м за 15 с. Знайти потужність, що розвиває двигун.
Високий рівень
1. (3 б.) Швидкість кулі масою 10 г після пробивання дошки зменшується з 600 м/с до 400 м/с. У скільки разів зменшилася кінетична енергія кулі?
2. (2 б.) Обчислити потенціальну енергію туриста масою 80 кг на найвищій горі Карпат – горі Говерлі.